VR-lippu ei tulostu

Linja-autossa tunnel

Maksoin ohjeen mukaan lipun ja yritin tulostaa sitä. Ei onnistu. Matka-aika jo ohi. Miten saan rahat takaisin vai saanko ollenkaan??

17

311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vrvvrvrrvrvr

      et varmasti saa.

    • Ajurit yms

      Senhän saa myös kännykkään... ja sähköpostiin, eikös se tullut pdfnä ja tukeeko vanha tulostimesi grafiikkaa viivakoodia varten...

      Rahat takaisin, LOL

      • Matkamaijakki

        Kiitoksia VR:lle selventävistä vastauksistanne.
        Käytänkin sitten luotettavampia linja-autoyhteyksiä. Niistä saa tarvittaessa myös etukäteen ostetun lipunhinnan takaisin.


    • Lfllgorkvnflf

      Miten ihmeessä lippuongelmat ja luotettavuus liittyy toisiinsa?! Hyvä kun menet jatkossa bussilla, ompahan junissa vähemmän vajaaälyisiä..

      • Vossikkakuski

        BHUAAAHHHAAH, olrtko koskaan matkustanut junalla?
        Luotettavuus on sitä, että juna kulkee niinkuin aikatauluun on präntätty. Itse en ole sellaista junaa vielä Suomessa nähnyt. Lippuongelmia olikin jo ketjun aloittaja kuvaillut.
        Ja miten nämä liittyvät toisiinsa, siinäpä sinun vähäiselle järjellesi kai ylivoimainen ongelma joka pilaa viikonloppusi!


    • Olrt

      Kyllä minä OLRT junalla matkustanut useinkin. Etpä ole itse raukka tainnut junalla matkustaa. Junien toteutuneen kulkutiedot ovat julkista iformaatiota, mutta kun et osaa edes kirjoittaa, niin miten ihmeessä osaisit kulkutiedot selvittää.. Ja lipun tulostuksella ei edelleenkään ole mitään tekemistä junan kulun kannalta.
      Tsiisus, mistä näitä vajakkeja sikiää..

      • 69

        Auta armias, mistä teitäkin sikiää? Koulukin jo alkoi, etkä vieläkään osaa suomen kielen alkeitakaan...


    • Vossikkakuski

      BHUAAAHHHAAH, hyvin oivallettu 69:ltä !
      Näitä idiootteja alkaa löytyä runsaasti syksyisin aina koulujen alettua.
      Se on siinä, että ne viiksipellet wunderbaumääliöt eivät ole kovin älykkäitä ollenkaan.

    • Konnarinpojanpoika

      Sama tappaus sattu minullekin. Mistä saa korvaukset. Vedättääkö VR maksavia asiakkaita ja työntää ne linja-autopuolelle?

      • ........

        Itselläni ei ollut minkäänlaisia vaikeuksia tulostaa näitä "eelippuja", näähän olis voinut ohjata myös (5 hengen varaus) jokaisen omaan sähköpostiin, ilmeisesti kännykkäänkin mutta kun ei enää muista puhelinnumeroita ulkoa. Hienoa kun lipun saa halvemmalla kun varaa hyvissä ajoin etukäteen.


    • topparoikasta

      Jaaha, kun ei ole sellasia kännyköitä ja jos tulostin ei toimi, niin mihinkä ne piletit sit lähetän? Paikalliselle asemalle, jonka sähköpostiosoitetta en tiedä? Ja itellä ei minkäänlaista sähkömailia.

      VR:ltä en ole saanut mitään neuvoa kysymyksiini.

      • Problemos kivikausi

    • Kiskonkolketta

      Ei tässä auta lentoliput jos aikoo junalla matkustaa. Assan automaatti imaisi maksun eikä lippua tullut.Assalla ei ole muuta myyntiä. Laitanko paperille itse tiedot maksuajasta ja säätilasta? Kelpaako konduktöörille sellainen? Pitäisihän se kelvata jos kerta oen maksanut matkan. VR:n kirjanpitäjälle vain kondultöörin suoralla linjalla kysely ja avot kaikki OK!

      • Voe voe

        Sulla ei sitten pelaa automaattikaan...
        Osta sitten lippusi konduktööriltä.


    • vetirinkuljett.veli

      Oletko kekoillut kirjaston koneella.

    • Koliseeko vielä

      Taas kokeiltu ja kaikki pelitti niin kuin piti, eli sai avattua acrobatin suoraan tai tallennettua ensin kovalevylle sekä tulostettua. Sai samalla myös lipun sähköpostiin ja linkin kännykkään, josta lipun olisi voinut ladata siihen näytölle.
      Paluumatkalla assan automaatti toimi kuten ennenkin ok, ainoa että on niin pirun matalalle asennettu.
      Ja sateinen vaihteleva sää ei tuntunut vaikuttavan asiaan...

      • vr=diktaattori

        Ja mikähän ihmeen agropaatti lienee jos noin joustava on. Meikällä ei onnistu piljetti millään ilveellä. Kait se pitää vaihtaa siihen upuntiin ennenkö onnistuu.
        Eikä ole noita nykyajan kännyköisiäkään.
        Monta sataa jo mennyt ihan turhaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe