parhaat normihintaiset nappikuulokkeet 2012

pat

Oon lueskellu noita nappikuuloke keskusteluja ja suurin osa on jostai 5 vuoden takaa joten kertoisitteko mitkä on tämänhetken parhaan äänenlaadun omaavat nappikuulokkeet jotka kuuluu tohon 20-50e hintaluokkaan

kiitos

10

1751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvät on

      suosittelen sennheiser cx-300 nappi kuulokkeita

      • paremmat

        Stockalla on perjantaina (eli vain huomenna) myynnissä CX 870 in-ear kuulokkeet hintaan 39e. Normaalisti ne maksavat 96e esim. jimssillä.
        Alle 50e hintaluokassa ei löydy yhtä hyviä materiaaleja, laatua ja äänenlaatua muista vaihtoehdoista.


      • tokmanni
        paremmat kirjoitti:

        Stockalla on perjantaina (eli vain huomenna) myynnissä CX 870 in-ear kuulokkeet hintaan 39e. Normaalisti ne maksavat 96e esim. jimssillä.
        Alle 50e hintaluokassa ei löydy yhtä hyviä materiaaleja, laatua ja äänenlaatua muista vaihtoehdoista.

        Stokan hulluilla päivillä tuotteet tulevat myyntiin kerrottuina päivinä, mutta tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin tavaraa rittää päivien aikana.


      • on hyvä ääni
        paremmat kirjoitti:

        Stockalla on perjantaina (eli vain huomenna) myynnissä CX 870 in-ear kuulokkeet hintaan 39e. Normaalisti ne maksavat 96e esim. jimssillä.
        Alle 50e hintaluokassa ei löydy yhtä hyviä materiaaleja, laatua ja äänenlaatua muista vaihtoehdoista.

        Vähän ensimmäisiä kuunteluvaikutelmia CX 870:sta. En ole ehtinyt niitä vielä sisäänajaa kuin n. 10 tunnin ajan pöytälaatikossa, vaikka ne vaatisivat 40-72 tunnin sisäänajon ennen kuin ääni alkaa olla parhaimmillaan.
        Näissä on erittäin eroittelukykyinen, tarkka ja neutraali ääni, verrattuna vanhempaan ja kalliiseen HD580:aan, joka on paljon pehmeämpi ja puuroisempi (tosin sekin on tarkka ja selkeä verrattuna taas halvempiin ja huonompiin kuulokkeisiin ja nappeihin tai kalliimpiinkin B&O:n nappeihin). CX 870:t ovat kuin korvamikroskoopit ja pienimmätkin yksityiskohdat erottuvat tarkasti. Tämä on toisaalta harmi, kun esim. 192kbps mp3:t eivät ole enää kuuntelukelpoisia, mutta esim. hyvällä vbr:llä (enimmäkseen 320kbps) ääni on puhdas ja hyvä.
        Basso ei ole mitenkään ylikorostunut, mutta se on tasainen, tarkka ja alas asti ulottuva. Kaiken kaikkiaan todella hyvät nappikuulokkeet 39e hintaisiksi.


    • In-ear man

      Visang- ja Brainwavz-kuulokkeiden uuden Suomen maahantuojan Facebook-sivulla haetaan nyt testaajia kuulokkeille.
      Testaaja saa tuotearviota vastaan kuulokkeet omakseen.
      http://www.facebook.com/inear.fi

    • 232

      sennheiser cx 300 tai 400. nelisataset paremmat mut kolmesataset halvemmat.

      • Mark&Daniel

        Voin suositella AKG K375:ia
        Erottelevat, tarkat ja bassopääkin musikaalinen.

        plussat

        -äänimaailma ei muhkea tai korostunut
        -bassot eivät jumputa vaan ovat musikaaliset
        -erottelevat ja tarkat
        -istuvat hyvin korvaan
        -mikrofoni puhelukäyttöön

        miinukset
        -ei lattakaapelia


    • kuulokekuuntelija
    • eph-100

      Brainwavz R1. IEM kuulokkeet kahdella(!) dynaamisella elementillä alle 40€ inear.fi:ssä. Saa mikillä ja ilman. Parempaa ääntä noista hintaluokista aivan turha etsiä. CX300 yms. jää valovuoden taakse. Ainoa vika, että R1:n mekaaninen kestävyys/laatu ei ole ihan huippua. Suosittelen siitäkin huolimatta. 4 vuotta ehdin leikkiä muiden saman hintaluokan nappien kanssa ennen kuin ostin R1:set. Vasta sitten tajusin, että kuinka hlvtn paljon voi keskinkertaisilla halpiskuulokkeilla musiikin kuuntelussa missata.. Puolen vuoden jälkeen alkoi tulemaan liittimen päähän kosketushäiriöitä, eikä enää ollut paluuta siihen latteaan äänimaailmaan mitä tohon hintaan muuten on saatavilla (kun ei kahta kertaa saman mallistakaan kuulokketta huvittanut tilata) joten oli pakko siirtyä 150€ kuulokkeisiin, ettei häviäisi kuuntelukokemuksessa. Olishan ne mun R1:set mennyt tietenkin takuuseenkin, mutta kun piti tee se itse miehenä lähteä "fiksailemaan".

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2032
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1917
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe