Mutta minne sinne? Tiiriöönkö? Vai minne?
Puuilo tulee Hämeenlinnaan
34
2067
Vastaukset
- Sidu-96
Tuleex katteelle kaikki mitä muuallakin on? Et rupeeko täältki saamaan sellasii rättejä, millä pystyy viemään ees roskat? Ei mitään anttilaa enää, pliis!
- Käyx katteella
Eihän sinne ne kaikki mahdu..., mut ainakin nuo
http://www.hameenlinnakeskus.fi/kauppakeskus/fi_FI/liikkeet_ja_palvelut/
Ja Puuilo menee Tiiriöön, niin kuin lehdessä oli joskus muutama kuukausi sitten.
- öljlöagölg
Säästö-Karien paikalle Tiiriöön
- hintavertailu
Onpas kallis kauppa.
- Joo o
Köyhälle on kaikki kallista.
- Repez88
Aika halpa kauppa, ei tartte enää k-raudan ylihintaisia tuotteita ostella.
- Repez77
Pari kertaa on tullut käytyä ja oikein mitään ei voi ostaa kun hinnat on niin kovat.
Taitaa olla hinnat aina kovat kun kerran omistajat kehuskelee huipputuloksilla- 8+5
Johtuisiko siitä, että sinulla ei ole rahaa? Silloin kaikki tuntuu kalliilta.
- sorsaz77
Mistä saa halvemmalla? Minusta erittäin halpa kauppa.
- Eipaha..
Njoo..automaattinen hitsausmaski 30 euroa..
- unski5
No ei tosiaan ole halpa, joskus joku yksittäinen tuote on tarjouksessa mutta muuten todella kalliit hinnat.
- 3+31
Ainakin kaikki työkalut, liimat, ruuvit, peilit jne mitä olen ostanut, niin ollut halpoja. Kerro nyt mistä noita saa halvemmalla.
- limittäinlomittain
3+31 kirjoitti:
Ainakin kaikki työkalut, liimat, ruuvit, peilit jne mitä olen ostanut, niin ollut halpoja. Kerro nyt mistä noita saa halvemmalla.
Laitappa ne mielikuvitushintasi esiin. Hinnathan on samat kuin säästökarien. Hintalaputkin on osittain säästökarin. Ja hinnat ei ole halpoja.
- edrftghyuiop
limittäinlomittain kirjoitti:
Laitappa ne mielikuvitushintasi esiin. Hinnathan on samat kuin säästökarien. Hintalaputkin on osittain säästökarin. Ja hinnat ei ole halpoja.
Mitkä mielikuvitushinnat? Lopeta tuo pään aukominen ja kerro mistä saa halvemmalla.
- vekkåslut
edrftghyuiop kirjoitti:
Mitkä mielikuvitushinnat? Lopeta tuo pään aukominen ja kerro mistä saa halvemmalla.
Hinnat ei ilmeisestikään ole halpoja kun et niitä kerran esille laittanut. Hyvää pään aukomista itsellesikin. Ei pidä mainostaa halpaa jos on normihintaista tai kallista.
- 34r5tyhuj
vekkåslut kirjoitti:
Hinnat ei ilmeisestikään ole halpoja kun et niitä kerran esille laittanut. Hyvää pään aukomista itsellesikin. Ei pidä mainostaa halpaa jos on normihintaista tai kallista.
Niin, omasta mielestä tuotteet ovat olleet halpoja, kun olen siellä ostoksilla käynyt. En kuitenkaan normaalisti laita mitään hintoja muistiin, joten paha kertoa sinulle niitä. Sinä sen sijaan olet kirjoitustesi perusteella vertaillut hintoja, koska tiedät, että jostain saa halvemmalla, joten voit varmaan nyt paljastaa tämän kaupan, etteivät kaikki luule, että tuo kauppa on mielikuvituksesi tuotetta.
