Mustikka on tänä vuonna mielettömän isokokoista ja mehevää! Ollaan poimittu siskon kanssa jo yli 30l ja vielä meinataan, vaikka me ollaan aika hitaita ja laiskoja poimimaan. Nyt vaan vimma ajaa metsään, kun ainakin täällä Länsi-Suomen rannikkoseudulla marjaa on valtavan paljon!
Mustikkaa on tosi paljon!
3
1488
Vastaukset
- Varjo
Halla kävi pahaan aikaan keväällä, muu Suomi on melko tyhjä marjoista. Mäkien päältä ja metsän suojaamilta alueilta mustikkaa voi löytää.
Poimin n. 50L ja aikaa siihen meni 4 päivää (olen melko rivakka poimija, viime vuonna meni vuorokausi samaan määrään), joten mikään kummoinen mustikkasato ei sisämaassa ole tänä vuonna.- Rantasipi
Ruotsi täynnä mustikkaa.Todella älyttömästi.Poimurilla tänään 10 litraa alle tunnin.
- mustikka
Voi jukra. Minä, intohimoinen marjansyöjä ja marjasta, aivan pakahdun moisesta tiedosta. Ei meillä täällä Keski-Suomessa ole mustikoita. Miten pääsisin saaliinjaolle ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3998656Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1683001- 151383
- 761028
- 681017
- 26961
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61933- 55923
- 65870
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss73864