navigaattori

navia tarvitsee

Olen menossa Karjalaan ja navi loppuu rajalla. Tähän malliin ei kortti sovi. Millaisia ja -hintaisia naveja myydään Venäjällä?

7

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moi!
      Osta Garmin nuvi siihen löytyy Venäjän puolelta karttoja.

• nuvi nokia

Nokian puhelimessa on jo valmiina venäjän kartta, ei toki vanhemmissa malleissa.
      Navigaatoreissa garmin on ok ja kartta kortti maksaa noin 50-60 evroo

• HaBigatop

4000 ruplaa, koko venäjä muuta, tosin kielenä venäjä/englanti. Mutta päivittämällä myös suomenkielisenä.

• TomTom??

Eräällä bussikuskilla oli Suomesta ostettu TomTom ja hän kertoi Euroopan puoleisen Venäjän karttojen olleen siinä mukana.Venäjän

• Minulla on Garmin-navigaattori jossa muistikorttipaikka. Käppäilin keväällä Viipurissa ulitsa-Miran puolenväli paikkeilla, punaisen torin suunnasta katsottuna oikealla olevaan liikkeeseen jossa pistivät navigaattoriin 2011 eurooppa kartan ja kortille Venäjän ja kun oli aikaa niin samaan hintaan Valko-Venäjän ja Ukrainan kartat.
      Venäjän kartta toimii ainakin Sveto.Vaalimaa,Nuijamaa,Viipuri.Pietari alueilla oikein hyvin. Koko lysti maksoi muistikortteineen 1500 ruplaa. Huokeaa sanoisin.

• Ultra-liike, Viipuri

Kertaan asian tähän vielä itselleni ja niille, joilla on mahdollisuus käydä Viipurissa.

1) Ota navigaattorisi mukaan.
        2) Mene Punaisenlähteen torille.
        3) Torin kaakkoissivustalta eli toisen pitemmän sivun puolivälin paikkeilta lähtee kaakon suuntaan Ulitsa Mira.

4) Kulje Ulitsa Miraa kaakkoon, torilta poispäin, ja kohta kadun oikealla puolella on Ultra-niminen puhelin-/ navigaattorikauppa.

5) Pyydä asentamaan Venäjä, Eurooppa, ym. haluamasi aineisto.

6) Maksa tästä hinta, joka esimerkiksi oli "prodjankan" pyytämän työn laajuuden osalta 1500 ruplaa (alle 40 euroa).

• Tomppapompaa

Mulla oli Navigonissa venäjän kartta ja hyvin sillä pärjäsi ainakin lähialueilla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3613
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2284
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2057
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1562
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1499
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1292
    8. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1289
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      265
      1265
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1255
    Aihe