VAIN VELHOT JA NOIDAT SAA KATSOA NORMIT IHMISET ETTE NÄÄ MITÄÄN AHHAHAH
moi oon siis supervelho ja mä jäin luokal kyl mut siit ei tarvi välittää lolz:D!! alan kehitttyy ja olin viime vuonna paras luokallani!! mun kamut aina sanoo mua pelleks mut oikeesti tiiättekö mitä tein niille? taioin niille pellenenän hahahah nyt ne hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä
velhot
22
518
Vastaukset
- djncdhufk
voi huoh....
- AKAnerdist
mitä mun pitäs tehä voitko kertoo
- Noita-tekun-ope
Voi luoja
- !!
Voi luoja etkö tajuu saatanan tyhmä nerdist
- AKAnerdist
hah!! muutan sut rupikonnaks parin vuoden päästä ku osaan! mites sit suu pannaan
- !!
et ees tiedä mis asun kun en ees enään asu suomes !!!
- AKAnerdist
hah!! luuletko et tarvin osottees sit? lol-.-
- verilintu
Hei muutes AKAnerdist tarkottaako AKA
Aivan Kuollutta Apinaa??- AKAnerdist
also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah
- Bad wolf
AKAnerdist kirjoitti:
also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah
Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!
Bad wolf kirjoitti:
Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!
tseh tseh piski lawlz hahaha ei mua kiinnosta kapiset koirat ootte niin surkeit:D
- belamis
Parasta olisi opetella kirjoittamaan oikein. Tuota viestiketjun aloittajan keskenkasvuista siansaksaa on vaikea lukea - ja ymmärtää.
Isänmaan toivoilla on liikaa aikaa...- AKAnerdist
LOTROFLOLCOPTER kirjoitti:
Pää kiinni! Me harjotellaan velhoiksi!
http://www.youtube.com/watch?v=M660rjNCH0Ajep!! asia meininki velhoklubeil!
- belamis twins
Trololololololololo
- normi3
Tihihii!
Oon normi :)
Uskon kaikkeen fantasiaan mutta en ole varma oonko velho tai jtn.
Juu tiedän olenhan...normi mutta...no ei pahalla,en osaa auttaa velhoa :(- AKAnerdist
no et sä oo normi koska näät tän vviestin
- oon normi
lol oon normi lololololololololololololololololololol
- AKAnerdist
mutsis oli normi kun sua teki ja faijas oli puol velho joka meni strippi klubille ja näytti mutsilles vähän velho temppui
mun kaverit teki mulle kirahvin läikkii ja ne ei menny pois viikkoo! vittu mä vihaan niit läskei kalalt haisevii läikkii:P sit mä kostin ja sit ne kosti jnetajuuttex ja sit mä rikoin yhen niitten pleikan hahaha! ja nyt se hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä ja täl kertaa apuu ennen ku se kostaa:D
meen nyt kattoo the originals uuden jaxon netist ja sit mä käytän velho juttui mil saan sen dubattuu suomexvittu mun kawerit on ihan homja:D kannattaa olla welho jos en ois welho oisin homoXD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 83727
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 89673
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 107604
- 28540
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497
