Oletteko katsoneet animen?
Mitä mieltä olette siitä?
Minusta se on yksi maailman parhaista animeista^^
Kertokaa ihmiset mielipiteenne tästä upeasta animesta!=))))
Higurashi no naku koro ni.
11
239
Vastaukset
- Supotalasma
Ihan kauhea.
- Fujivara Yumi <__<
No niin, jos ei kestä kidutusta ja verta...
- Aktivisti80
pitääkö sitä verta ja kidutusta kestääkkään, tuo väkivallan ihannointi on nykynuorisossa häkellyttävää....
- Fujivara Yumi <__<
no en itse pysty katsomaan esim. elfen liediä. Liian raakaa mulle -_-"
- Supotalasma
Tarkoitin, että se on huono. Kuten kaikki anime.
- ryuutora
"huono. Kuten kaikki anime"
minkä takia sitten ylipäätään olet tullut tälle palstalle päätäsi aukomaan jos et kerta animesta pidä, toope :P
- StalkkarinKohde
Yritin aloittaa Higurashi no naku koro ni:n katsomista moneen kertaan, mutta en jaksanut vaan katsoa sitä 1 jaksoo pidemmälle. -_-''
Samoin on Elfen Liedissä. En vain jostain syystä kiinnostu siitä.
Ainut raaka anime jota olen katsonut ja katson mielelläni on Helsing ova..
:P - Kossulasi
Minä aloitin juuri katsomaan Higurashia ja minun mielestäni sarja oli aivan mahtava.
10 jaksoa katsonut eikä oikein napannut. Jotenkin tylsä. Mutta ei kuitenkaan aivan huonoimmasta päästä.
- Iha jees
Minusta sarja on ihan hyvä, paitsi että se on pikkuisen sekava kylläkin. Mut khyl sitä on ihan kiva kattoo jos on tylsää ym. :DDD
- Suosikkini
Parempaa en tiedä. Kivaa katsoa kun porukka sekoaa ja sitä myötä lähtee mopo hanskasta :3
Hermojaraastava mindfuck on vain yksi sarjan hyvistä puolista.
Joku voisi väittää että piirrostyyli on kauhea paskakasa MUTTA juuri se mahdollisti epäinhimilliset ja ihanan kauhistuttavat ilmeet. Pitää oppia ne itsekkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208219Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391591- 3761325
- 61265
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2621212- 661187
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331020Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50972- 36958