montako kertaa vuodessa teillä on flunssia? onkohan normaalia jos on joka kuukausi flunssa ja joskus kahden viikon välein? alkaa tuntua siltä ettei ikinä ole terveenä. flunssani kestää 4-7 päivää. on huolehdittu hyvin käsihygieniasta ja vitamiineista, mutta aina pääsee flunssa iskemään :( neuvoja?
liikaa flunssia
1
116
Vastaukset
- nii-iin....
Kyllähän noinkin tiheä sairastelu on mahdollista, mutta silti kannattaisi selvittää, aiheuttaako jokin asia sen. Mahdollinen syy voi olla esim. krooninen poskiontelotulehdus, joka voi todellakin ilmetä niin, että flunssia tulee ja menee ja välillä on oireettomiakin jaksoja. Jos uuden flunssan iskiessä alkaa heti tulla keltaista tai vihreää eritettä joko nenästä tai ysköksinä, on jokseenkin varmaa, että jossain on krooninen infektio, joka pitää sairastelua yllä, ja poskiontelo on se todennäköisin paikka. Käypä kuvauttamassa ontelosi, niin saattaa koko ongelma selvitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1241125
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838