Rover SD1 Vitesse

Roveristiksiko

Onkos Suomeen tuotu aikanaan noita SD1 Vitessejä?
Siis tiedän kyllä,että SD1:siä on tuotu,mutta tuota sporttimalli Vitesseä en täällä muista koskaan nähneeni.Vanden Plasia tuotiin ainakin.
Niin ja mikäli Vitesseä tuotiin,niin minkähän verran niitä tuli?Ja paljonko mahtaa olla jäljellä?
Kokemuksia?Ruostuuko pahasti?
Niin ja jos ei tuotu Suomeen,niin osaako joku sanoa,missä maissa sitä myytiin Englannin lisäksi?Ruotsissa?Saksassa?Mikähän mahtaa olla hintataso noin suunnilleen?Ainakaan Englannissa eivät enää kovin hurjia maksa.
En edes tiedä,tehtiinkö niitä ylipäätään vasemman puoleisella ohjauksella...

Niin ja kyllä kiinnostaa kuulla kokemuksia ja vinkkejä ihan "tavallisiinkin" SD1:siin liittyen.Tiedä vaikka tuollainen pitäisi vielä hommata :-)

8

2119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jarppe

Ei kai tuotu vitesseä suomeen, muistaakseni syy tai "syy" oli jotain ongelmia pohjolan oloissa, ei ehkä haluttu tulla pilaamaan merkin mainetta kylmään. Vitessessä oli sitten kait joitain sellaisia teknisiä ratkaisuja jotka olivat vähän arveluttavia. Tämä on tosin hatustavetotiedettä, muistan vaan kuulleeni juttua 80-luvulla. Ainoat vitesset jotka olen katuliikenteessä suomessa nähnyt olivat ruotsin rekkareissa.

On kyllä kauniisti muotoiltu SD1 ja Vitesse -versiona hyvin kulkeva peli. Tiedettäisiinköhän Rover-kerhossa (Rover Ystävät?) lisää?

• RR92

Rover kerhon rekisterissä on yksi vitesse ja itse
        olen nähnyt sen Brittiauto meetnkissä.
        T:Jukka

• jjj

Ajoin kahdeksankymmentäluvun lopulla muutaman vuoden Vitessen näköiseksi tehdyllä vaunulla - kuvia kotisivuillani.
      Autohan on ihanan näköinen mutta vaatisi neliportaisen modernin laatikon ennenkuin sillä viitsisi nykypäivänä ajaa.
      t.jjj
      Kotisivut:http://www.sci.fi/~jjj/

• Iso A

Katso linkit:

www.mobile.de
      www.autoscout24.de (täättä myynnissä ainakin yksi Vitesse!)

hae: Rover, SD

Nettiautossa on myös myynnissä kaksi SD1:stä

• SD1

Pojallani täällä Espoossa on "karibian sininen"
        Rover Sd1 3500 autom. -79.
        Se on myytävänä, kohtuuhintaan.
        Kuvia voidaan lähettää emailissa.

• ♥♡]]♥
        SD1 kirjoitti:

Pojallani täällä Espoossa on "karibian sininen"
        Rover Sd1 3500 autom. -79.
        Se on myytävänä, kohtuuhintaan.
        Kuvia voidaan lähettää emailissa.

Ois upea omistaa tollanen ja 2 tällästä

• rovervitesse

Mulla varmaan Suomen ainoa.SDI V10 Turbo 6.0 Vitesse automaatti/neliveto.Vuosimalli 1978.

• Anonyymi

ONKS TOSIAAN EDES YHTÄÄN VITESSEÄ MR KILIVISSÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      8987
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3529
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      26
      2740
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      81
      2149
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2050
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1806
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1462
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1221
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1095
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      68
      1070
    Aihe