En periaatteesa usko horoskooppeihin. On pakko todeta, että jotain noissa yhteensopivuus asioissa kuitenkin on. En kertakaikkiaan jaksa kauaa joidenkin merkkien kanssa. Jutut ei sovi yhteen, ja moni asia ärsyttää. Toiset taas on mukavia ja ne mukavat ovat tiettyjä horoskooppimerkkejä. Olisi kiva kuulla, ketkä elää onnellisena yhdessä vanhoina ja kenen kanssa on tullut ero. Millaisia merkkejä ja taivaanmerkkejä teillä on?
Parit ja horoskoopit
111
515
Vastaukset
- tiinaex...
oon jousimies ja mies on kalat ja hyvin menee hyvin tuun toimeen myös skorppioonien ja toisten jousimiesten kanssa ystävänä vesimiehet on poikkeuksetta oikeen mukavia ihmisiä kaksoset on kans ihmisiä joiden kanssa tulee hyvin toimeen vaaka no mun sisko on vaaka ja mun mielestä liian paljon myötäilee toisten ihmisten mielipiteitä mutta puolisona tää kalat on ykkönen helppo kumppani mutta ehkä vähän lyhyt pinna joissain asioissa esim ei kestä kuunnelle kettuilua kovin kauaa ja räjähtää niin että saa kaksin käsin pidellä kiinni mutta tämän välttää kun valitsee seuran aina silloin kun se on mahdollista.
Itse neitsyt, mies oli oinas. Olisimme vieläkin aviossa, ellei mies olis sanonut sopimusta irti ja muuttanut taivasten valtakuntaan. 30 vuotta ehdimme yhteiseloa viettää.
Jousimies on kokeiltu, ei sovi ainakaan mulle, eikä kaksonen..- *\*
:) "maarina1",
meillä samat merkit ja kaksi vuotta enemmän avioliitossa, kunnes kuolema erotti. - jousimi
olen jousimies, en pärjää kissojen kanssa!
jousimi kirjoitti:
olen jousimies, en pärjää kissojen kanssa!
Kyllä mun ex pärjäs kissojen kanssa, se ei ole horoskoopista kiinni.
*\* kirjoitti:
:) "maarina1",
meillä samat merkit ja kaksi vuotta enemmän avioliitossa, kunnes kuolema erotti.Niinpä, sitä kun ei saa itse päättää.....Vaikka kuinka haluaisi, elämänsä loppun asti.
- 1.1947
Yks neitsykäinen täälläkin. Minä taas olen tullut hyvin juttuun kaksosen kanssa, tosin hänen luonteensa on lähinnä härkää:)
Eräs työkaveri oli oinas ja hyvin sujui se. Toisen oinaan kanssa taas ei sitten millään.
Mielestäni ihmisen asenteet ratkaisevat ennemmin, kuin nuo taivasmerkit. Jotakin perää silti on, ainakin omalla kohdalla:)
Kaloja on suvussa paljon. Tietynlainen hitaus on osalla riesana. Muuatama kultakala on siinäkin joukossa!
- ''''''''''''''''
Joka unensa uskoo jne.
En pätkääkään usko horiskooppeihin.
Jousimies ja kaksonen, tuskinpa voisi paremmin mennä. - huu ja haa
En usko horoskooppeihin, enkä niitä ihmisiltä kysele. Täyttä huuhaata.
- Ihmettelevä skorpion
Minäkään en uskonut, mutta olen hämmästyksekseni todennut noiden parijuttujen joskus pitävän paikkansa.
Skorpioni ja kaksoset eivät todellakaan voi olla läheisiä kavereita.
Toinen pitää sopimuksista kiinni ja toinen unohtaa, ja voi olla ties missä silloin kun pitäisi olla yhdessä menossa jonnekin. Tiedän yhden tuttujen avioliiton purkautuneen siitä syystä. Itse en ole kestänyt lähellä kahta viikkoa kauempaa ja tuttujenkin kanssa juuri em. asia tekee yhteiset kuviot välillä todella vaikeiksi.
Härkä ja skorpionit ovat vastamerkkejä.
Minulla ei ole aavistustakaan mitä se tarkoittaa. Kumppanuus ja ystävyys toimii todella hyvin ja kestää, vaikka olisi vuosia tapaamatta välillä.
Kaksi skorpionia on vähän rankka juttu, mutta tarjoaa myös paljon. Kesti 20 vuotta, päättyi eroon. (Viinaongelma)
Skorpionin ja leijonan ei pitäisi sopia yhteen. Lähes 20 v. upea suhde päättyi vasta leijonan kuolemaan.
Skorpionia vihataan tai rakastetaan. Luulen, että pitää paikkansa.- Mummomeiltämaalta
Olen skorpioni.Ex-mieheni kala. Juuri niin kuin edellinen kirjoitti, kala oli äkkipikainen ja jopa väkivaltainen. Skorpioni haki eroa kun ei jaksanut enää.
Härkien kanssa on tultu hyvin toimeen ja yksi härkä expoikaystävä nuoruusvuosilta on yhä ystävä (ja salarakas). - tiinaex...
Mummomeiltämaalta kirjoitti:
Olen skorpioni.Ex-mieheni kala. Juuri niin kuin edellinen kirjoitti, kala oli äkkipikainen ja jopa väkivaltainen. Skorpioni haki eroa kun ei jaksanut enää.
Härkien kanssa on tultu hyvin toimeen ja yksi härkä expoikaystävä nuoruusvuosilta on yhä ystävä (ja salarakas).kala on sillon äkkipikainen ja väkivaltainen kun sitä ärsytetään ja varsinkin turhasta ja kuka nyt toista ärsyttää ihan aiheesta skorppiooni on kans väkivaltainen ja mun mielestä paljon herkemmin kun kalat ja paljon turhemmasta mutta toisaalta tää väkivaltaisuus parisuhteessa johtuu usein varmaankin mustasukkaisuudesta jomman kumman puolelta elikkä jos vastapuolikin on oikeen mustasukkainen ja tekee siitä ison asian tämän tästä voi sekin jo ärsyttää niin paljon että äkkipikainen ihminen saa siitäkin ärsykkeen.
Tästä puuttuu nyt yksi tärkeä kommentti.
Enpä olisi uskonut että minä sen teen, koska ihan näin urpo en vielä usko olevani.
