velhot

VAIN VELHOT JA NOIDAT SAA KATSOA NORMIT IHMISET ETTE NÄÄ MITÄÄN AHHAHAH


moi oon siis supervelho ja mä jäin luokal kyl mut siit ei tarvi välittää lolz:D!! alan kehitttyy ja olin viime vuonna paras luokallani!! mun kamut aina sanoo mua pelleks mut oikeesti tiiättekö mitä tein niille? taioin niille pellenenän hahahah nyt ne hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä

22

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djncdhufk

      voi huoh....

      • AKAnerdist

        mitä mun pitäs tehä voitko kertoo


    • Noita-tekun-ope

      Voi luoja

      • en usko et oot ope koska opet osaa taikoo tosi hyvin ja toi voi luoja näkyis sinisenä -.-


    • !!

      Voi luoja etkö tajuu saatanan tyhmä nerdist

      • AKAnerdist

        hah!! muutan sut rupikonnaks parin vuoden päästä ku osaan! mites sit suu pannaan


    • !!

      et ees tiedä mis asun kun en ees enään asu suomes !!!

      • AKAnerdist

        hah!! luuletko et tarvin osottees sit? lol-.-


    • verilintu

      Hei muutes AKAnerdist tarkottaako AKA
      Aivan Kuollutta Apinaa??

      • AKAnerdist

        also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah


      • Bad wolf
        AKAnerdist kirjoitti:

        also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah

        Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!


      • Bad wolf kirjoitti:

        Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!

        tseh tseh piski lawlz hahaha ei mua kiinnosta kapiset koirat ootte niin surkeit:D


    • belamis

      Parasta olisi opetella kirjoittamaan oikein. Tuota viestiketjun aloittajan keskenkasvuista siansaksaa on vaikea lukea - ja ymmärtää.

      Isänmaan toivoilla on liikaa aikaa...

      • LOTROFLOLCOPTER

      • AKAnerdist

    • belamis twins

      Trololololololololo

    • normi3

      Tihihii!
      Oon normi :)
      Uskon kaikkeen fantasiaan mutta en ole varma oonko velho tai jtn.
      Juu tiedän olenhan...normi mutta...no ei pahalla,en osaa auttaa velhoa :(

      • AKAnerdist

        no et sä oo normi koska näät tän vviestin


    • oon normi

      lol oon normi lololololololololololololololololololol

      • AKAnerdist

        mutsis oli normi kun sua teki ja faijas oli puol velho joka meni strippi klubille ja näytti mutsilles vähän velho temppui


    • mun kaverit teki mulle kirahvin läikkii ja ne ei menny pois viikkoo! vittu mä vihaan niit läskei kalalt haisevii läikkii:P sit mä kostin ja sit ne kosti jnetajuuttex ja sit mä rikoin yhen niitten pleikan hahaha! ja nyt se hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä ja täl kertaa apuu ennen ku se kostaa:D


      meen nyt kattoo the originals uuden jaxon netist ja sit mä käytän velho juttui mil saan sen dubattuu suomex

    • vittu mun kawerit on ihan homja:D kannattaa olla welho jos en ois welho oisin homoXD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2372
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      141
      1526
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1023
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      377
      950
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe