kaveri vampyyri??

moi tiiän et moni ei usko mut en valehtele!! mun kaveri siis on tosi nopee voittaa mut ja muut vaik me mentäs pyöräl se juoksis ja se vaikuttaa silt et vois juosta viel paljon kovempaa ja et toi ei oo viel mikään nopeus se on oikeesti pelottavaa!! ja muutenki ku se ei ees kuuntele tunnil mitään (ainaki vaikuttaa siltä) ni silti se aina tietää vastauksen ja saa pelkkii kymppei?? se ei oo kovin kylmä mut iho aika valkonen ja sil on hirveen pitkät torahampaat!! se on aika usein poissa koulust (se käy talvel koulus useemmin) se ei ikin syö kouluruokailus ku katon sen silmiä ni niis näkyy suru ja ihan ku se olis tuhat vuotias!!! se ei melkee ikinä puhu kenellekään ja jos et pääseeks sen luokse käymää ni se ei päästä ja kerran ku mä ja pari mun kamuu seurattiin sitä ni sen talo oli jossain syväl metäs mut me ei seurattu koko matkaa joten ei tiietä paljoo!! kerran ku mul vuoti nenäst verta ja se oli paikal ni huomasin sen naaman se oli outo siis en osaa selittää ei siis sellanen mikä jossain vampire diaries stefanil vaan ihan normaali mut epänormaali ja se lähti heti pois enkä nähny sitä pariin päivään!! en usko et se on paha mut kuitenkin pelottaa!! kukaan ei tiiä sen perheest mitään ( tuskin ees opettajat!) sillonki ku se puhuu ni se sanoo vaan jotain "joo" tai sen tapasta muttei ikin kunnolla!! sen silmät ei vaihda väriä eikä mitään twilight juttua enkä oo varmaan ikinä nähny sitä kunnol auringossa!! ainaku on koulukuvaukset se ei tuu kouluun?? ja kerran näin sen suun ympärillä jotain punasta nestettä oon varma et se oli verta!! se nuolas huuliaan heti ku huomas et tuijotin ja se tuli meijän kouluun vasta tänä vuonna joten en tiiä vanheneeks se

vampyyri jutuista oon siis lukenut darren shaneja ja pari vampyyripäiväkirjaa ja oon kattonu vampyyripäiväkirjoi ja twilightii mutten uskonu mihinkää ennen ku se tuli

44

566

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyllyn_reikä

      noniin oot lukenu ja kattonu liikaa vamppyyrijuttuja ja olet ilmeisesti about 8-12 v. Sun kaveris ei ole vampyyri, muistan itekkin tuossa iässä ku oli kivaa ajatella olevansa noita tai vampyyri että oikeesti omistaa jotain yliluonnollisia kykyjä. Kyll'ä ku siitä kasvaa niin ei enää ajattele noin tosissaan näitä.

      • moi en kyl oo 8:D oon 13w:D en ajattele et omistan yliluonnollisia kykyjä enkä kato mitään twilight ja sellasta ja alotin vampyyri juttujen kattomisen sen jälkee ku se tuli ku epäilin sitä vampyyriks


      • nerg
        nerdist kirjoitti:

        moi en kyl oo 8:D oon 13w:D en ajattele et omistan yliluonnollisia kykyjä enkä kato mitään twilight ja sellasta ja alotin vampyyri juttujen kattomisen sen jälkee ku se tuli ku epäilin sitä vampyyriks

        Älä lue uskonnollisia kirjoja.


    • nerdist2

      mä oon vampyyri kiitti että keroit sen kaikkille nerdist mä kostan

      • AKAnerdist

        hah! oon sua paljon voimakkaampi. etkä tiedä kuka olen


      • ongelmia

        Moi oon justinin iskä ja oon raskaana hevoselle.


    • vampyyri1

      moi minä olen vampyyrin prinsessa

    • =D jekka

      ÖöÖöÖÖ....... Sä vampyyri1 kirjotitko sä et sä oot "vampyyrin prinsessa" okkeii
      trollololol

      • vampyyri 11

        olen kyllä mut mä olen vampyyri prinsessa :)


    • jhgfdsagggg

      v*ttu ku repeen näil teinityttöje "vampyyri" palstoil *huoh*:D

    • vampyyri prinsessa

      moi mä ennen asuin mun vanhssa asunossa mut kun mä ja mun kaveri mettin siine mä menin pillon sit tulijoku siine si kun mentiin pois sit joku alko lähetä meille se oli se nuomero 3333 ei sitä ole olemassa että on nuomero3333 ja se oti meistä ja mun kavereistä kuvia oikesti mut mä en oikein osa kirjoitaa mut sori mut mua ettitän vampyyrikun mä olen vampyyri prinsessa

      • vampyyri prinsessa

        ja mä oon vampyyrieiden prinsessa


    • jou oon palannu ja mun huudeil on näemmä ilmestyny pari nyyppää joten just for da record


      oon poika
      se muutti mut vampyyriks
      älä härnää tai juon sut kuiviin

      • scania-tuut-tuut

        Omistatko auton.


