Tommy Taberman

minä sinulle

Kukaan ei voi sanoa rakkaudesta
kauniimmin, kuin sinä

Elämä on ihmeellinen, mutta
joskus se tekee liian ihmeellisiä
temppuja, niinkuin se vetäisi
sinut pois, aivan liian
aikaisin

Taistelen loppuun asti, mutta
ei se auta, mutta niin taistelit sinäkin,
jää vain taivas ja tunne, että
rakastan ja rakastan
mutta, en koskaan
ymmärrä...

7

149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä sinulle

      taisin tulla väärälle sivulle, olisi pitänyt kysyä viisampia kysymyksiä, mutta niitä
      ei ole, joskus palataan asiaan. tsemppiä, teille.

    • -tristitia-

      Kaunis runo!

    • heko heko

      runo? sanoja peräkkäin ilman loppusointuja. Tollasta soopaa on joka tytön pöytä laatikossa

      • minä sinulle

        ole hyvä ja kirjoita sinä nyt koko kansalle, hyvä runo, kun pystyt noin sanomaan.


    • jjdfskk

      Mielestäni Tabermannilla oli sama geeni kuin Coelholla, Hellstenillä, Dunderfeltilla ja medialla ja yksinäisten ihmisten vihaajilla, positiivisilla ajattelijoilla, sellainen yksinäisiä syyllistävä mukalempeä alavire. Yksinäisten pitää toisin sanoen muuttua heidän kaltaisekseen jotta saa nauttia toisen läheisyydestä. Ei Tabermann esim kärsinyt jännittämisestä, joten miten hän saattoi tietää kaiken paremmin. Ja jos mies tai nainen on tosi ruma, niin siinä ei Tabermannin lauseet hirveästi auta. Aina yksinäisen pitää muuttua vaikka se on yhteiskunta joka on sairas. Aina sellaiselta joka on saanut sosiaalisesti kaiken jo varhaisiässä, sellainen jota ei ole kiusattu ollenkaan.

      Ne jotka puhuvat rakkaudesta, ovat parhaimpia vihassa.

      t. sosiaalisesti aktiivinen mies

    • sama´´

      Tämä on myös hirveän kaunis ja haikea runo.

      Hän yksin oli.
      Vain yksin.

      Mutta ollessaan yksin,
      Hän näki maailman.
      Sen kaikki asiat.
      Sisällään näki hän.

      • -tristitia-

        Upea! hirveän kaunis ja joskettava.
        Kenen kirjoittama runo?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe