Uusia telefirmoja tuntuu syntyvän kuin sieniä sateella. Onko kellään kokemusta tästä NV-TEK nimisestä firmasta? Tarjoavat puhelinmyyntitöitä jopa Espanjasta.
NV-TEK? Uusi telefirma?
6
890
Vastaukset
- infoa
Ei ole uusi firma , se on ihan näitä samoja kuin k1-mediasolution, Salestin, Proventor ja Suomen Kuntaverkko, eli monta nimeä ja yksi toimisto ja omistaja. Kannattaa katsoa varsinkin yrittäjyys/Suomi24 mitä mieltä yrittäjät ovat heidän tuotteistaan.
- Telehuumaa
No kiitos, yrittäjyyspalstalta löytyikin runsaasti tietoa kyseisestä firmasta. Voi hitto, miten yrittäjiä huijataan. En todellakaan haluaisi olla töissä tällaisessa firmassa, jossa joutuu valehtelemaan ja huijaamaan yrittäjiä. ihmettelen, miksi tällaiset firmat saavat toimia, miksi ei kukaan puutu petolliseen toimintaan.
- kohteeksi joutunut
Tämän yrityksen erikoisala on käyttää harhaanjohtavia nimiä.
118finder ei ole 118
Kultaiset sivut ei ole keltaiset sivut
Etsivät henkilöitä puhelinmyyntiin yrittämään aiheettomien laskujen aikaansaamista yrittäjille kyseenalaisin keinoin.
- Hyi mitä huijareita
Mieluummin olen työttömänä kuin tienaan leipääni huijaamalla ja valehtelemalla.
- Aiheetonlasku
Kokemusta on.
Parhaillaan yritän saada yhteyttä kyseiseen firmaan, eivät vastaa sähköpostiin/puhelimeen. En tiedä mitä pitäisi tehdä? - kalle121
Tuttavani on tämän 118 firman asiakas ja hän ei ole koskaan sanonut mistään, että hän olisi saanut jotain ihmeellisiä karhukirjeitä joissa olisi pyydetty monia satoja euroja. Hän on itse asiassa saanut asiakkaita tämän kyseisen firman avulla.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä851742Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2721615Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2901399Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1711321- 57915
- 48891
- 66884
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em66883Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40871Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤48838