Epäselvä tilanne

epätoivoinen

Olen kaksi vuotta sitten eronnut miehestäni, välimme ovat todella hyvät, teemme yhdessä perheen kesken paljon asioita.. tuntuu että hätiköimme eropäätöstä..
Kuitenkin tätä varjostaa myös mies johon minulla on ollut aina vahvoja tunteita.. olemme kahvitelleet ja viestitelleet vuosien ajan.. En pääse selkoon näistä kuvioista.. huomaan kaipaavani väliin molempia.. maailma menee täysin sekaisin kun tämä toinen mies viestiä laittaa...

3

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sinä olet niin herkkä ja yksinäinen, siksi sinä melkein sekoilet yhden viestin jälkeen! sinä ja tuo toinen mies olette toisillenne sellaisia pieniä helmiä ja ankkureita, joihin voi nojata romantiikan nälässään. ei ole ollenkaan sanottua, että teillä kahdella menisi yhtä romanttisesti tavallisessa arjessa rinta rinnan.

sinä ja entinen miehesi olette järkeviä ihmisiä kumpikin ja te ymmärrätte, että lapset tarvitsevat molempia vanhempia.
      et ole tainnut suoriutua eron jälkeisestä surutyöstäsi vielä loppuviivalle. mikä on sinun oman elämäsi suunta nyt? siis vain sinun omasi.

minusta näistä kummastakaan miehestä ei ole sinun sydämesi lämmittäjäksi.
      talous, yksinäisyys, vastuu, perinteet...... ne kaikki vaativat itselleen kumppania.
      mutta sydän saattaa tarvita toisenlaista rakkautta, kuin olet tähän mennessä kokenut.

ei ole poissa laskuista, etteikö elämääsi tulisi vielä yksi lapsi lisää. mutta siihen mennessä sinä opit kukoistamaan aivan uudella tavalla!

t. Keskiyö

• epätoivoinen

Hei,

Kiitos vastauksestasi. Lapsi ei kyllä enää ole mahdollinen kahden kohdun ulkopuolisen raskauden vuoksi, vaikka joskus sitä on miettinytkin.
      Oletko sitä mieltä,että tämä toinen mies,jolta viestiä saan ei tule olemaan elämässäni muuten kun ystävänä? Olen kouluajoista asti hänet tuntenut ja aina tuntenut voimakkaasti häntä kohtaan...

• Hei

minusta tuntuu että te olette enemmänkin sielunkumppaneita ja että siksi teidän on niin hyvä olla yhteyksissä.
      lapsia voi toki tulla monella tavalla, vaikken haikaraan enää uskokaan.
      on myös yksinhuoltajaisejä. ja on adoptioita.

t. Keskiyö

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1968
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1380
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1153
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      120
      1038
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      893
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      811
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      761
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      713
    Aihe