Vaala on ihan pe*****tä!!!!

darutsella

Vaala on nii ankee paikka,etten tajua miten siellä voi asua.Kesällä on kiva vierailla,mutta talveksi en muuttais vaikka maksettais.Onhan seki huomattu,minkälaisia Vaalalaiset penikat on:Dsyrjäytyneitä ja nii maalaisia ku olla voi,mutta yrittävät olla ihan muuta.Kyllä kaupunki on paras paikka asua!toisista puhutaan paskaa ja jutut leviää ku sieniä sateella.Onneksi sukulaisiakin on muuttamassa sieltä pois

17

2240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöheikki

      Maalla kasvaa ahkeria ja tasapainoisia ihmisiä, siis maatiloilla.Taajamissa on paljon höpöjä

    • Vain maaseutua

      Kyllä meidänkin suomalaisten pitäisi päästä asumaan Hongkongin tai Singaporen asukastiheyksiin. Siellä ihmisellä on vasta auvoinen olo kaupunkikulttuurin keskellä, jota eivät kaikki heinähatut häiritse.

    • maalla on mukavaa

      Kävin etelässä maalaismarkkinoilla. Isäntä oli laittanut emännän näytteille kun sillä oli isommat utareet kuin lehmällä. Ja vielä puoleksi paljaana. Suosittelen näyttelyitä Vaalaan.

    • onpa ollut ankeeta

      Darutsellalla elämä!
      Minkähän vuoksi Vaalassa, ihan omien olojensa vai kiusausten takia?
      Etkö ole juurtunut kotiseutuusi?
      Saattaa olla että n. 20-30 vuoden jälkeen tulet mielelläsi takaisin tänne rauhallisuuteen elämääsi kuin elit joskus elämässäsi jossain hektisessä oloissasi, tällä hetkellä ja nauttiessasi siitä että sinusta niin tykätään siellä jossain, olet kaunotar ja saat suosiota enempi kuin täällä kun oltiin kateellisia sua kohtaan silloin joskus -olikos se niin?!

      Noo, aika näyttää sen sullekkin mitä tulet sitten kaipaamaan, uskon että nyt kiistät kaiken sanomani!
      Mutta onnea maailmalla oloosi ja tervetuola aikanaan bact to Vaala!

      !

    • kävihän se niinkin,

      että minäkin nuorena kävin kehä 3:n luona töissä, vaan palasinpa jo 3.n vuoden jälkeen tänne takaisin ja täällä olen ja pysyn!
      Että silleen menee elämän ajatukset eteenpäin!

    • höpötin

      Suomi on vapaa maa ja tietä riittää, muuta sinne missä on hyvä olla.
      Mitä sitä täälä pitää ankeutta voivotella...et silleen!

      • Helppo ratkaisu

        Vaalastakin saa julkiseen liikenteeseen pelkkiä menolippuja. Kauaskin.


    • MH

      Käyn aina kesällä ohikulkeissani Puolangan mökille kaupoissa Vaalassa.

      Kiinnittäny monesti huomoita sellainen pitkä kaveri, joka kävelee kuin James Potkukelkka suorana, liian lyhyissä lahkeissa ja puhua höpöttää kovahkolla äänellä. Oon nähnyt sen lähinnä Silankorvan S-marketissa..
      Mikä Ihmeveikko se tämä on? :)

      • Anonyymi

        Taiat tarkottaa metriheikkiä.Mahtaako vielä siellä olla?


    • Etelän Korsto

      Kuinka Vaalan lentopallo voi nykyään? 90- luvun loppuvuosinahan se oli aika kovassa huudossa! Vieläkö Mannat, Pasot, Kempot, Ritolat yms.. vaikuttavat Vaalassa? Vieläkö Siitari on toiminnassa?

    • eipäs taida

      pallot lennellä enää yleisesti!
      Eikäs mainitsemat immeisetkään ole "yleisesti esillä"!
      Siitarissa toimintaa uutta on ja kokoajan on toiminnassa ollut ko paikka!
      Tiedän tuon "ihmeveikon", nimeä en mainitse yleisesti, harmiton immeinen!

      Mukavan hiljaisen rauhallista, ai siis rauhallista elämää täällä mennään, no aika useinhan Vaala on uutisissa mistä milloinkin!
      Levotonta jollain tapaa...hirveätäkin...pelottavaa...

    • Etelän Korsto

      Mitä ''ihme veikkoa'' tarkoitat? Pelasin silloin itsekkin ''siirtolaisena'' niinä vuosina Vaalassa. Mitä tulee aloittajan vuodatukseen, niin ei minulla ole mitään pahaa sanottavaa Vaalasta! Kaikki oli innostuneina, ainakin jotka pyörivät lentopallo piireissä. Minusta se oli ihan jees paikka! Ei tosin ole tullut käytyä siellä toista kymmeneen vuoteen.. pitäkää lippu korkealla siellä!

    • Anonyymi

      MISSÄ ON VAALAN KALA JUSSI?

    • Anonyymi

      Minäkin eksyin sinne asumaan,en viihtyny,ei mitään muuta tekemistä kun metsässä samoilu.Sisäänpäin kääntyny kantaväestö ym.Onneksi tajusin muuttaa pois.

    • Anonyymi

      Vaala ei ole Kainuuta.
      Vaala on pohjois-pohjanmaan maakuntaan kuuluva kunta.

    • Anonyymi

      Vaalasta lähtöisin oleva terroristi jomppasumppi. Astetta pellempi tapaus..

    • Anonyymi

      No älä muuta! Turhaa naukua täällä. Ketään ei kiinnosta muutatko vai et!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      366
      4496
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      84
      1854
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1590
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    6. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      212
      1385
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe