Hienoa nähdä että Harry on terve nuori mies! kuinka moni tavis tollain bailaa? MONI! ja rankemmin! asemansakkin takia nämä harvat kerrat kun pojat ääsee bilettämään, tuodaan julki aina negatiivisesti!!? ainoa mikä tässä petti on henkivartiat!?
Normaalia!!!!
3
115
Vastaukset
- Oma vika
Koko kuningashuone on pelkkää kulissia, joka pysyy pystyssä vaan tarinoiden ja vahtien avulla. Kun vahdit pettävät, paljastuu, ettei prinssillä olekaan vaatteita.
No, töissähän kuninkaalliset ovat, mutta osoittaa huonoa työmoraalia, ettei tule toimeen ilman esiliinoja. Ammatinvalintakysymys.
Käsittääkseni kuningashuoneesta voi kyllä hypätä pois (esimerkki löytyy jopa Englannista), mutta taitaa makea elämä houkutella liikaa. - olen tämänkin asian
Toki näin on ja ainakin valokuvista voidaan nyt hyvin päätellä, että HKK Prinssi Harrylla on oikein hyvä jalat. Ainakin minä pidin hänen reisistään, pakarat saisivat tosin olla vähän treenatummat. Mutta ehkäpä prinssi ottaa tästä opikseen, jos aikoo useamminkin esiintyä julkisuudessa ilman housuja.
Kivahan häntä olisi tunnustella takapulestakin, täytyy myöntää.
Tosin hän on ollut nyt Las Vegasissakin suorittamassa tärkeää tehtäväänsä, sillä kaiken kaikkiaan dynastian jatkumisen varmistamiseksi hänenkin pitää viritellä ja nostattaa seksuaalisia halujaan, jotta mahdollisesti jostakin löytyvä tarpeeksi siniverinen neitonen saataisiin luonnonmukaisilla keinoilla saatettua raskaaksi ja tulevan prinssin tai prinsessan äidiksi. Kovan vaivan ja uurastuksen jälkeen se sellainen saattaa onnistuakin.
Mutta sitten kun tarpeelliset siittämiset on jo suoritettu, Harrykin alkaa muistuttaa yhä enemmän isäänsä ja isoisäänsä ja hän viihtyykin ehkä jo huomattavasti paremmin herraklubeilla seurustelemassa yhtä ylhäisten nuorien herrojen kanssa. Näihän minä olen tämänkin asian ajatellut. - kuninkaallisia Ransk
Ai jaa en nyt sano miks tuollaista kutsutaan Suomessa. Eli välitän kyllä. Ranskasta tuli esi-isät. Kyllä 200 vuotta sitten. He olivat Kuninkaallisia. Totanoin perkules Ranskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .794468Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631353091Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4002179Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2191296Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111203- 761197
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301064- 631056
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983