- jokujoskuskerran
34r5tyhuj kirjoitti:
Niin, omasta mielestä tuotteet ovat olleet halpoja, kun olen siellä ostoksilla käynyt. En kuitenkaan normaalisti laita mitään hintoja muistiin, joten paha kertoa sinulle niitä. Sinä sen sijaan olet kirjoitustesi perusteella vertaillut hintoja, koska tiedät, että jostain saa halvemmalla, joten voit varmaan nyt paljastaa tämän kaupan, etteivät kaikki luule, että tuo kauppa on mielikuvituksesi tuotetta.
Kyllä nää demarit sitten jaksaa vängätä vastaan joka asiassa.
- 34r5tyuio
jokujoskuskerran kirjoitti:
Kyllä nää demarit sitten jaksaa vängätä vastaan joka asiassa.
Eikä vieläkään sitä vertailussa pärjännyttä halvempaa kauppaa. Kyllä nuo vihreät ovat hauskoja...
- ruuvimutterisorvi
34r5tyuio kirjoitti:
Eikä vieläkään sitä vertailussa pärjännyttä halvempaa kauppaa. Kyllä nuo vihreät ovat hauskoja...
Minä odotan, että itse kerrot miten päädyit siihen, että puuilo on halvin kauppa maan päällä. Itseäsi lainaten: "kaikki työkalut, liimat, ruuvit, peilit jne mitä olen ostanut, niin ollut halpoja".
- Perseenpäristin
ruuvimutterisorvi kirjoitti:
Minä odotan, että itse kerrot miten päädyit siihen, että puuilo on halvin kauppa maan päällä. Itseäsi lainaten: "kaikki työkalut, liimat, ruuvit, peilit jne mitä olen ostanut, niin ollut halpoja".
Sinä et tiedä maan päällä halvinta kauppaa, joten näppäimistö soukeammalle, jos ei vertailukohtaakaan löydy.
- silsaasilmissä
Perseenpäristin kirjoitti:
Sinä et tiedä maan päällä halvinta kauppaa, joten näppäimistö soukeammalle, jos ei vertailukohtaakaan löydy.
Eli, ymmärsinkö oikein ettet pysty perustelemaan miksi puuilo on halvempi kuin muut? Minun osaltani kirjoitukset päättyvät tähän, sillä eihän jankkaajan kanssa pysty edes kirjoittelemaan asiallisesti.
- 345t6yujik
silsaasilmissä kirjoitti:
Eli, ymmärsinkö oikein ettet pysty perustelemaan miksi puuilo on halvempi kuin muut? Minun osaltani kirjoitukset päättyvät tähän, sillä eihän jankkaajan kanssa pysty edes kirjoittelemaan asiallisesti.
Olenko väittänyt, että se on halvempi kuin muut? En. Kirjoitin vain, että tuotteet olivat halpoja. Ja jos tuotteet ovat omasta mielestä halpoja, niin en näe tarpeelliseksi vertailla hintoja.
Sinä sen sijaan olet kirjoittanut, että muualta saa halvemmalla, joten ilmeisesti olet vertaillut niitä hintoja, tai muuten kirjoitat paskaa. - pöljä?
345t6yujik kirjoitti:
Olenko väittänyt, että se on halvempi kuin muut? En. Kirjoitin vain, että tuotteet olivat halpoja. Ja jos tuotteet ovat omasta mielestä halpoja, niin en näe tarpeelliseksi vertailla hintoja.
Sinä sen sijaan olet kirjoittanut, että muualta saa halvemmalla, joten ilmeisesti olet vertaillut niitä hintoja, tai muuten kirjoitat paskaa."Visvasilmässä" kannattaakin lopettaa tuo jankkaaminen.
Halpa, mikä halpa, mutta köyhälle kallis, kuten Pelastusarmeijan kirppiskin.
- pihi??
no ei kai ole, jos kaikki ilmaseksi pitää saada.
- Opettelin
Kuuluiskohan tuo eipäs/ juupas- väittely ihan toisen otsikon alle. Puuilo on tullut jo ja ollutkin. Hinatpolitiikka on sitten toinen juttu. Eikö koulussa ole opetettu, otsikon pitää vastata aihetta, jota käsitellään tai päinvastoin.
