velhot

VAIN VELHOT JA NOIDAT SAA KATSOA NORMIT IHMISET ETTE NÄÄ MITÄÄN AHHAHAH


moi oon siis supervelho ja mä jäin luokal kyl mut siit ei tarvi välittää lolz:D!! alan kehitttyy ja olin viime vuonna paras luokallani!! mun kamut aina sanoo mua pelleks mut oikeesti tiiättekö mitä tein niille? taioin niille pellenenän hahahah nyt ne hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä

22

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djncdhufk

      voi huoh....

      • AKAnerdist

        mitä mun pitäs tehä voitko kertoo


    • Noita-tekun-ope

      Voi luoja

      • en usko et oot ope koska opet osaa taikoo tosi hyvin ja toi voi luoja näkyis sinisenä -.-


    • !!

      Voi luoja etkö tajuu saatanan tyhmä nerdist

      • AKAnerdist

        hah!! muutan sut rupikonnaks parin vuoden päästä ku osaan! mites sit suu pannaan


    • !!

      et ees tiedä mis asun kun en ees enään asu suomes !!!

      • AKAnerdist

        hah!! luuletko et tarvin osottees sit? lol-.-


    • verilintu

      Hei muutes AKAnerdist tarkottaako AKA
      Aivan Kuollutta Apinaa??

      • AKAnerdist

        also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah


      • Bad wolf
        AKAnerdist kirjoitti:

        also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah

        Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!


      • Bad wolf kirjoitti:

        Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!

        tseh tseh piski lawlz hahaha ei mua kiinnosta kapiset koirat ootte niin surkeit:D


    • belamis

      Parasta olisi opetella kirjoittamaan oikein. Tuota viestiketjun aloittajan keskenkasvuista siansaksaa on vaikea lukea - ja ymmärtää.

      Isänmaan toivoilla on liikaa aikaa...

    • belamis twins

      Trololololololololo

    • normi3

      Tihihii!
      Oon normi :)
      Uskon kaikkeen fantasiaan mutta en ole varma oonko velho tai jtn.
      Juu tiedän olenhan...normi mutta...no ei pahalla,en osaa auttaa velhoa :(

      • AKAnerdist

        no et sä oo normi koska näät tän vviestin


    • oon normi

      lol oon normi lololololololololololololololololololol

      • AKAnerdist

        mutsis oli normi kun sua teki ja faijas oli puol velho joka meni strippi klubille ja näytti mutsilles vähän velho temppui


    • mun kaverit teki mulle kirahvin läikkii ja ne ei menny pois viikkoo! vittu mä vihaan niit läskei kalalt haisevii läikkii:P sit mä kostin ja sit ne kosti jnetajuuttex ja sit mä rikoin yhen niitten pleikan hahaha! ja nyt se hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä ja täl kertaa apuu ennen ku se kostaa:D


      meen nyt kattoo the originals uuden jaxon netist ja sit mä käytän velho juttui mil saan sen dubattuu suomex

    • vittu mun kawerit on ihan homja:D kannattaa olla welho jos en ois welho oisin homoXD

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      587
      3900
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3338
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2811
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2779
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1997
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1875
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1830
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe