Jos jotain ihmistä rakastaa, kanttaako odottaa?
Jos uskoo vahvasti, toteutuuko usko?
Pitääkö päästää irti, jos välittää? Tuleeko hän takaisin jos rakastaa?
Siirtyäkö eteenpäin jos kaipaa?
Jos aloittaa uuden suhtee, pettääkö itseään?
Rakastan vain sinua
ja odotan kunnes takaisin sä tuut
Ei ole olemassakaan yksipuolista rakkautta.
Ei ole olemassa ikävää joka ei johtaisi mihinkään.
Kaikki tekevät virheitä
vaan harvat niitä korjaa.
Odotan vaikka se kestäisi loppuelämän.
Niin kauni, ihana mutta silti niin tuskallinen tunne kun jotain rakastaa...
Kaikestä huolimaata KAIKEN SE KESTÄÄ
Kaipaus
22
814
Vastaukset
- +00+
Niin odotan minäkin sinua vaalea nainen joka olet hölmöilly mutta jokohan oisit viisastunu...
- Anonyymi00021
Minä olen viisastunut ja saanut viestin häneltä, että hän tietää vain että aika ei ole oikea meille, mutta hän ei tiedä, että milloin on oikea aika. Vaikka se tietyillä tavoin pitää toivoa yllä, mihin kai kuuluisi uskoa, jotta rakkaus tulisi lopulta, niin minua satuttaa tieto, että hänellä on korvike ollut tilalla vuosia ja itse en ole löytänyt. Tosin ajattelin tänään päästäneeni hänestä otettani paljonkin, kun huomasin sattumalta pitkän tauon jälkeen stalkattuani ensin viestejä minulle eräällä tavalla, asioita jotka meille merkitsee ja kuvastaa kokemiamme, mutta sitten näin myös hänen korvikkeen toisella tavoin viestien minulle sen, että minun pitää päästää todellinen sisin irti, mikä aktivoituu vihasta, olen tulisielu ja tulimerkki ja hän on nähnytkin siitä pieniä näytteitä. Sain johdatuksen etsiä kaltaiseni tulisielu. Tumma, pitkä, komea, hyväkroppainen ja minun makuuni seksuaalksesti viriilin ja ison omaavan kumppanin itselleni. Vihan voiman, mutta ilman väkivaltaa ja tuhoa aiheuttaen kohtaisin tuon miehen. Toivon että se päivä tulisi pian. Janoan sitä että minut ymmärretään ja minua arvistetaan ja vielä ulkoinen olemus vastaisi ihanteitani. Sitä rukoillessa.
S - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Minä olen viisastunut ja saanut viestin häneltä, että hän tietää vain että aika ei ole oikea meille, mutta hän ei tiedä, että milloin on oikea aika. Vaikka se tietyillä tavoin pitää toivoa yllä, mihin kai kuuluisi uskoa, jotta rakkaus tulisi lopulta, niin minua satuttaa tieto, että hänellä on korvike ollut tilalla vuosia ja itse en ole löytänyt. Tosin ajattelin tänään päästäneeni hänestä otettani paljonkin, kun huomasin sattumalta pitkän tauon jälkeen stalkattuani ensin viestejä minulle eräällä tavalla, asioita jotka meille merkitsee ja kuvastaa kokemiamme, mutta sitten näin myös hänen korvikkeen toisella tavoin viestien minulle sen, että minun pitää päästää todellinen sisin irti, mikä aktivoituu vihasta, olen tulisielu ja tulimerkki ja hän on nähnytkin siitä pieniä näytteitä. Sain johdatuksen etsiä kaltaiseni tulisielu. Tumma, pitkä, komea, hyväkroppainen ja minun makuuni seksuaalksesti viriilin ja ison omaavan kumppanin itselleni. Vihan voiman, mutta ilman väkivaltaa ja tuhoa aiheuttaen kohtaisin tuon miehen. Toivon että se päivä tulisi pian. Janoan sitä että minut ymmärretään ja minua arvistetaan ja vielä ulkoinen olemus vastaisi ihanteitani. Sitä rukoillessa.
SArvostetaan*
S
- Minä vain
Mitenköhän tämä vaalea nainen hölmöili?
Itse vaalea nainen jolla suuri ikävä- +00+
Jos oisit oikea niin kyllä tietäisit...eipä tarvi muistuttaa niin törkeesti teki tää nainen mulle...silti kaipaan kun ei ole katkaisijaa jolla lakata ykskaks kuukaudessa rakastamasta..
- Tuli mieleen...
Usko ja kärsivällisyys on ihan jees, jos ne on sinulle ominaisia piirteitä muutenkin. Jos taas kiipeilet mielelläsi seiniä pitkin, revit tukkaasi ja luonne on muutenkin kiihkeä tai äkkijyrkkä, kannattaa miettiä.
Voi rakastaa (tai mitä se nyt sitten onkaan), vaikka ei odottaisi yhtään mitään, vaikka olisi irrottanut jo ajat sitten.Luulen, että ihmisen sisälle jää kaipuu sellaiseen, mitä hän kenties näki ja mikä häneltä puuttuu. Kaipuu muuttuu epämääräisemmäksi, ehkä se menettää kasvotkin lopulta. Sitten kai voisi siirtyä eteenpäin, ei kai ihmisen tunteet niin kalliita ole, etteikö ne syttyisi uuteen ihmiseen, niin kuin ne syttyivät alkuperäiseenkin. Mutta ihan hiljaa sydänläpät höröllä pitää kuunnella, mitä se olis ja onko vielä valmis.
Rakkaus on kahden ihmisen välistä, kyllä kai se oikeasti on niin. Kaunista se on sitten vasta, kun se on todellista. - tällä linjalla
Kehen tahansa eivät tunteet voi syttyä, turha sitä odottaa. Jos jossain ihmisessä on sitä jotain, niin siitä kannattaa pitää kiinni eikä etsiä jotakuta toista, joka kuitenkin on suhteellisen yhdentekevä.
Rakkaus on kaunista, kohdistui se sitten muihin ihmisiin yleensäkin, lapsiin, eläimiin, luontoon tai mihin vaan. Vastavuoroisuus ei tee rakkaudesta kaunista.
Sitten vielä mitä kirjoitit kiihkeydestä ja äkkijyrkkyydestä, nehän vain kertovat voimakkaista tunteista, ehkä sellaiset ihmiset osaavat rakastaakin eri kiihkolla. Kenties tasaiset ihmiset, jotka kokevat etteivät tunteet ole "kovin kalliita" ja että ne voi tuosta vain siirtää toiseen, eivät tunne yhtä voimakasta rakkauttakaan.
Ap kirjoittaa kauniisti. Toivottavasti hän saa mistä unelmoi.- viim. ed.
Ei tietenkään voi syttyä keneen tahansa, mutta olen inhorealisti ja ajattelen, että rakastumisen pohjalla on usein tarve, tarve kokea rakkautta, ja tuo tarve on niin voimakas, että ihminen pyrkii sen jollain lailla täyttämään.
Joo joo, rakkaus on kaunista kyllä, mutta tosi on kauneinta. Se kun oikeasti kannat vastuuta ja välität teoilla, pidät huolta. Helppohan se on rakastaa kaukaa sitä ja tätä ja olla kiinnostunut siitä ja tästä, vaikkapa köyhien lasten harrastustoiminnasta. Mutta jos et tee mitään, se on aika lailla tyhjän kanssa muiden kannalta. Yhtään ropoa ei kerry kassaan, eikä asiat edisty mitenkään. On vaan yhden ihmisen tunne, joka ehkä tekee ihmisen itsensä onnelliseksi. Ehkä.
Kiihkeys kertoo voimakkaista tunteista, mutta eihän sitä koko ikäänsä voi seiniä pitkin kiipeillä, elämä menee ihan helvetiksi. Nimenomaan tasaiset ihmiset voivat olla niitä, jotka paremmin jaksavat piilottaa voimakkaat tunteensa ja pitää itsellään, osaavat olla niiden kanssa.
