Kerrankin näinpäin;)
http://www.talouselama.fi/uutiset/kahvisota alkoi taas sryhma pudotti rainbowkahvin hintaa/a2140534
Tuo Rainbow kahvi, olen sitä juonnut n.3 kk ja ei voi moittia, oikein hyvää.
Kahvisota
hei kki
2
86
Vastaukset
No johan oli mahaton alennus.
Melkein kuin Lidlin alennus keksipaketista. Eilen katsoin, kun paketin hinta oli alennettu valtavasti, 89 sentistä 85 senttiin.
Juhla-Mokka menee minun kitaani, ei muu.Tuo Rainbow oli aluksi hyvää, mutta sitten laatua huononnettiin ja niin siirryin pysyvästi Lidlin kahviasiakkaaksi. Se Lidlin ruskeassa paketissa oleva kahvi on todella hyvää ja maksaa noin 3 euroa paketti. Paketin saumaus on /C:stä, mutta kun sen avaa alapäästä niin toimii paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947603- 374027
- 473586
- 2422983
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452542
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212494- 1322471
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292409Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as262240