ihastunut parhaaseen kaveriin...mitä teen?

dunnowhattodo

elikkä tilanne on yksinkertaisuudessaan se, että oon nyt pitemmän aikaa ollu ihastunu mun parhaaseen poikapuoliseen kaveriin. mulla oli tunteita häntä kohtaan jo vuos sitten mutta nyt viime keväänä ne alko taas palailla silleen pikkuhiljaa...

ongelma on se, että en tiiä mitä mun pitäis tehdä asian kanssa! haluaisin kertoo tälle kaverille että oon ihastunu mutta mua pelottaa että se säikähtää eikä tykkää musta :-D luotan häneen 100% ja semmoset ystävät on tosi harvassa ja en haluais pilata kaikkee... kaiken lisäks sain tietää, että yks vuoden nuorempi tyttö tykkää hänestä myös ja se on mun kaverin kanssa samassa harrastuksessaki, nyt mua pelottaa että kaveri ihastuu siihen :-( toisaalta musta tuntuu että hän tuntee muhun ainaki ihan vähän vetoa tms. monesti ollaan istuttu kahestaan tms ja hän on ottanu mua kädestä kiinni ja silitelly ja muuta. tänäänki maattiin niin että mun pää oli kaverin vatsan päällä ja se silitteli mu käsiä, olkapäitä, vatsaa ym ja jutteli tavallista enemmän! muutenki meidän välit on tosi hyvät ja pystytään kertomaan toisillemme kaikki ja olemaan omia ihtejämme, meidän kemiat vaan natsaa kavereinaki ihan mahottoman hyvin :-D

tätä juttua on vaikee selittää kuulostamatta 10v ihastuneelta pikkutytöltä mutta tykkään hänestä ihan liikaa enkä haluais mennä pilaamaan meidän välejä... pitäiskö mun mennä kertomaan vai yrittää unohtaa kaikki muu paitsi kaveruus? auttakaa, ahistaa ku en tiiä mitä tehdä :-( ja oon tyttö 14v

11

3925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samixii?

      Noh, mä oon ollu täsmällee samas tilanttees o_0 Joo, eli olin ihastunu parhaasee kamu-poikaa ja en uskaltanu sanoo sitä sille (tapahtu kesänä 2011). Se oli mulle tosi kiltti ja kaikkee:) Sitte pyysin sen numeron ja syksyllä kerroin sitte sille, et tykkäsin siit ja kysyin tykkäskö se muts: -KYLLÄ! Oikeest vähän kadutti, ku ei ollu kertonnu, ja olla edellee kavereit;) Joten winkki: Kerro!!! Se voi varmaa vähän hämmentyy, mut ei se sua siit hylkää:D

      • Samixii?

        Ainii oon myös 14v. ja tyttö:)


      • Anonyymi
        Samixii? kirjoitti:

        Ainii oon myös 14v. ja tyttö:)

        Kesällä 2011? Mitäs toi mahdollista ku oot 14


    • Kiva viesti,
      mun mielestä sun pitäis kertoo sille sopivan tilaisuuden tullen mitä mieltä oot :) ja kyllä kuulostaa viestisi perusteella että hänelläkin saattaisi olla kiinnostusta :)
      Ja jos hän on sulle todella hyvä ystävä niin en usko, että se että, kerrot tunteistasi missään tapauksessa rikkoo teiän välejä :)

      • dunnowhattodo

        en vaan tiiä miten kertoisin asiasta, luulen että se on jo saattanu aavistaakkin jotain mut vaikee sanoo :-D meidän välit on myös tosi läheiset mutta silti pelottaa että ei voitais enää olla normaalisti yhessä, eniten pelottaa se että se tykkääkin toisesta... mutta yritän nyt kerätä vaan tarpeeks rohkeutta että jospa mä uskaltaisin, kiitti vastauksista ! :-)


    • Kerrot vaan suoraan, että tykkäät enemmän kuin kaverina tai jotain sellaista...

      Kokemusta on, välit/luottamus jne pysyivät silleen ihan samoina, lopputulos oli kuitenkin mun osaltani huono...

      Mutta onnea vaan sulle tuohon!

      • dunnowhattodo

        ei kait se muukaan auta... kyllä mä uskon että me väleissä pysytään mutta toivon että kaveri ei alkais ajatella musta eritavalla kun nykyään. ja voi sua, mitenniin huono ? :-( onnee tässä tarvitaankin ainaki mun tuurilla !


    • Juu, kyllä mäkin uskon että te väleissä pysytte ihan normaalisti, kävi mitä kävi. :) mutta toivottavasti hyvin(:

      Ja noh, voit lukea tästä koko tarinan mikäli kiinnostaa, kunhan scrollaat alaspäin mistä alan kirjotella asiasta..:(
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/10842483

      ja no lyhyesti.. olin kans ite jopa jo rakastunut parhaasee ystävään ja sitte se ei halunnutkaan edes yrittää tai ajatella mitään sellaista muutakun ystävyyttä... ja siis yhä ollaan ystäviä ja ihan samas tilantees ku ennen silleen, mutta ite vaan oon surullinen ja silleen, ettei ees enää tee mieli puhua hänelle jne kun ajattelen hänet joskus toisen kanssa jnejne..:// vaikeaaa

    • girl12

      Olen myös ollut ihastunut parhaaseen kamuun. Juuri noin maattiin vierekkäin sohvalla yms. Sitten kerroin, mutta hän ei pitänyt minusta ja siitä alkoi kamala sotku, kun hän oli ihastunut toiseen kaveriini. Mutta nyt kamuja taas

    • Anonyymi

      Mä oon ihastunu mun parhaan kaverin serkkuun joka on poika oon myös sen pojankaa tosi läheisii ni en tiiä voinko kertoo et tykkään siitä koska muo pelottaa et mul menee välit sen pojan sekä sen mun Parhaan kaverinkaa.



      Mitä voin tehä??!!

    • Anonyymi

      Ite oon ihastunnu mua melkein vuoden vanhempaan trans tyttöön joka on siis mun paras kaveri.. oon ite siis 11vuotias tyttö.. oon tykänny hänestä varmaan puol vuotta ja oon sanonu hälle mut hää ei vaa huomioi.. mitä teen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2525
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2203
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1877
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1641
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1606
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1605
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1558
    8. 75
      1459
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      108
      1376
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe