Olet muutaman kerran aiemmin minulle jo vastannut joten rohkenen taas kysymään.
Ex-miesystävästä ensin kysyisin onko hällä samat vanhat kuviot taas meneillään kun yhteyttä ottaa vai ihan vilpittömin mielin, ystävänä vain.
Työstä jos näet, tämänhetkiseen olen lopen väsynyt ja ahdistunut mutta pakko jaksaa että toimeen tulee, vielä hetken, sitten on taas tilanne auki ja tahtoisin kovasti jotain muuta mutta vaatiiko se muuttoa? Tiukilla ollaan että onko pakkokin muuttaa?
Mitä yleensäkin näet nyt tulevaksi
Keskiyölle
4
55
Vastaukset
Hei
kiva että taas kirjoitit. sinulla on hyvää vaaleaa energiaa, vaikka muille jakaa.
taidat olla talvi-ihminen. oletkohan sinä tiukka itseäsi kohtaan?
nyt on niin, että näen ympärilläsi ainoastana miehiä. en yhtä ainutta naista!
tämä exäsi yrittää toki lähestyä sinua, hänellä on pitkäveteinen elämä poljettavanaan. mutta ei hän taida kuitenkaan olla se paras mahdollinen kavaljeeri sinulle. ei ainakaan tällä erää. toki, hänellä on hyviä puolia, hän näkyy minulle hyvin seksuaalisena ihmisenä.
sitten sinun kotisi on sillä tavalla vaarassa, että on parempi kun et anna avaintasi kenellekään. siitä voisi tulle harmia.
jos sinä toivot parempaa toimeentuloa, niin se tapahtuu jonkin toimiston kautta. on kysymys papereista, joilla on arvoa. en voi tietää oletko ehkä pankissa tai muuten papereiden kanssa työssä.
siellä on kuitenkin rehellinen henki, olivat ne paperit missä tahansa.
tämä exäsi ei ole aivan vilpitön ihminen. hänen elämässään on paljon muutoksia, sinä et pysyisi niiden perässä.
tämä nykyinen työsi ei enää anna sinulle mitään. olet kuin robotti. mutta sinäpä tapaat kivan miehen, toisin sanoen sinä saat viestin, oletko ehkä laittanut profiilin johonkin nettipalveluun?
sinä olet nyt tiukoilla, mutta sinä olet myös valmis tekemään työtä. sinua arvostetaan ahkerana ihmisenä.
näkisin nykyisen työsi miesvoittoisena ja sen, että siellä ei ole hyvä olla.
ole avoimempi ja pidä puoliasi, kun tulee sellainen tilanne.
en näe muuttoa sinulle tällä erää. toiveesi työssä kohdistuvat miehen päätökseen ja se on hyvä sinun kohdaltasi.
t. Keskiyö- tuulen viemää
Mitä tarkoitat että olen itselleni tiukka?
Talvi ihminenkin kyllä olen ja kaikki ajatukseni on ollut jo jonkin aikaa tulevassa talvessa muutenkin. Työn ja asumisen vuoksi.
En voisi ajatella elämää exän kanssa muuta kuin ystävänä. Seksuaalisuus on kyllä vahvasti hänessä ja oli meissä yhdistävä asia. Hieman rivien välistä haistelen että tuttu kuvio suhteiden kanssa hänellä taas meneillään mutta en aio osallistua siihen peliin. Omasta puolestani tuo suhde on eletty.
Missähän minut näet kun pelkkiä miehiä ympärillä :)
Työkavereina nyt on eniten naisia ja muutama mies. Mieluummin kuitenkin vaihdan ajatuksia miesten kanssa jos suinkin voin ja tauot sallii. Enkä koskaan ole tykännyt tehdä töitä suuressa naisporukassa. Tämänhetkinen työ ei todellakaan jaksa enää innostaa. Olet oikeassa siinä että toimin kuin robotti.
En ole pankissa tms. toimistohommissa. Fyysistä, raskasta ja osin henkisesti voimakastahtoisten työkaverien takia. Sopimus päättyy pian ja lasken päiviä siihen.
Tulevaan talveen olen saanut yhden, osa-aikaisen, työn. Siellä on miehiä työkavereina ja ala muutenkin mielletään miehiseksi. Toivoisin sen kuiten tuovan tunteja sen verran että pärjäisin sillä tai joudun etsimään toisen työn vierelle. Senpä takia tässä panikoin kun tulee pitkä työtön väli ennenkuin tämä osa-aika hommakaan alkaa että kuinka pärjään taloudellisesti. Taskunpohjalla ei todellakaan ole säästöjä.
En ole laittanut profiilia mihinkään. Mielenkiintoista mistä tuon viestin tulen saamaan :) Liittyisikö tämä mies tulevaan työhön jollakin tavalla? Hei
tuolla tiukkuudella itseäsi kohtaan tarkoitan sitä, että et anna itsellesi aina lepoa, etkä juuri hemmottele itseäsi. olet vaatimaton.
minusta sinä olet juuri sellainen ihminen, joka pärjää paremmin miesten kanssa, kuin suuressa kanalaumassa. en näe hyvin läheisiä naisia vieressäsi ollenkaan.
sitten niistä papereista, että minulle ne näkyvät niinkuin tilauksina tai arvokkaina dokumentteina. voivat hyvinkin liittyä työhön, kaikkihan alkaa aina tilauksista.
jos sinulla ei ole profiilia missään, niin ehkä saat terveisiä tai muuten viestin tai yhteydenoton mieheltä. mutta aikaa en tosiaankaan osaa nähdä. se vain lennähtää eteesi ja saa sinut iloiseksi.
sinun ja exäsi aika on tosiaankin ollut ja mennyt, siihen en enää ajatuksia tuhlaisi. olette kääntäneet selän toisillenne.
tällä tulevalla kumppanillasi on ollut katala vaimo, joka ei ollut mukava ihminen. mies on kärsinyt pitkään ja uskaltaa viimeinkin lähteä uutta elämää etsimään.
enpä osaa sanoa mistä sinä hänet löydät.
t. Keskiyö- tuulen viemää
Oikeassa olet etten juuri itseäni hemmottele ja olen aika ankarakin itseä kohtaan. Vaatimattomaksi minua on sanottu aina ja nyt vasta alan sen itsekkin ymmärtämään..
Miesten kanssa olen tullut toimeen paremmin kuin naisten koko elämäni, vaikka suhteissa on tullut pelkkiä huteja. Olen ollut liian kiltti ja periksi antava ja miehet käyttäneet tätä surutta hyväkseen.
Läheisiä naisystäviä on vain muutama ja nekin matkojen päässä. En siis ole kokoajan tekemisissä heidän kanssaan ja viihdynkin hyvin omissa oloissani. Tietysti tuo lapsi joka vielä jaloissa pyörii ottaa oman aikansa mutta en aina jaksa pitää edes yhteyttä muihin.
Ehkä kokeilen jotain treffipalstaa, mikä sen estää. Niitähän on valtavasti eikä kukaan kotoakaan tule hakemaan :)
Ihan hyvältä tuntuu näinkin olla mutta jos hyvä mies vierelle löytyy olen tietysti iloinen siitä :)
Kiitos Sinulle Keskiyö.
Palauttelen vaikka sitten kunhan pakkaset paukkuu, mitä kuuluu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172244Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain2111861Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071742Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1021421Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno481316Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu541129Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1721121- 891021
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.147928Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14881