Mutta jotta palstan Homogeenisuus säilyy niin Kysyn:
Onko mahdollista tutkia miten Urpilaisen ja Kataisen Horoskoopit sulautuvat yhteen? :):)
Toivoisin palstamme politiikka-Urpojen osallistuvan ahkerasti.
He kun ovat yhtä pihalla.
Tiina ei sit saa suuttua, kun kerta on yhtä jäntevä ko miekin.
H.- Hunksz - fanclub
Kerro, mikä on sinun horoskooppimerkki tai syntymäpäivä ellet tiedä.
Hunksz - fanclub kirjoitti:
Kerro, mikä on sinun horoskooppimerkki tai syntymäpäivä ellet tiedä.
"Hunksz - fanclub"
Tiina paljasti sen törkeesti. :)
Mut mie vähän luulen jot 21.12.2012 on monellekin tuttujuttu.?
H.- kaikkea hyvää!
Tässäpä nämä tämän hetken suuret ovat.
Jutta Pauliina Urpilainen (s. 4. elokuuta 1975 Lapua)Jyrki Tapani Katainen (s. 14. lokakuuta 1971 Siilinjärvi) kaikkea hyvää! kirjoitti:
Tässäpä nämä tämän hetken suuret ovat.
Jutta Pauliina Urpilainen (s. 4. elokuuta 1975 Lapua)Jyrki Tapani Katainen (s. 14. lokakuuta 1971 Siilinjärvi)"kaikkea hyvää!"
Ja sit vielä horo-skooppien analyysi, kiitos :)
H.- 8+9
hunksz kirjoitti:
"Hunksz - fanclub"
H.monilta osin tuntuu osuvan nappiin
http://www.astro.fi/self_knowledge/characterHoroscope/sign/sagittarius - meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"kaikkea hyvää!"
H.Horoskooppi.com - Aikuisen luonnekuvaus
Jutta on Leijona, Katainen VAAKA. - meeriamanda
meeriamanda kirjoitti:
Horoskooppi.com - Aikuisen luonnekuvaus
Jutta on Leijona, Katainen VAAKA. - Are Astronimys
hunksz kirjoitti:
"Hunksz - fanclub"
H.Hunksz on siis välitilassa oleileva, vai missä oleilet? Mistä tiedät syntyväsi 21.12.2012?
Are Astronimys kirjoitti:
Hunksz on siis välitilassa oleileva, vai missä oleilet? Mistä tiedät syntyväsi 21.12.2012?
"Are Astronimys"
Vaan en mie tiijäkkään.
Mie sain uskoni 1949.
Siitä on jo 63v.
Ja minä en usko olevani välitilassa, elämä on.
H.hunksz kirjoitti:
"kaikkea hyvää!"
H.jasoo, pitää sit laittaa yksi oo lisää.
Hooro- skooppien...:)
H.- 1.1947
meeriamanda kirjoitti:
Horoskooppi.com - Aikuisen luonnekuvaus
Jutta on Leijona, Katainen VAAKA.Mahtaa Kataisella olla tukalaa, kun yrittää jokaista miellyttää. Kansa saa eniten siipeensä:(
Jutan leijonankynnet on jo nähty, haluaa loistaa keskipisteenä. Katainen ei pärjää.
Toisaalta se savolaisuus...
- meeriamanda
Vaikka en lue ns. horoskooppeja uskon kuitenkin luonneanalyyseihin merkeissä.
Ainakin itseni tunnistan omasta merkistäni. Kaverini on jellona, ei pitäisi meidän sopia yhteen..vuodet hioo terävät särmät, otaksun näin. Miun kanssa ei pärjää kukaan joka yrittää keskustella miulle kuin horoskooppimerkille eikä sellainenkaan joka itse yrittää esittää sellaista.
yohuuhkaja kirjoitti:
... ai niin, olen rapu ja kiinalaisessa (metalli)jänis, joten repikää siitä....
... eikä kumppanin kanssa ole koskaan tullut riitaa hänen horoskooppimerkistään, oli se mikä hyvänsä. Exä oli aikoinaan oinas, tuloksettomasti ovat yrittäneet riiustella kanssani mm leijona, skorpioni, jousimies ym.
Parhaista kavereista löytyy härkää, kaksosta, vaakaa, rapua, neitsyttä, skorpionia...
- av
Tein persoona horoskooppeja 20 vuotta sitten, siis tähti karttojen mukaan 80% sattuivat muutamilla 100%, itse en tiedä totuutta mutta nauratti välillä koska pääasiassa olivat työkavereita, vaitiolo velvollisuudella kumminkin. Muutamat punastuivat eivät antaneet muiden lukea.
- jellonatarko.
Tulen yhtä huonosti tai hyvin toimeen merkkiin katsomatta.
Olen leijona, olen käynyt läpi varmaan kaikki merkit:)
Kaikissa oli jotain vikaa:(- vika itsessäsi, sill
olet se minä olen paras, minä minä!
Minä määrään kaiken että siinähän keikut itsesi kanssa, aurinko on ns. voimasi joten vain sinä olet aina oikeassa jne!
Minä minä paras ihminen, muut ei mitään osaa ei tiedä, minä tiedän kaiken aina!!
- 25v kokemus
Jousimies Mies ja Skorpparinainen. Yhtä tappelua.
- tiinaex...
sama juttu oli toisin päin suurta rakkautta ja intohimoa mutta muuten ei tullu yhtikäs mitään onneks pistin poikki aikanaan ennen kun sitouduin enemmän.
Kaksosia tunnen kolme. Isä-vainaa, sekä vanhin tyttäreni, myös hyvä ystäväni.
Kaikissa sama piirre, aina myöhässä. Vaikka ovat eri aikoihin syntyneitäkin, ettei edes lähekkäin.
Jousimies, oli riitaisa...
Oinas oli nopea liikkeissää, joten se tarttui minuunkin...;)- ******
Minulla on lähisukulaisissa monia kaksosia.
Ei sen erilaisempia voi ihmiset olla, kuin he.
Yksi oli rehellisyyden perikuva, toinen täysin päinvastainen.
Kaikki erilaisia, tosiaankin. - et höpöpöpöö
****** kirjoitti:
Minulla on lähisukulaisissa monia kaksosia.
Ei sen erilaisempia voi ihmiset olla, kuin he.
Yksi oli rehellisyyden perikuva, toinen täysin päinvastainen.
Kaikki erilaisia, tosiaankin.Minun tyttäreni on kaksonen eikä koskaan myöhästele.
Tunne pari ihmistä,joista toinen on 15 min vanhempi, kuin toinen ja täysin erillaiset ihmiset eli se niistä horoskooppien luonneanalyyseistä.
Heh, luin tuosta Meerin linkistä omani ja ei pitänyt paikkaansa. - meeriamanda
Jousimiehestä minullakin senverran kokemusta ettei häneen voi luottaa. Sanoo olevansa em. vasemmalla ja jos tarve vaatisi kantsii lähtä etsiskeleen oikealta.
Asioden selvitykseen ei kykene, ´ kato kuin hyvä mainos´ sisso!
Parhaiten minulle " kuulemma " sopisi krapu, kalat. Luonteiden tasapainottamiseksi ::)
Siskoni on kalat ja tuumme aina juttuun. Tyttäreni on skorppari...ja hänen teiniaikana olimme kuin eriplaneetalta..hyväksi toki kääntyi...vaan aikaakin kului ja mallua! - jousi.mies
meeriamanda kirjoitti:
Jousimiehestä minullakin senverran kokemusta ettei häneen voi luottaa. Sanoo olevansa em. vasemmalla ja jos tarve vaatisi kantsii lähtä etsiskeleen oikealta.
Asioden selvitykseen ei kykene, ´ kato kuin hyvä mainos´ sisso!
Parhaiten minulle " kuulemma " sopisi krapu, kalat. Luonteiden tasapainottamiseksi ::)
Siskoni on kalat ja tuumme aina juttuun. Tyttäreni on skorppari...ja hänen teiniaikana olimme kuin eriplaneetalta..hyväksi toki kääntyi...vaan aikaakin kului ja mallua!Jousimiehenä ja äärimmäisen rehellisenä panen vastaan. :))
En usko ihmiskuntaa olevan vain 12 erilaista laatua.
Tiedä sitten, "oikean", syntymäajankin vaikutuksen mukaan laadittua luonnekuvaa, kuinka se pitäisi paikkaansa. - meeriamanda
jousi.mies kirjoitti:
Jousimiehenä ja äärimmäisen rehellisenä panen vastaan. :))
En usko ihmiskuntaa olevan vain 12 erilaista laatua.
Tiedä sitten, "oikean", syntymäajankin vaikutuksen mukaan laadittua luonnekuvaa, kuinka se pitäisi paikkaansa.Astrologiseen laskentaan mäkin luotan, en ollenkaan höpönhöpön horaskooppeihin.
Jokasessa varmaan on useimpia soveltuvuuksia. - tiinaex...
meeriamanda kirjoitti:
Astrologiseen laskentaan mäkin luotan, en ollenkaan höpönhöpön horaskooppeihin.
Jokasessa varmaan on useimpia soveltuvuuksia.mun tytär on kans skorppiooni ja me ollaan tultu tosi hyvin toimeen aina ehkä mää jousimiehenä oon kumminkin vahvempi eikä se oo koskaan hyppiny mun silmille.
En usko minäkään mutta itse olen jousimies ja elämäni sulostuttaja on kala.
Enemmän uskon sopuisuuteen vaikuttaneen samanlainen tausta köyhässä työläisperheessä ja alusta alkaen yhtäläiset käsitykset arkielämän tärkeistä asioista.
Olemme molemmat temperamenttisia mutta onneksemme kummallekin tärkeät asiat osuvat eri kohtiin.
Särmät limittyvät eikä synny ikävää kipinöintiä.
Meidän ikäluokkamme ihmisiin on saattanut vaikuttaa odotus- ja lapsuusajan ravintotilanteen riippuvuus vuodenajasta?
Olkoon merkki mikä tahansa niin aina ihminen voi kehittyä ja joka tapauksessa perimä ja ympäristö sekä kaikenikäiset kokemukset ovat muokanneet meitä.- tiinaex...
meillä on vaan toiste päin mutta hyvin sulostuttaa mun kala mun elämää ja on tosi sopeutuvainen mun kaikkiin äkkinäisiin liikkeisiini ;))))
- 1.1947
Olen aina ihastellut viisauksiasi, laika-lasse. Osuit naulan kantaan jälleen.
Meillä on oma tahto, jota voi ohjailla. Kasvuympäristö on suuri vaikuttaja.
Meidän ikäluokkia kasvatettiin vielä vanhempien kunnioittamiseen, sekin vaikuttaa toisten huomioon ottamisena. Emme elä yksin tällä pallolla.
Lempeää ymmärtämistä:)
- kawe
Minä olen Leijona ja mies jonka kanssa olin naimisissa kauan on Jousimies - ihan mukava seuramies - petollinen puolisona
Mielenkiintoista nähdä kuinka hän pärjää uuden puolisonsa kanssa, hän on Kalat- O-a
Kiitos !
" ihan mukava seuramies" Määkin olen täs korvat luimussa lueskellut miten epäkelpo horoskooppimerkki mulla on,ei oo helppoo olla kunnon perheenisä ja jousimies.
Nyt jos meinais elää ympäristön mielikuvien mukaan ,alkais olemaan revittelyn aika.
Pitäkäähän kiinni etten revi rahojani.koti-kiusattu kirjoitti:
Määkin olen täs korvat luimussa lueskellut miten epäkelpo horoskooppimerkki mulla on,ei oo helppoo olla kunnon perheenisä ja jousimies.
Nyt jos meinais elää ympäristön mielikuvien mukaan ,alkais olemaan revittelyn aika.
Pitäkäähän kiinni etten revi rahojani."koti-kiusattu"
Minä kaipasin tähän politiikka-urpoja...:)
Heevetin Jousimies.
Minä ammun paremmin.
H.hunksz kirjoitti:
"koti-kiusattu"
Minä kaipasin tähän politiikka-urpoja...:)
Heevetin Jousimies.
Minä ammun paremmin.
H.Sit kun hylsykasa ympärilläs ulettuu kilkuttimiin niin palataan asiaan.
koti-kiusattu kirjoitti:
Sit kun hylsykasa ympärilläs ulettuu kilkuttimiin niin palataan asiaan.
"koti-kiusattu"
Minä sinulle vielä näytän, ainakin haudassaan pyörivän Robin Hoodin.
Jolla tosin eivät kilkuttimet roikkuneet niin alhaalla kuin sinulla. :)
Mutta, ei nyt ruveta tsättäilemään.
Satunnainen huumoripläjäys on joskus paikallaan.
H.- nuoli lentää
koti-kiusattu kirjoitti:
Sit kun hylsykasa ympärilläs ulettuu kilkuttimiin niin palataan asiaan.
Eihän jousipyssyistä tule hylsyjä.
nuoli lentää kirjoitti:
Eihän jousipyssyistä tule hylsyjä.
"nuoli lentää"
Meidän tapauksessamme se tarkoittaa sormenpäistä kuoriutuvia nahankappaleita ja sekaan tippuvia veripisaroita.
H.- tiinaex...
mää taas jousimiesnaisena petin leijonamiehen olin petollinen puolisona mutta uusi puolisoni on kalat jonka kanssa olen ollut yksissä jo yli kakskyt vuotta enkä koskaan ole häntä pettänyt enkä voi sanoa olevani mukava seuranainen muuta kun siinä tilanteessa että seura on mukavaa ja sopivaa itse en oo ollenkaan sellanen keskipiste mutta menen mukana.
- av
Merkeissä persoonallisuus on tosiasia, ei kaikkia voi samaan laittaa koska merkin alku ja loppu ajoilla on suuri vaikutus.
Itse en oikeastaan usko, mutta taakse katsoen jotain asiassa on.
Tässä "hulluudessa" uskon ex ei kuolemaan henkisessä mielessä, koska asioita tapahtuu joita kukaan ei voi selittää. - Salander*
Olen neitsyt, nouseva merkki neitsyt, enkä kesytä enää yhtään jellonaa! Lupaan ja vannon!
Tosin jonkun uuden systeemin mukaan olen itekin leijona. Kiinalaisen horroskoopin mukaan tiikeri. Siinäpähän mirrit riitelee...
Jousimiehet on ihkuja, ja olleet lempi(hehhe)harrastukseni viimeiset 4 vuotta. Ei niistä ota selvää, ottaakohan ne itekään?- alvina
Jousimiehenä tiesin jo syntyissäni, kuka ja mikä olin/olen.
Ihmisyyden yksinkertaistamista on minusta jaotella ihmisiä synnyinpäivänsä perusteella.
Naurattaa, aika ympäripyöreästi sanottu:
"Jousimiehet ovat jaloja, suurenmoisia ja yleisestiottaen hyviä, toisaalta jotkut jousimiehet voivat olla todella pinnallisia ja turhamaisia. Rehellisyydestään huolimatta Jousimies saattaa sotkeutua kaikenlaisiin laittomuuksiin."
Saas nähdä, milloin aloitan rikollisen toimintani? :))
. - +
alvina kirjoitti:
Jousimiehenä tiesin jo syntyissäni, kuka ja mikä olin/olen.
Ihmisyyden yksinkertaistamista on minusta jaotella ihmisiä synnyinpäivänsä perusteella.
Naurattaa, aika ympäripyöreästi sanottu:
"Jousimiehet ovat jaloja, suurenmoisia ja yleisestiottaen hyviä, toisaalta jotkut jousimiehet voivat olla todella pinnallisia ja turhamaisia. Rehellisyydestään huolimatta Jousimies saattaa sotkeutua kaikenlaisiin laittomuuksiin."
Saas nähdä, milloin aloitan rikollisen toimintani? :))
.Linkki livahti hukkaan.
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/jousimies + kirjoitti:
Linkki livahti hukkaan.
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/jousimiesEi kyllä mun tuntemiin jousimiehiin sopinut nuo tiedot yhtään.
- alvina
maarina1 kirjoitti:
Ei kyllä mun tuntemiin jousimiehiin sopinut nuo tiedot yhtään.
Niinpä sen niin. Ukolleni luin hänen omansa, nauratti moni kohta, mutta moni sopi kuin nakutettu.
Taitaa olla kuin entisenkin ennustajan sanomakin, kun paljon puhuu, voi jokin kohta sattua kohdalleenkin? :)) - tiinaex...
+ kirjoitti:
Linkki livahti hukkaan.
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/jousimiesmonista kohdista tunnistin itseni
- tiinaex...
maarina1 kirjoitti:
Ei kyllä mun tuntemiin jousimiehiin sopinut nuo tiedot yhtään.
mutta voitko sanoo tuntevasi jousimiehiä ihan perinpohjin.
- alvina
tiinaex... kirjoitti:
monista kohdista tunnistin itseni
Miuta suorastaan nauratti vaikkapa tämä lausunto:
"Jousimiehen tulee saada liikkua vapaasti, toteuttaa itseään eikä hänen pidä olla liian sidottu työaikoihin tai työpöytänsä ääreen – se masentaa hänet syvästi."
Tai sitten en vain ole huomannut. :)) - L - L
+ kirjoitti:
Linkki livahti hukkaan.
http://www.uniluoto.com/horoskoopit/jousimiesKurkkasin linkkiä hyvin skeptisenä.
Johtuneekohan siitä, että itse kullakin on taipumus nähdä haluamiaan asioita?
Kuvaus pitää käsittämättömän pitkälle yhtä oman kuvani ja, yllätys, ylläty, kolmen eri kallonporaajan tekemien testien kanssa.
Suhtautuminen yhteiskunnan sääntöihin ja muihinkin sopimuksiin sekä ominaisuuteni esimiehenä osuvat täysin kallonporaajien analyyseihin.
Mitä tulee laittomuuksiin niin sekinpitää paikkansa mutta koskaan ei ole ollut kyse omaisuusrikoksesta.
Poliisilaitokselle saakka johtaneita "seurustelutapahtumia", anabolien tuonti kaverille ilman hyötymistarkoitusta, oman juomavarston ylläpito tuontimäärät unohtaen, reipas pontikan keitto ym. sellaista pientä ja ilman syyllisyyden tuntoa.
Avioliitto on sopimus jossa eletään täysillä, tai sitten ei!
Avoimuus, hyväuskoisuus ja impulsiivisuus kuuluvat kuvaan.
Täytyy myös tunnustaa, että kyllä minusta saa riitakaverin, halutessaan.
Viimeinen "seurusteluvamma" kuten hoitsut sitä ilkeämielisesti kutsuivat, tuli jo aikoja sitten, 46-vuotisena.
Uskoni merkkihöpötykseen alkoi hieman horjumaan vaikka yritänkin olla kriittinen. - Salander*
alvina kirjoitti:
Niinpä sen niin. Ukolleni luin hänen omansa, nauratti moni kohta, mutta moni sopi kuin nakutettu.
Taitaa olla kuin entisenkin ennustajan sanomakin, kun paljon puhuu, voi jokin kohta sattua kohdalleenkin? :))Ei näitä liian vakavasti kannata ottaa, edes silloin kun kirjoittaa ilman hymiötä :) Lähinnä horoskoopit, tai oikeastaan luonnehoroskoopit, ovat hauskoja viihdykkeitä.
On osuvia ja vähemmän osuvia. Tää kuuluu enemmän tuohon ekaan kategoriaan :))
http://www.vaahtokylpy.net/horoskooppi/jousimies/luonne.shtml - L - L
alvina kirjoitti:
Miuta suorastaan nauratti vaikkapa tämä lausunto:
"Jousimiehen tulee saada liikkua vapaasti, toteuttaa itseään eikä hänen pidä olla liian sidottu työaikoihin tai työpöytänsä ääreen – se masentaa hänet syvästi."
Tai sitten en vain ole huomannut. :))Olen käyttänyt ilmaisua "kutiavat jalkapohjat".
Huolimatta ammatillisesta koulutuksestani en ole koskaan jököttänyt pöytäni takana.
Heti kun talovelat oli maksettu ja panskat yläaste- / lukioiässä lähdin toteuttamaan itseäni työelämässä. 10 eri työpaikkaa ennen laiskistumista.
Varsinainen työaika minulla oli viimeeksi 1967.
Poikamiesaikaisia työpaikkojen lukumäärää en viitsi ryhtyä laskemaan.
Valtakuntien vaihtojatyön merkeissä laskentatavasta riippuen 5 - 7kpl. - alvina
Salander* kirjoitti:
Ei näitä liian vakavasti kannata ottaa, edes silloin kun kirjoittaa ilman hymiötä :) Lähinnä horoskoopit, tai oikeastaan luonnehoroskoopit, ovat hauskoja viihdykkeitä.
On osuvia ja vähemmän osuvia. Tää kuuluu enemmän tuohon ekaan kategoriaan :))
http://www.vaahtokylpy.net/horoskooppi/jousimies/luonne.shtmlTaidan olla vaihdokas, jolle on valehdeltu oikea syntymäaika, mutta enemmän harhaan menevää luonteenlaatua minusta ei voisi ollakaan, kuin tuossa luki.
En ole ikuna ollut mikään etsijä, vaan eläjä.
Onneni kerran saatuani, ei ole tarvinnut kuikuilla muualle.
Mitä enemmän moisia luonneanalyyseja lueskelen, sitä vähemmän totuutta niissä näen. Kilpa ja kerska ovat minusta puuttuneet, jopa itseäni ärsyttävässä määrin.
Odotan, milloin puhkeaa kukkaan kilpailun halu, riskien kyttääväisyys. :)) - Salander*
alvina kirjoitti:
Taidan olla vaihdokas, jolle on valehdeltu oikea syntymäaika, mutta enemmän harhaan menevää luonteenlaatua minusta ei voisi ollakaan, kuin tuossa luki.
En ole ikuna ollut mikään etsijä, vaan eläjä.
Onneni kerran saatuani, ei ole tarvinnut kuikuilla muualle.
Mitä enemmän moisia luonneanalyyseja lueskelen, sitä vähemmän totuutta niissä näen. Kilpa ja kerska ovat minusta puuttuneet, jopa itseäni ärsyttävässä määrin.
Odotan, milloin puhkeaa kukkaan kilpailun halu, riskien kyttääväisyys. :))Nouseva merkki on se joka määrää eniten luonnettasi. Voihan se olla että se on joku muu kuin jousimies? Kokeile!
http://www.astro.fi/astrologinen_kartta
Kun oot sen tehnyt, paina vierestä "Pikatulkinta kartastasi, ja saat tietää mikä sun nouseva merkki on.
Jos nyt oon tajunnut tämän oikein ;D Siitä on aikaa kun viimeksi näillä leikin. Joskus teininä minusta piti tulla ennustaja. Että se siitä maanläheisestä ja pilkunviilaavasta neitsyeestä.. - alvina
L - L kirjoitti:
Olen käyttänyt ilmaisua "kutiavat jalkapohjat".
Huolimatta ammatillisesta koulutuksestani en ole koskaan jököttänyt pöytäni takana.
Heti kun talovelat oli maksettu ja panskat yläaste- / lukioiässä lähdin toteuttamaan itseäni työelämässä. 10 eri työpaikkaa ennen laiskistumista.
Varsinainen työaika minulla oli viimeeksi 1967.
Poikamiesaikaisia työpaikkojen lukumäärää en viitsi ryhtyä laskemaan.
Valtakuntien vaihtojatyön merkeissä laskentatavasta riippuen 5 - 7kpl.Kyllä mie olen mieluusti ollut kuin liimattuna jalkapohjistani Tellukseen.
Olen saanut tehdä koko työelämäni minulle todella mieluista työtä. Olen ollut siinä todella hyvä, ehkä liiankin, jopa moitittuna. Tykännyt olen työstäni, joka päivä on ollut kuin seikkailu. :))
Koulutustani vastaavaa se ei toki ole ollut, kuin ei monien muidenkaan työ.
Itse olen saanut olla kesätyöpaikkoja lukuunottamatta ihan saman työnantajan leivissä.
Kutian minäkin, helposti. Nauruhermot ovat hersyvimpiä. Höyhenellä.
. - alvina
Salander* kirjoitti:
Nouseva merkki on se joka määrää eniten luonnettasi. Voihan se olla että se on joku muu kuin jousimies? Kokeile!
http://www.astro.fi/astrologinen_kartta
Kun oot sen tehnyt, paina vierestä "Pikatulkinta kartastasi, ja saat tietää mikä sun nouseva merkki on.
Jos nyt oon tajunnut tämän oikein ;D Siitä on aikaa kun viimeksi näillä leikin. Joskus teininä minusta piti tulla ennustaja. Että se siitä maanläheisestä ja pilkunviilaavasta neitsyeestä..Heps Ipatti, ainoat oikeat sanat, minusta, olivat nämä:
"Sinulla on aina ajatus mukana touhuissasi, mutta se ei välttämättä olekaan niin hienoa kuin miltä se kuulostaa. Sinä nimittäin tuppaat ajattelemaan liikaa ja miettimään erilaisia vaihtoehtoja niin ankarasti, että itse suoritus saattaa jäädä kokonaan tekemättä."
Tuo on totta, jos mikä. :)) - O - O
Neitsyt-tytär onnistui helposti kesyttämään ja kietomaan leijona-isänsä pienen sormensa ympärille. Leijona oli parhaimmillaan hyvä tasa-arvoinen kumppani ja aviomies, joka uskalsi näyttää hellyyttä ja rakkautta, myös lapselle jo 1970-luvulla. Ei pelännyt "naisten hommien" eikä lasten kanssa leikkimisen vähentävän omaa miehuuttaan. Houkutteli vaimonsakin mukaan omiin miehisiin harrastuksiinsa, ja sai omat kaverinsa hyväksymään tämän yhdeksi kavereista.
- L - L
L - L kirjoitti:
Kurkkasin linkkiä hyvin skeptisenä.
Johtuneekohan siitä, että itse kullakin on taipumus nähdä haluamiaan asioita?
Kuvaus pitää käsittämättömän pitkälle yhtä oman kuvani ja, yllätys, ylläty, kolmen eri kallonporaajan tekemien testien kanssa.
Suhtautuminen yhteiskunnan sääntöihin ja muihinkin sopimuksiin sekä ominaisuuteni esimiehenä osuvat täysin kallonporaajien analyyseihin.
Mitä tulee laittomuuksiin niin sekinpitää paikkansa mutta koskaan ei ole ollut kyse omaisuusrikoksesta.
Poliisilaitokselle saakka johtaneita "seurustelutapahtumia", anabolien tuonti kaverille ilman hyötymistarkoitusta, oman juomavarston ylläpito tuontimäärät unohtaen, reipas pontikan keitto ym. sellaista pientä ja ilman syyllisyyden tuntoa.
Avioliitto on sopimus jossa eletään täysillä, tai sitten ei!
Avoimuus, hyväuskoisuus ja impulsiivisuus kuuluvat kuvaan.
Täytyy myös tunnustaa, että kyllä minusta saa riitakaverin, halutessaan.
Viimeinen "seurusteluvamma" kuten hoitsut sitä ilkeämielisesti kutsuivat, tuli jo aikoja sitten, 46-vuotisena.
Uskoni merkkihöpötykseen alkoi hieman horjumaan vaikka yritänkin olla kriittinen.Vaimon tarkistus.
Hän myös ihmetteli kuvausen osuvuutta jopa joitakin yksityiskohtaisia piirteitä myöten.
Ainoan särön mudostaa hänen väittämänsä etten minä mukamas olisi suvaitsevainen ja sovitteleva!
Onneksi se on vain hänen käsityksensä!
- av
50 tekevät seuraa, ei pahaaTeillekään järki.
Olen rapu, Petze kaksonen, hyvä yhdistelmä.
Avomieheni aikoinaan oli myös kaksonen, aviomieheni oli härkä, luonteet passasivat hyvin muut seikat johtivat eroon.- Pirre*
Minä kala ja mieheni leijona, siinhän tuo, 44 vuotta on männy, aina ei kehuja kärsis, mutta loppuun asti mennään..
- Pirre*
P-s. ja kiinalainen mie härkä, mies koira...
Jousimies olen ja näköjään taas kerran parjattu merkki täällä.
No syntymäpäiväänsä niinkuin myöskään kuolinpäiväänsä ei voi valita.
Tulee nyt mieleen että kauriin kanssa eläessäkään en ole elänyt horoskooppimerkin kanssa.
Piti ihan luntata mitä astron sivuilla siitä merkistä sanotaan ja niin juuri leveästi ja laveasti että osa osui ja osa meni täysin pieleen.
Kaikkea en myöskään tunnista jouskarissa osan kyllä.
Mutta teetettyäni kauan, kauan sitten luonneanalyysin niin siinä oli hyvin paljon minun elämääni ihan lapsuudesta lähtien.
Suhteet vanhempiin ja paljon muuta oli kuin olisin itsestäni lukenut.
Sitten innostuin samalta tilaamaan vuoden eteenpäin.
Noh taas mentiin metsään, tai sitten en osannut vain elää niinkuin jousimiehen olisi pitänyt.
Olen käynyt aina joka kuukausi katsomassa mitä tulee eteen kuukauden aikana ja kun yleensä unohdan heti mitä tämä samainen laatija on luvannut niin en ole muistanutkaaan elää kuin siellä sanotaan.
Ihan hauskoja juttuja jos ei päästä niitä omaan päähän vaan elää juuri niinkuin itsestä tuntuu.- mikä mättää ?
Kaikki palstan mukavat kirjoittajat ovat jousimiehiä.
Aloitetaan, vaikka k/k.sta .- Horo skooppi
Merkki siis ennustaa tulevaisuuta palstapieruna.
- Ei enää koskaan
Horo skooppi kirjoitti:
Merkki siis ennustaa tulevaisuuta palstapieruna.
No poistutaan sitten takavasemmalle.
- Töölön Kisa
Oletko sinäkin jousimies ? Kun tiimiin haluat.
Vastaa nim "hunksz " Onneksi tyypitys ei aina osu kohdalleen.
Oma profiilini osuu, muutamaa pientä poikkeusta lukuun ottamatta, jousimiehen kuvaukseen.
Fisu vaimoni on erittäin kaukana kalan tyypistä.
Arvostamiani, henkilökohtaisia ominaisuuksia on riittämiin ja onneksi suurimmalta osin poikkeaa tyyppikalasta.
Yhtenä esimerkkinä mainittakoon se,että joustavuudestaan huolimatta, sopivassa yhteydessä. vaimo muistuttaa märkää sytyslankaa.
Rätisee ja paukkuu mutta ei savua pitkään!Olipas mainiosti kuvattu, "rätisee ja paukkuu"..;) En minäkään tunnusta kaikkia neitsyen kuvauksia, itsestäni. Mut joku aina osuukin....
maarina1 kirjoitti:
Olipas mainiosti kuvattu, "rätisee ja paukkuu"..;) En minäkään tunnusta kaikkia neitsyen kuvauksia, itsestäni. Mut joku aina osuukin....
"maarina"
Voisiko kommentistasi päätellä, että olet saunassa huomannut että: Kappas vaan, tohon ei ole vielä osunut?
SIt tuntus, niinku, neitsyeltä. :)
H.hunksz kirjoitti:
"maarina"
Voisiko kommentistasi päätellä, että olet saunassa huomannut että: Kappas vaan, tohon ei ole vielä osunut?
SIt tuntus, niinku, neitsyeltä. :)
H.Ei tietenkään.. Neitsyt on ikuinen neitsyt, osui tahi ei.....;)
- Kauris -46
Jaahas. olen siinä rajoilla mutta Kauriina olen aina itseäni pitänyt ainakin tuon luonneanalyysin perusteella jota pidän aika oikeana, Jousimiehiä löytyy kyllä sisaruksistakin, mutta kaksosen kanssa olin naimisissa kunnes kuolema meidät erotti, yhden ravun kanssa oli kyllä ihan kivaa ja uskon vieläki että se merkki olisi hyvä. Tosin ei enää ole väliä merkeillä, yksin kun olen ja pysyn.
- Jousimies M
Jousimies M ja Härkä N
Peitot heiluu ihan joka ilta.- av
Jousi ampuu kun aika ja härkä maalaa ?
- meeriamanda
Aikansa...entä kun ei ole enää muuta antaa kun peiton heilutusta? Härälle se ei riitä !
- horroskaappi
Minulla, ravulla oli seitsentoistavuotinen avioliitto, vai olisiko ollut sota, neitsytmiehen kanssa. Muutenkin neitsyt osoittautunut vaikeaksi merkiksi, mitä tulee kanssakäymiseen kanssani.
Suhteita on ollut oinaiden, vesimiehen, kalojen kanssa. Paras naisystävä on rapu, toiseksi paras jousimies.
Härkä ja skorpiooni ovat myös merkkejä, joiden kanssa synkkaa.
Kiinalaisessa olen maahärkä ja ex oli tulihevonen. Ihan oikeastiko täällä kuuskymppiset pohtii horoskooppimerkkejä ja niiden sopivuutta toisilleen.. :)
Ihmiset tulevat toisen kanssa toimeen ja toisen kanssa ei, oli nämä mitä merkkejä tahansa.- demeter
Älä masenna Anceli ! Just olin alkamassa omaa tilitystäni. Minä olen kala, tuo täällä väkivaltaiseksi mainittu..)) Se nyt kuitenkin on vain aurinkomerkkini ja kuten joku tietäväinen jo mainitsi, nouseva merkki on tärkeä ja se on minulla kauris.
Mulla ja puolisolla on t'ähdet ihanteellisessa asennossa. Kala/Rapu ja lisäksi tuo nouseva merkki vastapäätä puolison aurinkomerkkiä.
Minusta nämä merkit ovat yksi tapa tutkailla itseään ja muita, vaikka toisaalta:
"kenestä tahansa voi sanoa melkein mitä tahansa ja aina se jotenkin paikkansa pitää" totesi eräs Ingmar Bergmanin roolihenkilö. - maarina1 ejk
demeter kirjoitti:
Älä masenna Anceli ! Just olin alkamassa omaa tilitystäni. Minä olen kala, tuo täällä väkivaltaiseksi mainittu..)) Se nyt kuitenkin on vain aurinkomerkkini ja kuten joku tietäväinen jo mainitsi, nouseva merkki on tärkeä ja se on minulla kauris.
Mulla ja puolisolla on t'ähdet ihanteellisessa asennossa. Kala/Rapu ja lisäksi tuo nouseva merkki vastapäätä puolison aurinkomerkkiä.
Minusta nämä merkit ovat yksi tapa tutkailla itseään ja muita, vaikka toisaalta:
"kenestä tahansa voi sanoa melkein mitä tahansa ja aina se jotenkin paikkansa pitää" totesi eräs Ingmar Bergmanin roolihenkilö.Eihän kala ole väkivaltainen..
demeter kirjoitti:
"kenestä tahansa voi sanoa melkein mitä tahansa ja aina se jotenkin paikkansa pitää" totesi eräs Ingmar Bergmanin roolihenkilö.Mie päätin, että olen horoskoopissa karviainen ja nouseva merkki on kesäkurpitsa.. :))
Muuta ei nyt pysty eikä kykene sanomaan, uskokaa vaikka kilipukkiin.- puu-omena
Anceli kirjoitti:
Mie päätin, että olen horoskoopissa karviainen ja nouseva merkki on kesäkurpitsa.. :))
Muuta ei nyt pysty eikä kykene sanomaan, uskokaa vaikka kilipukkiin.Tänällään minä uskon vuohenjuustoon.
- demeter
Anceli kirjoitti:
Mie päätin, että olen horoskoopissa karviainen ja nouseva merkki on kesäkurpitsa.. :))
Muuta ei nyt pysty eikä kykene sanomaan, uskokaa vaikka kilipukkiin.No kun tuolla ylempänä vakuutettiin (maarina), että kala on väkivaltianen. Ensi kertaa kuulen kyllä siitä. Yleensä heitä sanotaan liiankin lempeiksi ja myötätuntoisiksi. Vaan minä olenkin pidättyväinen kauris... siis nousevalta merkiltäni.
Me mitään uskota (Anceli). Tähdet vaan kertovat..)) puu-omena kirjoitti:
Tänällään minä uskon vuohenjuustoon.
Se on hyvä, minä söin tässä parina päivänä grillijuustoa ja uskoni siihen vahvistui tosi paljon.
Mietin vielä että voisin ottaa aurinkomerkikseni auringonkukan.- omppu-puu
Anceli kirjoitti:
Se on hyvä, minä söin tässä parina päivänä grillijuustoa ja uskoni siihen vahvistui tosi paljon.
Mietin vielä että voisin ottaa aurinkomerkikseni auringonkukan.Minä voisin ottaa päivänkakkaran. Se olisi aika moniulotteinen, voi tuoda haluttaessa monenlaista mieleen. ;))
Kuunlilja? Siinäkin olisi sitä jotain. demeter kirjoitti:
No kun tuolla ylempänä vakuutettiin (maarina), että kala on väkivaltianen. Ensi kertaa kuulen kyllä siitä. Yleensä heitä sanotaan liiankin lempeiksi ja myötätuntoisiksi. Vaan minä olenkin pidättyväinen kauris... siis nousevalta merkiltäni.
Me mitään uskota (Anceli). Tähdet vaan kertovat..))Voin vahvistaa kalan väkivaltaisuuden.
Avioiduttuamme 1969 joudun kerran väistelemään lentäviä tekstiilejä joiden sijoitus ei miellyttänyt nuorikkoani.
Rauhanomaisena piirteenä pidän sitä, ettei joukossa ollut jalkineita.- demeter
laiska-lasse kirjoitti:
Voin vahvistaa kalan väkivaltaisuuden.
Avioiduttuamme 1969 joudun kerran väistelemään lentäviä tekstiilejä joiden sijoitus ei miellyttänyt nuorikkoani.
Rauhanomaisena piirteenä pidän sitä, ettei joukossa ollut jalkineita.No kysypäs Lasse hänen nousevaa merkkiään! Sehän voisi olla vaikka leijona..))
demeter kirjoitti:
No kun tuolla ylempänä vakuutettiin (maarina), että kala on väkivaltianen. Ensi kertaa kuulen kyllä siitä. Yleensä heitä sanotaan liiankin lempeiksi ja myötätuntoisiksi. Vaan minä olenkin pidättyväinen kauris... siis nousevalta merkiltäni.
Me mitään uskota (Anceli). Tähdet vaan kertovat..))"demeter"
Horoskooppi kaloille, (elämänmittainen)
Kalat ovat lempeitä sieluja, pienetkin saavat heitä rapsutella, jopa näykkiä hampaita myöten.
Kalat ovat mielellään liukkaita luikkuja, monet heistä kehittävät pinnan, johon eivät tartunnat helposti iske.
Vain vastahakoisesti iskevät kalat vähäpätöisen elätin elääkseen ja senkin he musertavat raastavalla kielellään hetkessä.
H.- demeter
hunksz kirjoitti:
"demeter"
Horoskooppi kaloille, (elämänmittainen)
Kalat ovat lempeitä sieluja, pienetkin saavat heitä rapsutella, jopa näykkiä hampaita myöten.
Kalat ovat mielellään liukkaita luikkuja, monet heistä kehittävät pinnan, johon eivät tartunnat helposti iske.
Vain vastahakoisesti iskevät kalat vähäpätöisen elätin elääkseen ja senkin he musertavat raastavalla kielellään hetkessä.
H.Ei pöllömmin sanottu (hunksi), kaloista...
Vaan huomasistkos, että jousimiehiä kehuttiin? Ja sulta uupuu yksi päivä, että olisit päässyt valittujen joukkoon. Kyllä sinä nyt mielesi pahoitat... - rapu rapu rallaa
omppu-puu kirjoitti:
Minä voisin ottaa päivänkakkaran. Se olisi aika moniulotteinen, voi tuoda haluttaessa monenlaista mieleen. ;))
Kuunlilja? Siinäkin olisi sitä jotain.Tulen teidän kukkaisryhmään ja otan merkiksi pelakuun:)
- .
rapu rapu rallaa kirjoitti:
Tulen teidän kukkaisryhmään ja otan merkiksi pelakuun:)
Minä gladioluksen
- omena-puu
Minäkin lueskelin teininä nenä horoskoopeissa, ja ymmärsin sen, minkä ymmärsin.
Kun lukee täällä kommentteja, tuntuu, että mönkään menneet suhteet selitetään väärillä syntymäajoilla.
Itse pysyn sitkeästi siinä, ettei merkillä väliä, passaa, kun panee passaamaan.
Ihmisissä on niin monta minää, että riittää, kunhan useimmat niistä miellyttävät toista.
Mitkä kellekin ovat tärkeitä.
Jokaisen horoskooppimerkin luonnehtiminen on kilometrin pituinen, joten kuin Lotto-numerot, jokin aina sattuu kohdalleen. Kävin oikein tutustumassa noihin tietoihin. Olen nouseva neitsyt, sieltä kyllä selvisi oikea perusluonteeni.
- 1943
Pidän moisia juttuja hölynpölynä. En edes ottanut selvää miesystäväni horoskoopista. Kahden kanssa olen ollut erittäin onnellinen. Ei kai tarvitse kaikkia koluta läpi?
Olen samaa mieltä, pitäisikö muka ensin kysyä kaverilta horoskooppimerkki ja sitten päättää, tuleeko hänen kanssaan juttuun.
Jos jostain on lukenut, että kyseinen merkki ei minulle sovi, niin jättää heti kättelyssä jutun siihen, ei edes yritä tutustua ihmiseen.
Voihan noita huvikseen tutkailla, mutta mennä nyt tosissaan ottamaan, sitä en ymmärrä.
Huvittaa pelkkä ajatus, että etsisi jotain tietyn horoskooppimerkin omaavaa kaiken ikäänsä, kun ei löydy, niin muita ei huoli, vaikka he olisivat kuinka mukavia.Anceli kirjoitti:
Olen samaa mieltä, pitäisikö muka ensin kysyä kaverilta horoskooppimerkki ja sitten päättää, tuleeko hänen kanssaan juttuun.
Jos jostain on lukenut, että kyseinen merkki ei minulle sovi, niin jättää heti kättelyssä jutun siihen, ei edes yritä tutustua ihmiseen.
Voihan noita huvikseen tutkailla, mutta mennä nyt tosissaan ottamaan, sitä en ymmärrä.
Huvittaa pelkkä ajatus, että etsisi jotain tietyn horoskooppimerkin omaavaa kaiken ikäänsä, kun ei löydy, niin muita ei huoli, vaikka he olisivat kuinka mukavia.Eipä siinä horoskooppimerkit tule mieleen kun rakastuu. Onhan se hölynpölyä, mutta
kyllä ne aina lehdestä tulee katsottua...;)maarina1 kirjoitti:
Eipä siinä horoskooppimerkit tule mieleen kun rakastuu. Onhan se hölynpölyä, mutta
kyllä ne aina lehdestä tulee katsottua...;)Niin, mutta jos menee pieleen, se on sen väärän horoskooppimerkin vika.
Mulla on muuten ollut pari oikein kivaa neitsyttä, tää nykyinenkin on.
Joskus luen minäkin, mutta huonoja horoskooppeja en ota huomioon.. ;)Anceli kirjoitti:
Niin, mutta jos menee pieleen, se on sen väärän horoskooppimerkin vika.
Mulla on muuten ollut pari oikein kivaa neitsyttä, tää nykyinenkin on.
Joskus luen minäkin, mutta huonoja horoskooppeja en ota huomioon.. ;)Joopa, ei oo koskaan paikkaansa pitäneet. Se on vaa sellane tapa, hassu sinänsä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1055754Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1814845- 1213570
- 692733
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul552542On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211983- 341624
Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia
Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä141293- 101274
- 101232