Epäluotettavimmat TOP 5:
1. BMV 3 Series Convertible
2. Land Rover Discovery 3
3. BMW 5 Series Touring
4. Volvo XC90
5. Citroen C4 Picasso
Luotettavimmat TOP 5:
1. Honda Jazz
2. Toyota Avensis
3. Suzuki Swift
4. Kia Picanto
5. Peugeot 107
http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1288493958637.html sakemannit loistaa taas
Eniten korjaamolla
Qvalityt
2
200
Vastaukset
- Kilin Wattu?
Mikä into kopioda noita kaikenmaailman listauksia tänne, sillä kyllä jokainen jota autot kiinnostaa niin lukee ihan ominpäin nuo Iltalehden "jutut".
Tuo antaa vain sinusta sen kuvan ettei sinullla ole varaa kunnolliseen autoon, vaan ajelet noilla luottettavien listalla olevalla halpiksella. Veikkaampa että olet ToyotaTero. - watunkilli
aika väärin arvattu, heh, veikkaan että olet pnv pena kun tuntuu vaivaavan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144453
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013