velhot

VAIN VELHOT JA NOIDAT SAA KATSOA NORMIT IHMISET ETTE NÄÄ MITÄÄN AHHAHAH


moi oon siis supervelho ja mä jäin luokal kyl mut siit ei tarvi välittää lolz:D!! alan kehitttyy ja olin viime vuonna paras luokallani!! mun kamut aina sanoo mua pelleks mut oikeesti tiiättekö mitä tein niille? taioin niille pellenenän hahahah nyt ne hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä

22

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djncdhufk

      voi huoh....

      • AKAnerdist

        mitä mun pitäs tehä voitko kertoo


    • Noita-tekun-ope

      Voi luoja

      • en usko et oot ope koska opet osaa taikoo tosi hyvin ja toi voi luoja näkyis sinisenä -.-


    • !!

      Voi luoja etkö tajuu saatanan tyhmä nerdist

      • AKAnerdist

        hah!! muutan sut rupikonnaks parin vuoden päästä ku osaan! mites sit suu pannaan


    • !!

      et ees tiedä mis asun kun en ees enään asu suomes !!!

      • AKAnerdist

        hah!! luuletko et tarvin osottees sit? lol-.-


    • verilintu

      Hei muutes AKAnerdist tarkottaako AKA
      Aivan Kuollutta Apinaa??

      • AKAnerdist

        also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah


      • Bad wolf
        AKAnerdist kirjoitti:

        also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah

        Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!


      • Bad wolf kirjoitti:

        Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!

        tseh tseh piski lawlz hahaha ei mua kiinnosta kapiset koirat ootte niin surkeit:D


    • belamis

      Parasta olisi opetella kirjoittamaan oikein. Tuota viestiketjun aloittajan keskenkasvuista siansaksaa on vaikea lukea - ja ymmärtää.

      Isänmaan toivoilla on liikaa aikaa...

      • LOTROFLOLCOPTER

      • AKAnerdist

    • belamis twins

      Trololololololololo

    • normi3

      Tihihii!
      Oon normi :)
      Uskon kaikkeen fantasiaan mutta en ole varma oonko velho tai jtn.
      Juu tiedän olenhan...normi mutta...no ei pahalla,en osaa auttaa velhoa :(

      • AKAnerdist

        no et sä oo normi koska näät tän vviestin


    • oon normi

      lol oon normi lololololololololololololololololololol

      • AKAnerdist

        mutsis oli normi kun sua teki ja faijas oli puol velho joka meni strippi klubille ja näytti mutsilles vähän velho temppui


    • mun kaverit teki mulle kirahvin läikkii ja ne ei menny pois viikkoo! vittu mä vihaan niit läskei kalalt haisevii läikkii:P sit mä kostin ja sit ne kosti jnetajuuttex ja sit mä rikoin yhen niitten pleikan hahaha! ja nyt se hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä ja täl kertaa apuu ennen ku se kostaa:D


      meen nyt kattoo the originals uuden jaxon netist ja sit mä käytän velho juttui mil saan sen dubattuu suomex

    • vittu mun kawerit on ihan homja:D kannattaa olla welho jos en ois welho oisin homoXD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      83
      727
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      673
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      28
      540
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe