Nalkitin nigerialaiskirjeiden lähettäjän:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10867813
(Taas yksi syy olla olematta Facebookissa. Syyllisen naama näkyy.)
Kaunis kosto
2
124
Vastaukset
- scammereit lättyy
No sulla hyvä meininki. Mulle tulee joka päivä noita nigerialaisten lainatarjouksia gmailiin roskapostikansioon. Kaikissa niissä on eri s-ossa mihin pitäs lainahakemus lähettää. Eli mul vois löytyä kymmeniä, ellei satoja s ossia. Itse olen vain käyttänyt feikkailuun emkeitä joka on siis hidas verrattuna sun ohjelmaan varmaankin kun 1 kerrallaan väsätään. Toki mul on valmiita textejä kirjotettuna notepadiin. Haluaisin kyllä tehdä enemmän ja nopeammin niille niit hakemuksia
- Musta enkeli
Ihme äijiä nuo nigerialaiset. Yksi lopetti kun rupesin täyttämän sen postia lainahakemuksilla. Posti sujettiin. Toinen on sitkeä. Syydän sille roskaa ja samalla lähetän toimivista posteista yksilöllisiä hakemuksia. Kaveri kaivaa ne "oikeat" roskan seasta esiin. Huomaan että kaveri on laittanut markkereita joidenkin postien otsikoihin niin että niiden vastauksia on helpompi löytää tylliin.
"Täytä oheinen lisäinfo ====================================== Kiitos!"
Ja kun tulee vastaus, niin se on
" Re: Täytä oheinen lisäinfo ====================================== Kiitos!"
joka on helppo löytää ison massan joukosta.
Vanhan softanvääntäjänä laitan itsekin pitkiä viivoja debuggauslauseisiin jos haluan erottaa ne helposti suuren muun debuggausmassan joukosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1054690Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743951418- 1871081
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86990Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11912Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10897- 64876