Kukaan ei voi sanoa rakkaudesta
kauniimmin, kuin sinä
Elämä on ihmeellinen, mutta
joskus se tekee liian ihmeellisiä
temppuja, niinkuin se vetäisi
sinut pois, aivan liian
aikaisin
Taistelen loppuun asti, mutta
ei se auta, mutta niin taistelit sinäkin,
jää vain taivas ja tunne, että
rakastan ja rakastan
mutta, en koskaan
ymmärrä...
Tommy Taberman
7
199
Vastaukset
- minä sinulle
taisin tulla väärälle sivulle, olisi pitänyt kysyä viisampia kysymyksiä, mutta niitä
ei ole, joskus palataan asiaan. tsemppiä, teille. - -tristitia-
Kaunis runo!
- heko heko
runo? sanoja peräkkäin ilman loppusointuja. Tollasta soopaa on joka tytön pöytä laatikossa
- minä sinulle
ole hyvä ja kirjoita sinä nyt koko kansalle, hyvä runo, kun pystyt noin sanomaan.
- jjdfskk
Mielestäni Tabermannilla oli sama geeni kuin Coelholla, Hellstenillä, Dunderfeltilla ja medialla ja yksinäisten ihmisten vihaajilla, positiivisilla ajattelijoilla, sellainen yksinäisiä syyllistävä mukalempeä alavire. Yksinäisten pitää toisin sanoen muuttua heidän kaltaisekseen jotta saa nauttia toisen läheisyydestä. Ei Tabermann esim kärsinyt jännittämisestä, joten miten hän saattoi tietää kaiken paremmin. Ja jos mies tai nainen on tosi ruma, niin siinä ei Tabermannin lauseet hirveästi auta. Aina yksinäisen pitää muuttua vaikka se on yhteiskunta joka on sairas. Aina sellaiselta joka on saanut sosiaalisesti kaiken jo varhaisiässä, sellainen jota ei ole kiusattu ollenkaan.
Ne jotka puhuvat rakkaudesta, ovat parhaimpia vihassa.
t. sosiaalisesti aktiivinen mies - sama´´
Tämä on myös hirveän kaunis ja haikea runo.
Hän yksin oli.
Vain yksin.
Mutta ollessaan yksin,
Hän näki maailman.
Sen kaikki asiat.
Sisällään näki hän.- -tristitia-
Upea! hirveän kaunis ja joskettava.
Kenen kirjoittama runo?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627226
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264158- 493611
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473200- 512946
- 482444
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262336Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732039Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551995- 291896