Eli synnytin maaliskuussa 2012 esikoiseni. Sain pahat repeämät siinä rytäkässä joita ommeltiin melkein 2 tuntia.Lääkärinä toimi virolainen(?) nuorehko vaaleatukkainen naislääkäri(en tiedä saako tänne nimiä laittaa,joten jätän laittamatta) Paranemisvaiheessa huomasin,että kaikki ei ole ihan ok. Jälkitarkastuksessa lääkäri vahvisti epäilyni,ja joudun korjausleikkaukseen.
Kaverini synnytti 2 kk minun jälkeen ja samainen näislääkäri ompeli myös hänet,ja myöskin väärin ja korjausleikkaus odottaa myös häntä!!. Haluaisin tietää onko muita synnyttäneitä äitejä joilla on käynyt sama virhe samaisen lääkärin (mikäli tunnistatte kuvailusta) tekosina ja oletteko tehneet asiasta potilasvirhesyytteen?
EKKS:SSÄ SYNNYTTÄNEITÄ KOHTALOTOVEREITA KAIPAILLAAN!!!!
6
559
Vastaukset
- gdrt
Ei ole minulle käynyt tuollaista, enkä ole kuullut kenellekään tutulleni käyneen, mutta ilman muuta sinun tulee tehdä vahinkoilmoitus potilasvahingosta (tai miksi sitä nyt kutsutaankaan).
Yksi tk-lääkäri Lpr:ssa on oikea kävelevä katastrofi, jolle en tahdo mennä edes ruumiina. On tehnyt liikaa virhediagnooseja. Ei ny siitä enempää. Lpr:ssa on niin paha lääkäripula, että valitettavasti työnjälki on samaa luokkaa.- MokaKonstaapeli
Ruumiina et enää voi itse päättää minne menet :(
- venyy
olisi pitänyt naida synnytyksen viime päiville asti.ei repeämiä.
- osaako mitään
Tällaisesta asiasta, kun on kyse lääkärin nimen voi mainita nimeltä. Viranhaltijan työntekoa voi ja saa arvostella.
- on se iso
olisi pitänyt naida muulloinkin kuin lasta tehdessä,venyisi tavara enemmän.aivan oikein pihtareille pikku repeämät.
- Emmi V.
Ei kukaan ole seppä syntyessään! Antaa työn neuvoa tekijäänsä, niin eiköhän se siitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267