Päätin pyhästi etten muruakaan kakkaa nakkaa vaikka mikä olisi. Nyt kuitenkin, vaikka en ikinä olisi uskonut olen saanut kuulla kuinka toinen osapuoli on vierittänyt kaiken minun syykseni. Tekisi hel..tisti mieli kertoa vähän totuuksia, kovasti joudun pinnistämään saadakseni suuni pysymään kiinni.
Lentääkö loka erotessa?
3
85
Vastaukset
En tiedä lensikö.
Muutin kauas pois ja ne jotka sinne jäivät oli enimmäkseen exän sukua ja tuttuja.
Mulle henk. kohtasesti ei ainakaan kukaan tullut kertomaan.- tiinaex...
eipä lentäny ei tarvinnu koska kerroin kaikille ystäville ja tutuille ja sukulaisille asian niinkun se oli että itse halusin erota koska mielestäni siitä suhteesta puuttui jotain en syytänyt ketään eikä mua kukaan syytelly ja kaikkien kanssa oon edelleen yli kahdenkymmenen vuoden jälkeen hyvissä väleissä.
- Ei loata.
Jos loka lentelee erotesssa ja sen jälkeen niin sitähän saa olla vain kiitollinen, että moisesta on eroon pässyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961502
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58921- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t260711Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636