katsoisitko minulle? elämä on jotenkin sekavaa vaikka periaatteessa kaikki onkin ok...rakkautta kaipaisin ja kumppania joka tuo energiaa elämään :) mutta onko minulle sellaista edes olemassa..tuntuu että aina ihastun vääriin miehiin..mielessä olisi mies mutta tämäkin on juuri sellainen vaikea tapaus vaikka tiedän että hänellä on tunteita minua kohtaan mutta edistyykö mihinkään vai tuleeko joku uusi? kiitos sinulle :)
keskiyö
4
53
Vastaukset
Hei
minusta sinulla ei ole muuta sekavaa, kuin tunteet.
kyllä sinä löydät rakkauden ja hän ei asu aivan lähelläsi. mieheen voi liittyä hevosia jollakin tapaa. ehkä hän kasvattaa niitä, tai ratsastaa, tai käy raveissa, jotakin sellaista.
sinäkin olet kiltti. mitä jos vaihtaisit reviiriäsi, uusia ystäviä ja uusi harrastus?
näen sinut hääräämässä talon ja lapsen kanssa, pienen tytön.
t. Keskiyö- lopen kyllästynyt :/
kiitos vastauksestasi :) voi minä kyllä tykkään hevosista ja juuri tuossa mietinkin että olisi tulevaisuudessa joskus taas mahtava niitäkin omistaa :) uusia ystäviäkin näyttää tulevan kun olen uudessa työpaikassa vaikka vanhaa kaveripiiriäni en vaihtaisi mistään hinnasta
Hei
nuo hevoset voivat olla teille yhteinen ajanviete.
oikeastaan uskoisin, ettet sinä nyt ihan kaikkeen juuri ehdi, kun on perhettä ja työtä ja vaikka mitä.
ota vain rauhallisesti ja muista myös levätä. hän on kaukana kilometrejä laskettaessa. mutta suomessa kyllä.
laita itsesi entistäkin nätimmäksi ja anna kohtalon hoitaa tehtävänsä. kyllä se osaa!
t. Keskiyö
ps. teen myös pitkiä katselmuksia, jos sinua joskus kiinnostaa.- lopen kyllästynyt :/
ok :) kiitoksia :) voisin tuon katselmuksen jossain välissä ottaakkin kunhan raha tilanne ensin kohenee :) mutta hyvää syksyä kuitenkin sinulle keskiyö :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172186Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1891778Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071729Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1011399Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno431274Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu531091Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1651085- 891004
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.147918Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14871