iPad on hidas

Sontaa

ja Lagaa jatkuvasti.

10

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eieees

Ei ees

• Myös wlan!

On todellakin!
      Onneksi ostin Sonyn tabletin lisäksi, se toimii!
      nyt ipad saa pölyttyä..

• Ios ei lagaa

Paljon siinä on millisekunnit audiolatenssissa?
        ios on. n.10ms.

• kyllä se siitä ;)

Mutta silti tekisi iPadia mieli niin vietävästi, mutta joulupukki ei taaskaan tuonut, ja nyt pitää purkaa pahaa oloaan täällä. Kysy joululoman jälkeen koulussa joltakin varakkaamman perheen lapselta, josko saisit vähän lainata sen iPadia niin paha olosi ehkä hellittää. Älä itke. Voit sitten aikuisena mennä töihin ja ostaa oman.

• Ei toimi kunnolla

Ei kannattaisi typerehtiä "kyllä se siitä". Oma iPad`ini toimi aivan moitteettomasti, kun hankin sen vähän yli vuosi sitten, mutta nyt vasteaika voilla mitä hyvänsä alle sekunnista viiteen minuuttiin. Olen ottanut sen muutaman kerran matkalle mukaan ja hotellin Wi-Fi yhteydessä ei toimi lainkaan tai sitten hemmetin hitaasti. Kännykällä samoissa olosuhteissa ei mitään pulmaa. Odottelen että joku muu tuo markkinoille varmemmin toimivan vekottimen.

• 1stMacFinn

Joo, ilman muuta on Applen syy, että se hotellin WiFi on hidas... ja vaikka Samsung tekee laitteen joka korjaa ne hotellien hitaatkin yhteydet...

Ja tuosta latenssista et ymmärtänyt sanaakaan.

• Käy kokeilemassa

• mistä johtuu?

tuota olen itekkin ihmetellyt että miten joissain paikoissa (esim. sporassa) porukka selaa kännyköillä naamakirjaa ym. mutta kun kokeilen ipadilla samaa niin ei mitään toivoa.

• Älä viitsi trollata
        mistä johtuu? kirjoitti:

tuota olen itekkin ihmetellyt että miten joissain paikoissa (esim. sporassa) porukka selaa kännyköillä naamakirjaa ym. mutta kun kokeilen ipadilla samaa niin ei mitään toivoa.

Siihen tarvitaan se keekolme, jota (kuten iPadiakaan) sinulla ei ole. Mutta no hätä: luottotietonsa menettänyt trolli voi ostaa prepaid-liittymän, jos pappa betalar iPadin.

• hei rakas
        Älä viitsi trollata kirjoitti:

Siihen tarvitaan se keekolme, jota (kuten iPadiakaan) sinulla ei ole. Mutta no hätä: luottotietonsa menettänyt trolli voi ostaa prepaid-liittymän, jos pappa betalar iPadin.

Hei Rakas,

en tarvinut luottotietoja kun maksoin käässhhillä. Pöllin kaupasta ruokaa jotta voin sossurahoista säästää tällaisiin hankintoihin ilman että sossuämmät tai sinä veronmaksajana saatte tietää. Tässä vielä todisteena ostoksesta viesti jonka Roni lähetti minulle ennen noutoa:

http://postimage.org/image/5srx37zdf/

Totta muuten tuo keekolme-juttu, sitä minulla ei ole, ehkä tämä kaikkinensa johtuukin vain siitä. Sehän olisi laitteenakin kalliimpi, ja käyttö maksaa sitten puhelinlaskun tahikka prepaid-kulungkien muodossa lisää, vai miten itse omassa persoonassasi ounastelisit sen meneskelevän?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      146
      4824
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      184
      3923
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      116
      3604
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      43
      2911
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      138
      1876
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      41
      1673
    7. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      59
      1330
    8. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      26
      1299
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      21
      1271
    10. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      23
      1213
    Aihe