ja Lagaa jatkuvasti.
Vastaukset 10
- Eieees
Ei ees
- Myös wlan!
On todellakin!
Onneksi ostin Sonyn tabletin lisäksi, se toimii!
nyt ipad saa pölyttyä..- Ios ei lagaa
Paljon siinä on millisekunnit audiolatenssissa?
ios on. n.10ms.
- kyllä se siitä ;)
Mutta silti tekisi iPadia mieli niin vietävästi, mutta joulupukki ei taaskaan tuonut, ja nyt pitää purkaa pahaa oloaan täällä. Kysy joululoman jälkeen koulussa joltakin varakkaamman perheen lapselta, josko saisit vähän lainata sen iPadia niin paha olosi ehkä hellittää. Älä itke. Voit sitten aikuisena mennä töihin ja ostaa oman.
- Ei toimi kunnolla
Ei kannattaisi typerehtiä "kyllä se siitä". Oma iPad`ini toimi aivan moitteettomasti, kun hankin sen vähän yli vuosi sitten, mutta nyt vasteaika voilla mitä hyvänsä alle sekunnista viiteen minuuttiin. Olen ottanut sen muutaman kerran matkalle mukaan ja hotellin Wi-Fi yhteydessä ei toimi lainkaan tai sitten hemmetin hitaasti. Kännykällä samoissa olosuhteissa ei mitään pulmaa. Odottelen että joku muu tuo markkinoille varmemmin toimivan vekottimen.
- 1stMacFinn
Joo, ilman muuta on Applen syy, että se hotellin WiFi on hidas... ja vaikka Samsung tekee laitteen joka korjaa ne hotellien hitaatkin yhteydet...
Ja tuosta latenssista et ymmärtänyt sanaakaan. - Käy kokeilemassa
http://www.sony.fi/product/xperia-tablet-s?campaignId=15048248&s_kwcid=sony tablet pc|29784067899
Tossa laite joka kestää ja toimii silloin kun pitäisi.
Ostin ekas sen muksuille, mutta toisin kävi...
:D Ihastuin itse siihen. - mistä johtuu?
tuota olen itekkin ihmetellyt että miten joissain paikoissa (esim. sporassa) porukka selaa kännyköillä naamakirjaa ym. mutta kun kokeilen ipadilla samaa niin ei mitään toivoa.
- Älä viitsi trollata
mistä johtuu? kirjoitti:
tuota olen itekkin ihmetellyt että miten joissain paikoissa (esim. sporassa) porukka selaa kännyköillä naamakirjaa ym. mutta kun kokeilen ipadilla samaa niin ei mitään toivoa.
Siihen tarvitaan se keekolme, jota (kuten iPadiakaan) sinulla ei ole. Mutta no hätä: luottotietonsa menettänyt trolli voi ostaa prepaid-liittymän, jos pappa betalar iPadin.
- hei rakas
Älä viitsi trollata kirjoitti:
Siihen tarvitaan se keekolme, jota (kuten iPadiakaan) sinulla ei ole. Mutta no hätä: luottotietonsa menettänyt trolli voi ostaa prepaid-liittymän, jos pappa betalar iPadin.
Hei Rakas,
en tarvinut luottotietoja kun maksoin käässhhillä. Pöllin kaupasta ruokaa jotta voin sossurahoista säästää tällaisiin hankintoihin ilman että sossuämmät tai sinä veronmaksajana saatte tietää. Tässä vielä todisteena ostoksesta viesti jonka Roni lähetti minulle ennen noutoa:
http://postimage.org/image/5srx37zdf/
Totta muuten tuo keekolme-juttu, sitä minulla ei ole, ehkä tämä kaikkinensa johtuukin vain siitä. Sehän olisi laitteenakin kalliimpi, ja käyttö maksaa sitten puhelinlaskun tahikka prepaid-kulungkien muodossa lisää, vai miten itse omassa persoonassasi ounastelisit sen meneskelevän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran94877Mies, kumman ottaisit mieluummin
176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?150829- 63698
Pettymys TTK-parketilla! Anna Hanski tippui - Sami-opelta erikoinen heitto: "Nyt sä pääset..."
Toisena parina Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta tippuivat Anna Hanski ja Sami Helenius. Pettymys oli käsinkosketeltava y25673Anteeksi mies
En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.47664Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi
Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.46644- 44597
Poliisi etsii kadonnutta henkilöä Lapualla
Henkilö on kadonnut 18-19.9.2026 välisenä yönä. Henkilö on hoikka,n 185 cm pitkä. Kadonneella on ollut katoamishetkellä29542- 31531
Oot komea
etkä näytä vanhenevan. Mieskarkki. Mä en yritä mitään, mä oon sulle liian vanha. Olis kuitenkin kiva tutustua suhun. n20523Mieti oikeasti
Ollaan lähes tuntemattomia, mutta samalla on tämä erityinen vuosien tilanne takana, joka on ollut monella tapaa väärin.27516- 6486
Se oli molemminpuolinen limerenssi
Limerenssi myös sinulla kun näin pitkän ajan jälkeen päivystää palstaa. 🤭81479Venäjä häviämässä 30 vuoden sodan
Ukraina vapautti kolme aluetta, operaatio Vivaldi laajenee404470- 44451
- 30446
Olen nainen pahoillani, että tykkään sinusta niin paljon, että
Haluaisin panna sua. Tuntuu vaan siltä, että olet sen suhteen ihan haluton. Ei minulle riitä pelkkä ystävyyssuhde.29441Rydman, herätys!
"Veikkauksen toimitusjohtaja Olli Sarekoski tienasi kiinteää palkkaa 445 891 euroa ja lisiä 72 157. Kuukausipalkka oli 363432En laita sulle viestiä
Toivottavasti ymmärrät jo mies hyvä, että en tule koskaan laittamaan sulle viestiä enkä soittamaan sulle. Minusta ei sii39414Helena Ahti-Hallberg napauttaa - Näin hän kommentoi Vappu Pimiän TTK-lähtöä
Vappu Pimiä jätti Tanssii Tähtien Kanssa -juontajapestin viime kauden lopuksi. Nyt on erilainen kausi, kun Pimiä ei ole4401