      • en omista kuina niin


    • jep taisitte hiljetä ku kerroin

      • Bad wolf

        Nerdis en hiljenny tosta "jep taisitte hiljetä ku kerroin" olen kuule ihmissusi ja en pelkää teitä verenimijöitå


      • Bad wolf kirjoitti:

        Nerdis en hiljenny tosta "jep taisitte hiljetä ku kerroin" olen kuule ihmissusi ja en pelkää teitä verenimijöitå

        hei tyhmä rakki kapinen piski me vampyyrit dominoidaan te ootte pelkkii koirii


      • laitospaikkaodottaa
        nerdist kirjoitti:

        hei tyhmä rakki kapinen piski me vampyyrit dominoidaan te ootte pelkkii koirii

        Valkosipulia mielisairaan mieleen.


      • ei valkoo sipulia


    • AKAnerdist

      oon sit tääl paikal viel vuosii oonhan vampyyri kunhan mua ei murhata

      valitettavasti tietokoneeni hajos ja joudun käyttämään tällästä vistaa kun en jaksa varastaa uutta mutta kohta hankin

      lisäks nerdistin salasana on nyt hukassa eli käytän nimeä AKAnerdist

    • Joo, nyt älysin käyttää s-postii ja koneen hankin tällä viikolla

      • valuunenästä

        Bostikkii ei kannata liikaa käyttää.


    • ´.´

      en oikeeuskotohon mut voisin jos tulisit tänää illal mun pihaa

      • sori mut en oo kokoajan koneel kyttäämäs vastaako joku tähän ni en voinu tulla sillon


      • vaisukusi
        nerdist kirjoitti:

        sori mut en oo kokoajan koneel kyttäämäs vastaako joku tähän ni en voinu tulla sillon

        Minä tulen noutamaan sinut, joku ilta.


      • tule vain ahhaha minnä olekn vamppyyri niin sä sitten tulet syödyksi:DDD


    • lisäkysymyksiä

      Kuinka usein koulussanne on koulukuvaukset kun sanoit että hän ei tule koskaan koulukuvauksiin ja hän on silti tullut tänä vuonna vasta luokallenne?
      Onko koulukuvaukset kerran viikossa ja saatko pitää sitä taulua sylissä missä lukee peruskoulun 2 b ?

      • meil oli koulukuvaukset ja se ei tullu kyllä mulle riittää todisteeks! herra pätevä mee vaik harvardii pätee se on vampyyri tunnistan vampyrin kun nään sellaisen!


      • päänirroittaja
        nerdist kirjoitti:

        meil oli koulukuvaukset ja se ei tullu kyllä mulle riittää todisteeks! herra pätevä mee vaik harvardii pätee se on vampyyri tunnistan vampyrin kun nään sellaisen!

        Meinaatko polttaa noitana kun ei näy kuvissa.


      • En se on alitonta


    • `_`

      jaa nedist tuu tänää

      • sori en käy tääl joka päivä


      • tiedätmikä
        nerdist kirjoitti:

        sori en käy tääl joka päivä

        HUOMENNA NÄKYY


      • huomena huomenan


    • Vampireboy

      Nerdist
      En usko, että ystäväsi on vampyyri. Me emme ole tuollaisia. Meitä ei yksinkertaisesti voi huomata. Jos luulette että joku on vampyyri hän luultavasti ei ole.

      • AKAnerdist

        kyl se on se muutti mut


    • Richardsonn

      Hei niiku rly, meitä vamppyyrejä ei noi vaa voi päätellä, ja toi sun "todisteet" kuulistaa enemmä niiku mielikuvitukseltas

      • kuule sä voit pitää sen turpas kiinni koska mä käyn täällä edelleen vittu haluatko että sut tapetaan? pidä turpas kiinni sit!


      • minäenvaikene
        nerdist kirjoitti:

        kuule sä voit pitää sen turpas kiinni koska mä käyn täällä edelleen vittu haluatko että sut tapetaan? pidä turpas kiinni sit!

        Minä voin kuolla koska tahansa, voitko sinä.


      • en voi olen vampyyri


    • Huoh miksei kukaan osaa auttaa??? se on nyt muuttanut mut jamä oon vampyyri ja nyt mä syön lapsia ilta palaksi...

      • minä.lupaan

        Sinä syöt vielä itsesi.


      • en kä syö


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1883
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1446
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1394
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      9
      1356
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1337
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe