NV-TEK? Uusi telefirma?

Telehuumaa

Uusia telefirmoja tuntuu syntyvän kuin sieniä sateella. Onko kellään kokemusta tästä NV-TEK nimisestä firmasta? Tarjoavat puhelinmyyntitöitä jopa Espanjasta.

6

860

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • infoa

Ei ole uusi firma , se on ihan näitä samoja kuin k1-mediasolution, Salestin, Proventor ja Suomen Kuntaverkko, eli monta nimeä ja yksi toimisto ja omistaja. Kannattaa katsoa varsinkin yrittäjyys/Suomi24 mitä mieltä yrittäjät ovat heidän tuotteistaan.

• Telehuumaa

No kiitos, yrittäjyyspalstalta löytyikin runsaasti tietoa kyseisestä firmasta. Voi hitto, miten yrittäjiä huijataan. En todellakaan haluaisi olla töissä tällaisessa firmassa, jossa joutuu valehtelemaan ja huijaamaan yrittäjiä. ihmettelen, miksi tällaiset firmat saavat toimia, miksi ei kukaan puutu petolliseen toimintaan.

• kohteeksi joutunut

Tämän yrityksen erikoisala on käyttää harhaanjohtavia nimiä.
        118finder ei ole 118
        Kultaiset sivut ei ole keltaiset sivut

Etsivät henkilöitä puhelinmyyntiin yrittämään aiheettomien laskujen aikaansaamista yrittäjille kyseenalaisin keinoin.

• Hyi mitä huijareita

Mieluummin olen työttömänä kuin tienaan leipääni huijaamalla ja valehtelemalla.

• Aiheetonlasku

Kokemusta on.
      Parhaillaan yritän saada yhteyttä kyseiseen firmaan, eivät vastaa sähköpostiin/puhelimeen. En tiedä mitä pitäisi tehdä?

• kalle121

Tuttavani on tämän 118 firman asiakas ja hän ei ole koskaan sanonut mistään, että hän olisi saanut jotain ihmeellisiä karhukirjeitä joissa olisi pyydetty monia satoja euroja. Hän on itse asiassa saanut asiakkaita tämän kyseisen firman avulla.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      96
      1886
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1340
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1037
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1010
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      791
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      782
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe