Jaa...onko kukaan kokenut tällaista:
Yritän mennä Manian/Dementian porteista läpi, mutta en pääse. Gatekeeper on nitistetty ja avaimet hallussa. Kun lähestyn portteja, kävelen niiden "läpi". Seison yhtäkkiä vyötäröä myöten kivimaassa, samoin tekee se hemmo joka auttoi mua tappamaan Gatekeeperin.
Kun lähden vähän kauemmas porteista, olen taas normaalisti maassa ja hetikun niitä taas lähestyn, sama juttu -vyötäröstä ylöspäin vain näyn.
Oon yrittäny ladata edellisen saven, mutta ei auta.
Niin ja PS3:lla pelaan. Muten peli on toiminut ihan ok.
Shivering Isles ongelma
Allu174
2
113
Vastaukset
- Mynanimijähuoraåwraehovi
Kyseessä on oma genitaalisi. Tämä alue on tarkoitettu vain TES:lle, joten naama umpeen lutka!
- jaa
Vitun uushomo. Olet vissiin yksi näistä jotka eivät tiedä TESistä enempää kuin Skyrim ja Online.
Shivering Isles oli vitun hyvä, mutta en osaa sanoa sillä pelasin sen koneella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1897257Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1273280Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1161942"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?511866Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p611847- 191799
Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am811776Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.61675Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m171561- 691393