Ap pohti tärkeitä asioita, eikä noihin ole oikeita vastauksia. Pitää elää tätä hetkeä ja keskittyä siihen. - loppu jo
viim. ed. kirjoitti:
Ei tietenkään voi syttyä keneen tahansa, mutta olen inhorealisti ja ajattelen, että rakastumisen pohjalla on usein tarve, tarve kokea rakkautta, ja tuo tarve on niin voimakas, että ihminen pyrkii sen jollain lailla täyttämään.
Joo joo, rakkaus on kaunista kyllä, mutta tosi on kauneinta. Se kun oikeasti kannat vastuuta ja välität teoilla, pidät huolta. Helppohan se on rakastaa kaukaa sitä ja tätä ja olla kiinnostunut siitä ja tästä, vaikkapa köyhien lasten harrastustoiminnasta. Mutta jos et tee mitään, se on aika lailla tyhjän kanssa muiden kannalta. Yhtään ropoa ei kerry kassaan, eikä asiat edisty mitenkään. On vaan yhden ihmisen tunne, joka ehkä tekee ihmisen itsensä onnelliseksi. Ehkä.
Kiihkeys kertoo voimakkaista tunteista, mutta eihän sitä koko ikäänsä voi seiniä pitkin kiipeillä, elämä menee ihan helvetiksi. Nimenomaan tasaiset ihmiset voivat olla niitä, jotka paremmin jaksavat piilottaa voimakkaat tunteensa ja pitää itsellään, osaavat olla niiden kanssa.
Ap pohti tärkeitä asioita, eikä noihin ole oikeita vastauksia. Pitää elää tätä hetkeä ja keskittyä siihen.Ei kestä ellet sinä tahdo siinä välttämättä roikkua.
- inhoreal muistutus
Aivan, mutta tuohan pätee siihen tunteiden kohteeseenkin -
"Kehen tahansa eivät tunteet voi syttyä, turha sitä odottaa." - Viim. Ed.
loppu jo kirjoitti:
Ei kestä ellet sinä tahdo siinä välttämättä roikkua.
???
Pois iholta, hus, hus, ei ole sinun paikkasi. - vainotettulääkeautta
Viim. Ed. kirjoitti:
???
Pois iholta, hus, hus, ei ole sinun paikkasi.Iholta?
Ettet vain nyt kuvittelis?
- juups1
Päätin olla puolestasi onnellinen vaikka se satuttaa minua niin paljon. kuulla mä sain ettet ole mua kaivannut tippakaan vaikka yhessä 8vuotta yhdessä matkattiin.
Päätit van yllättäen lähteä suhteestamme ja jälkeesi jätit koko perheen itkemään.
Syytä et ole kertonut. korukin on vielä tallessa jonka toit päivää ennen lähtöäsi sanoit rakastavasi mutta mielesi muuttuikin kun huusin lähtösi aikana ettet enään rakastakaan. vuosi sitten naimisiin ja nytkö tää näin vaan päättyy?
Kerro edes syy miksi näin
Eipä tämä tähän viestii liity mut avauduin tänne- karua,,..
Juups ykköselle...lue..löysin tään sen jälkeen kun muija petti toistamiseen ja ykskaks lähti toisen kans sanaakaan sanomatta anteeksi pyytämättä...
Mielensairaat jättävät kylmästi!
Tilaa palstan RSS-syöte
Aloita uusi keskustelu
Poista kirosanafiltteri käytöstä
kokenut helvetin7.6.2011 09:290
Ottakaa kaikki rumasti jätetyt huomioon, että maanis-depressiiviset ihmiset (eli bipolaarinen oireyhtymä eli kaksisuuntainen mielialahäiriö) jättävät puolisonsa yleensä todella kylmästi yllättäen. Monet jopa useamman kerran, jos puoliso ottaa heidän mielen muututtua vielä takaisin. Heihin iskee sairaudesta johtuva viha/inho rakkaintaan kohtaan.
Heille siis puhkeaa mania tai manian lievempi muoto hypomania ja silloin ihminen muuttuu aivan hirviöksi, vailla tunteita olevaksi. Silloin ihminen pystyy tekemään mitä vaan, kun on lähes sieluton.
Kaksisuuntainen mielialahäiriö - sivustolla on paljon kertomuksia mitä puolisot ovat joutuneet kokemaan. Moni on joutunut menettämään kerrasta kaiken täysin yllättäen.
Maniassa ihminen alkaa vihaamaan läheistään ja rakastuu yleensä samalla hetkellä toiseen jättäen perheen ja kaiken samantien vailla mitään syyllisyyttä.
Joskus he palaavat, joskus eivät, riippuu tilanteesta.
Itseäni ihmetyttää eniten se, että miten he aina siinä maniassa onnistuvat löytämään uuden kumppanin hetkessä. Tosin nämä valitut ovat usein helposti napattavia ongelmaisia ihmisiä, ikävä kyllä.
Kaksisuuntainen mielialahäiriö on yleisempää kuin moni voi arvata ja se voi ilmetä monenmuotoisena. Siitä johtuu monen toistuvat ongelmat elämässä ymmärtämättä itse yhtään miksi elämä on usein vaikeaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/5650
- juups1
Ei ollut eka kerta kun lähtee ja kyllä muuttu hetkessä kylmäksi.... sitten jonkin ajan päästä tulee takaisin ja vannoo ja vakuuttaa rakastavansa hetken menee hyvin jopa vuosi kaks... sitten taas muuttuu ja jättää kaiken. ei ole lapsiaakaan nähnyt nyt kuukauteen kyllä tuo aikasempi viesti kuulostaa mieheltäni... mutta minäpä se tyhmä vasta olenkin kun silti rakastan ja annan kaiken paskan anteeksi.
- karua,,,...
Ite kun luin tuon ni olin tuolilta pudota miten osui kaikki kohdalleen rakastamaani naiseen...jopa se että löysi hetkessä sellasen adhd ongelma miehen väkivaltanen ym...kaikki natsas. jopa se että lähti ennenki ja palas..ja minä otin takasi..juuri samasta syystä kuin sinä...mutta enää ei ole kuin nöyryytetty ja hyväksikäytetty lyöty olo..
- UskoToivojaRakkaus
Kirjoitin tuon aloitus viestin... Iski taas niin epätoivonen olo etten taida saada enää tuota miestä. mutta toisaalta vahva tunne että me joskus vielä palaamme...
Tuo mitä karua kirjoitti kosketti myös minua... Tuntuu kuin olisi sama tilanne tosin en vain usko että on näin. Sattuu vaan sairaasti ja minäkään en saa vastauksia miksi näin ja ei ole kuulemma syytä mihinkään. no olen onnellinen kun sain tuntea näin syvää rakkautta vaikka tällä hetkellä se sattuu valtavasti.
Uskomattominta on se että minä tein ennen näin saatoin leikkiä toisen tunteilla ja kylmästi vain heitin pois. karman laki tai jotain. Pyydänkin anteeksi kaikilta ketä olen satutanut en tiennyt että se sattuu näin paljon. mutta siltikään se ei aivan sama asia ole. olimme melkein 10vuotta jo yhdessä ja kaikki meni hyvin tuohon päivään asti kun hän lähti.- HUOM:
Minusta tuossa on kyse Narsistisesta ihmisestä ,masentunut ihminen ei noin käyttäydy.
- Pettynyt.
Oli miten ole ei ole minusta normaalia lähteä noin vain...
- Syyllistäjät.
Masentunut ihminen minnekkään lähde ,kyllä se on toisin päin ,häntä pitää pyytää ja monta kertaa. !!
- Perjantai sentään
Kuka perkules väittää kirjoittaneensa aloituksen??? Se olin kyllä minä joka sen kirjoitti. ääärrrr
- Anonyymi00020
Olipa kauniisti sanottu sama olo minulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34761ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10550