- näin meillä
"eipäs/ juupas- väittely"
Viiva kuuluisi eipäs-sanan perään ja loppu onkin yhdyssana.
"Hinat"
Hinta
" Eikö koulussa ole opetettu, otsikon pitää vastata aihetta, jota käsitellään tai päinvastoin."
Kysymysmerkki kuuluu kysymyksen perään.
"Kuuluiskohan tuo eipäs/ juupas- väittely ihan toisen otsikon alle."
Ja ei. Puuilosta tässä keskustellaan ja hinta on oleellinen osa keskustelua.- Mitä opit tänään?
Näin meillä on erittäin hyvin jäljillä, ja myös kohta "..otsikon pitää vastata aihetta, jota käsitellään tai päinvastoin. " sisältää kieliopillisen virheen, koska se pitäisi kirjoittaa: "..otsikon pitää vastata aihetta, jota käsitellään ja päinvastoin."
Lauseen merkitys muuttuu, jos partikkelin ja -sijaan käytetään tai-sanaa. Tämä ei liene, meitä tänne opettamaan jälleen kerran saapuneen, tarkoitus.
- opettele
No, otetaan vaikka tämän viikon ykköstarjous:
Peräkärryt 125x325 kuomulla, hinta 1790€.
1 min sufrraus netissä osoittaa että samaa tavaraa saa alle 1500€.
Että näin.- 34r5tyuikol
Ja sitä linkkiä ei voi laittaa...
- Tätäkö tarkoitit??
34r5tyuikol kirjoitti:
Ja sitä linkkiä ei voi laittaa...
Peräkärry Respo 325x125 kuomulla on 1150E. Surffaa lisää.
Määrittele "Sama tavara", kiitos. - Kuomut kalliita
Tätäkö tarkoitit?? kirjoitti:
Peräkärry Respo 325x125 kuomulla on 1150E. Surffaa lisää.
Määrittele "Sama tavara", kiitos.Kärryissä nuo kuomut ovat usein ihmeellisen kalliita, miten muutaman ämpärin muovista tulee noin kalliita kärryjen päällä?
Tämä ei liittynyt suoranaisesti ko. kauppaketjuihin.
- Kiitos juoksupoika!
Kiitos, päivystävä riistokapitalistin juoksupoika!
Keskitypä vaan Johan Nyt Jotakin Storkärrin vedättämiseen. Kokoomuslainen riistokapitalismi on autuasta!- Kiitos viimeisestä
Kenestähän tässä harvinaisen sekavassa kommentissa tarkoitetaan? Oletko siis sen kannalla, että peräkärry pitääkin ostaa yhteiseksi, kuten vaimosi.
- Osataan laskea vielä
Jotenkin vaikuttaa siltä, että Suomen työkalu ja rautakaupoissa on se pää tullut vetävän käteen jäädäkseen. Sama kiinanpaska joka puljun hyllyssä ja niiden laatu on todella surkea kun vertaa n. seitsämänvuoden takaiseen, jolla just ja just teki veilä jotain pikkuhommia.
Puuilossa voisivat katsoa vähän Tarjostalosta ainakin kaasunmyyntimallia. Siellä kun saa sinetöidyn pullon niin tietää ettei ole vajaa. Saahan sen hinnan halvaksi jos tyhjän pullon vaihtaa neljännes vajaaseen. Et silleen.
Ja ei siellä kyllä kauhian halapaa ole, kuten ei ole Tarjoustaloissakaan. Halval opetetaan vaan asioimaan ja sitten hivutetaan hintaa. Vai mitä Motonet?
Pikkuasioista saadaan isoja virtoja jos esim. lamellilaikka maksaa motonetissa päälle neljä euroa ja Turengin Tarjoustalossa 3,50 ei sitä kannata Hämeenlinnasta todellakaan hakea. Toinen esim . on hitsauslanka. Turengista lohkeaa puolta enempi lankaa kuin samaan hintaan motonetissä. Ja kun se lankakin pitäis olla suojapakattua eikä avorautalankakela. Kosteella lisäainelankalla kun ei tee mitään muuta kuin kirosanoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675