Tuntijasi, asunnosta kysyisin?

katsomaan menossa

Olen reilun tunnin kuluttua menossa katsomaan asuntoa? Saankohan minä sen?

Eli näkyyköhän sinulle muuttoa?

Aika pian saan sinulle palautetta tästä, että mitenhän minulle käy. Olen kyllä pitänyt silmäni muutenkin auki, mutta sopivaa ei vaan ole markkinoilla tämän lisäksi. Entisestä on pakko muuttaa pois ja aika alkaa käydä vähiin.

Kiitos, jos ehdit auttaa.

3

63

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

minusta ei ole kiva lähteä kilpajuoksuun. autan toki kun voin, mutta tämähän selviää sinulle nyt kuitenkin, joten et tarvitse apuani.

t. Keskiyö

• Katsomaan menossa

Hei,

anteeksi, ei ollut tarkoitus, että kokisit ja että esitin asiani niin, että siitä syntyy sellainen tunnelma. Taisin esittää asiani todella ajattelemattomasti, eli anteeksi pyyntöni siitä!

Tilanteeni on tosiaan aika kinkkinen ja kun kohde ilmeni, niin tietysti hypin malttamattomana tällä ylösalas jne.

Kävin nyt katsomassa ja vaikka vuokrakohteesta kysymys, niin paikassa on todella paljon työtä. Mietin, että onkohan vuokraaja sellainen, jonka kanssa asioista voi neuvotella?

Nyt siis oli ihan mukava kiinteistövälittäjä kyseessä ja luulen, että minulla on asuntoon mahdollisuus.

Jos tosiaan saan nyt korjata kysymystäni :) järkevämmäksi, niin tuntuuko sinusta, että saan asunnon tai edes vaikka sitten jonkun muun, jos ei tätä.

Nyt kun mietin, niin voi tosiaan olla mahdotonta yksilöidä asuntoa juuri tähän, mutta jos jotakin asuntoon nyt näkyisi?

• Katsomaan menossa

Hei,

etsin täällä netistä asuntoa ihan ahdistukseksi asti ja muuta ei tunne löytyvän. Kauhea tilanne, kun ei ole asuntoa eikä oikein toivoakaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1338
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      45
      707
    3. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      649
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53
      608
    5. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      48
      600
    6. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      76
      576
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      569
    8. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      132
      548
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      183
      514
    10. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      512
    Aihe