Moi oon gladiatus eli siis yks habon rikaimist lol:D! ootte varmaan aika kateelizsii ku saan mutsiilt parisataa joka päivä tuhlattavaks haboon lollz:D mun veli gladiator54 sano et se vois ohittaa mut ja se teki niin tiiätekö miten kostin hahahha tapoin sen runescaPES servaus lololol
Vastaukset 8
- gladiator54
moi pikku veli:D!! hah miltä tuntuu en ees välitä runest enää-.- habbo rulesz for eva
- monskiotar
veljekset gladiatus ja gladiator54
http://www.youtube.com/watch?v=K6WkvH5X2u8 - pilipaavo69
ootte homoja!!!panen teitä! :) 60v paavo
- akronautti
ootko oikeesti:O jos oot saanko pari kolee;O oon sit habos akronautti
- T: JOKU
En usko että oot oikee gladiatus
oon oikee gladiatus!!!!!!! v oi wittu etekö uszko oon ihan über rikas ja hyvä sisuszzstamaan xzD oon kingi bossi ja blaz er tazser ja lazser yhdistedstynä sennkgin läsgit pasazaksaistasakaisat:D:XdZD!
tulkaa nyt habboon minä jaan harkkoja:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2342027
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2601184- 201015
- 38709
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125706Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤224658Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa202600- 51465
- 38438
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42422