velhot

VAIN VELHOT JA NOIDAT SAA KATSOA NORMIT IHMISET ETTE NÄÄ MITÄÄN AHHAHAH

moi oon siis supervelho ja mä jäin luokal kyl mut siit ei tarvi välittää lolz:D!! alan kehitttyy ja olin viime vuonna paras luokallani!! mun kamut aina sanoo mua pelleks mut oikeesti tiiättekö mitä tein niille? taioin niille pellenenän hahahah nyt ne hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä

22

241

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • djncdhufk

voi huoh....

• AKAnerdist

mitä mun pitäs tehä voitko kertoo

• Noita-tekun-ope

Voi luoja

• en usko et oot ope koska opet osaa taikoo tosi hyvin ja toi voi luoja näkyis sinisenä -.-

• !!

Voi luoja etkö tajuu saatanan tyhmä nerdist

• AKAnerdist

hah!! muutan sut rupikonnaks parin vuoden päästä ku osaan! mites sit suu pannaan

• !!

et ees tiedä mis asun kun en ees enään asu suomes !!!

• AKAnerdist

hah!! luuletko et tarvin osottees sit? lol-.-

• verilintu

Hei muutes AKAnerdist tarkottaako AKA
      Aivan Kuollutta Apinaa??

• AKAnerdist

also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah

• Bad wolf
        AKAnerdist kirjoitti:

also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah

Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!

• Bad wolf kirjoitti:

Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!

tseh tseh piski lawlz hahaha ei mua kiinnosta kapiset koirat ootte niin surkeit:D

• belamis

Parasta olisi opetella kirjoittamaan oikein. Tuota viestiketjun aloittajan keskenkasvuista siansaksaa on vaikea lukea - ja ymmärtää.

Isänmaan toivoilla on liikaa aikaa...

• belamis twins

Trololololololololo

• normi3

Tihihii!
      Oon normi :)
      Uskon kaikkeen fantasiaan mutta en ole varma oonko velho tai jtn.
      Juu tiedän olenhan...normi mutta...no ei pahalla,en osaa auttaa velhoa :(

• AKAnerdist

no et sä oo normi koska näät tän vviestin

• oon normi

lol oon normi lololololololololololololololololololol

• AKAnerdist

mutsis oli normi kun sua teki ja faijas oli puol velho joka meni strippi klubille ja näytti mutsilles vähän velho temppui

• mun kaverit teki mulle kirahvin läikkii ja ne ei menny pois viikkoo! vittu mä vihaan niit läskei kalalt haisevii läikkii:P sit mä kostin ja sit ne kosti jnetajuuttex ja sit mä rikoin yhen niitten pleikan hahaha! ja nyt se hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä ja täl kertaa apuu ennen ku se kostaa:D

meen nyt kattoo the originals uuden jaxon netist ja sit mä käytän velho juttui mil saan sen dubattuu suomex

• vittu mun kawerit on ihan homja:D kannattaa olla welho jos en ois welho oisin homoXD

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe