Normaalia!!!!

ylistys Harrylle!

Hienoa nähdä että Harry on terve nuori mies! kuinka moni tavis tollain bailaa? MONI! ja rankemmin! asemansakkin takia nämä harvat kerrat kun pojat ääsee bilettämään, tuodaan julki aina negatiivisesti!!? ainoa mikä tässä petti on henkivartiat!?

3

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oma vika

      Koko kuningashuone on pelkkää kulissia, joka pysyy pystyssä vaan tarinoiden ja vahtien avulla. Kun vahdit pettävät, paljastuu, ettei prinssillä olekaan vaatteita.

      No, töissähän kuninkaalliset ovat, mutta osoittaa huonoa työmoraalia, ettei tule toimeen ilman esiliinoja. Ammatinvalintakysymys.

      Käsittääkseni kuningashuoneesta voi kyllä hypätä pois (esimerkki löytyy jopa Englannista), mutta taitaa makea elämä houkutella liikaa.

    • olen tämänkin asian

      Toki näin on ja ainakin valokuvista voidaan nyt hyvin päätellä, että HKK Prinssi Harrylla on oikein hyvä jalat. Ainakin minä pidin hänen reisistään, pakarat saisivat tosin olla vähän treenatummat. Mutta ehkäpä prinssi ottaa tästä opikseen, jos aikoo useamminkin esiintyä julkisuudessa ilman housuja.

      Kivahan häntä olisi tunnustella takapulestakin, täytyy myöntää.

      Tosin hän on ollut nyt Las Vegasissakin suorittamassa tärkeää tehtäväänsä, sillä kaiken kaikkiaan dynastian jatkumisen varmistamiseksi hänenkin pitää viritellä ja nostattaa seksuaalisia halujaan, jotta mahdollisesti jostakin löytyvä tarpeeksi siniverinen neitonen saataisiin luonnonmukaisilla keinoilla saatettua raskaaksi ja tulevan prinssin tai prinsessan äidiksi. Kovan vaivan ja uurastuksen jälkeen se sellainen saattaa onnistuakin.

      Mutta sitten kun tarpeelliset siittämiset on jo suoritettu, Harrykin alkaa muistuttaa yhä enemmän isäänsä ja isoisäänsä ja hän viihtyykin ehkä jo huomattavasti paremmin herraklubeilla seurustelemassa yhtä ylhäisten nuorien herrojen kanssa. Näihän minä olen tämänkin asian ajatellut.

    • kuninkaallisia Ransk

      Ai jaa en nyt sano miks tuollaista kutsutaan Suomessa. Eli välitän kyllä. Ranskasta tuli esi-isät. Kyllä 200 vuotta sitten. He olivat Kuninkaallisia. Totanoin perkules Ranskasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe