Barn och unga stolta över sin tvåspråkighet.

hblartikel

Det är bra,man kan plocka de bästa bitarna från två kulturer.

5

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Men ändå är mamma språket det viktigaste.

• Svenska som andra sp

Itsestään selvää että äidinkieli on tärkein. Mikä rikkaus olla kaksikielinen. Hälsar finskspråkig med svenska som andra språk!!

• jklooij

Bästa språkbadet är om man har haft turen att födas i en tvåspråkig familj.

• Tredje språk
        jklooij kirjoitti:

Bästa språkbadet är om man har haft turen att födas i en tvåspråkig familj.

Absolut. Och ivårt fall utöver de två inhemska språken har vi även spanska som tredje språk. Det funkar jättefint att ha fler järn i elden samtidigt!

• flerspråkig familj
        Tredje språk kirjoitti:

Absolut. Och ivårt fall utöver de två inhemska språken har vi även spanska som tredje språk. Det funkar jättefint att ha fler järn i elden samtidigt!

Desto flera språk man lär sig desto lättare är det med ett till.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      5111
    2. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      78
      3137
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      18
      2859
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2565
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      45
      2371
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1831
    7. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      75
      1821
    8. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1526
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1314
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82