iPad on hidas

Sontaa

ja Lagaa jatkuvasti.

10

813

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eieees

      Ei ees

    • Myös wlan!

      On todellakin!
      Onneksi ostin Sonyn tabletin lisäksi, se toimii!
      nyt ipad saa pölyttyä..

      • Ios ei lagaa

        Paljon siinä on millisekunnit audiolatenssissa?
        ios on. n.10ms.


    • kyllä se siitä ;)

      Mutta silti tekisi iPadia mieli niin vietävästi, mutta joulupukki ei taaskaan tuonut, ja nyt pitää purkaa pahaa oloaan täällä. Kysy joululoman jälkeen koulussa joltakin varakkaamman perheen lapselta, josko saisit vähän lainata sen iPadia niin paha olosi ehkä hellittää. Älä itke. Voit sitten aikuisena mennä töihin ja ostaa oman.

    • Ei toimi kunnolla

      Ei kannattaisi typerehtiä "kyllä se siitä". Oma iPad`ini toimi aivan moitteettomasti, kun hankin sen vähän yli vuosi sitten, mutta nyt vasteaika voilla mitä hyvänsä alle sekunnista viiteen minuuttiin. Olen ottanut sen muutaman kerran matkalle mukaan ja hotellin Wi-Fi yhteydessä ei toimi lainkaan tai sitten hemmetin hitaasti. Kännykällä samoissa olosuhteissa ei mitään pulmaa. Odottelen että joku muu tuo markkinoille varmemmin toimivan vekottimen.

      • 1stMacFinn

        Joo, ilman muuta on Applen syy, että se hotellin WiFi on hidas... ja vaikka Samsung tekee laitteen joka korjaa ne hotellien hitaatkin yhteydet...

        Ja tuosta latenssista et ymmärtänyt sanaakaan.


      • Käy kokeilemassa

      • mistä johtuu?

        tuota olen itekkin ihmetellyt että miten joissain paikoissa (esim. sporassa) porukka selaa kännyköillä naamakirjaa ym. mutta kun kokeilen ipadilla samaa niin ei mitään toivoa.


      • Älä viitsi trollata
        mistä johtuu? kirjoitti:

        tuota olen itekkin ihmetellyt että miten joissain paikoissa (esim. sporassa) porukka selaa kännyköillä naamakirjaa ym. mutta kun kokeilen ipadilla samaa niin ei mitään toivoa.

        Siihen tarvitaan se keekolme, jota (kuten iPadiakaan) sinulla ei ole. Mutta no hätä: luottotietonsa menettänyt trolli voi ostaa prepaid-liittymän, jos pappa betalar iPadin.


      • hei rakas
        Älä viitsi trollata kirjoitti:

        Siihen tarvitaan se keekolme, jota (kuten iPadiakaan) sinulla ei ole. Mutta no hätä: luottotietonsa menettänyt trolli voi ostaa prepaid-liittymän, jos pappa betalar iPadin.

        Hei Rakas,

        en tarvinut luottotietoja kun maksoin käässhhillä. Pöllin kaupasta ruokaa jotta voin sossurahoista säästää tällaisiin hankintoihin ilman että sossuämmät tai sinä veronmaksajana saatte tietää. Tässä vielä todisteena ostoksesta viesti jonka Roni lähetti minulle ennen noutoa:

        http://postimage.org/image/5srx37zdf/

        Totta muuten tuo keekolme-juttu, sitä minulla ei ole, ehkä tämä kaikkinensa johtuukin vain siitä. Sehän olisi laitteenakin kalliimpi, ja käyttö maksaa sitten puhelinlaskun tahikka prepaid-kulungkien muodossa lisää, vai miten itse omassa persoonassasi ounastelisit sen meneskelevän?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2078
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1972
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1602
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1598
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1227
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1194
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    Aihe