VAIN VELHOT JA NOIDAT SAA KATSOA NORMIT IHMISET ETTE NÄÄ MITÄÄN AHHAHAH
moi oon siis supervelho ja mä jäin luokal kyl mut siit ei tarvi välittää lolz:D!! alan kehitttyy ja olin viime vuonna paras luokallani!! mun kamut aina sanoo mua pelleks mut oikeesti tiiättekö mitä tein niille? taioin niille pellenenän hahahah nyt ne hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä
velhot
22
518
Vastaukset
- djncdhufk
voi huoh....
- AKAnerdist
mitä mun pitäs tehä voitko kertoo
- Noita-tekun-ope
Voi luoja
- !!
Voi luoja etkö tajuu saatanan tyhmä nerdist
- AKAnerdist
hah!! muutan sut rupikonnaks parin vuoden päästä ku osaan! mites sit suu pannaan
- !!
et ees tiedä mis asun kun en ees enään asu suomes !!!
- AKAnerdist
hah!! luuletko et tarvin osottees sit? lol-.-
- verilintu
Hei muutes AKAnerdist tarkottaako AKA
Aivan Kuollutta Apinaa??- AKAnerdist
also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah
- Bad wolf
AKAnerdist kirjoitti:
also known as-.- et voi tietää surkea ihmissusi ahahah
Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!
Bad wolf kirjoitti:
Olisitte hiljempaa kun puhutte ihmissusista koska en siedä että meistä puhutaan noin " surkea ihmissusi" puhuisit vain omista lajeiatasi!
tseh tseh piski lawlz hahaha ei mua kiinnosta kapiset koirat ootte niin surkeit:D
- belamis
Parasta olisi opetella kirjoittamaan oikein. Tuota viestiketjun aloittajan keskenkasvuista siansaksaa on vaikea lukea - ja ymmärtää.
Isänmaan toivoilla on liikaa aikaa...- AKAnerdist
LOTROFLOLCOPTER kirjoitti:
Pää kiinni! Me harjotellaan velhoiksi!
http://www.youtube.com/watch?v=M660rjNCH0Ajep!! asia meininki velhoklubeil!
- belamis twins
Trololololololololo
- normi3
Tihihii!
Oon normi :)
Uskon kaikkeen fantasiaan mutta en ole varma oonko velho tai jtn.
Juu tiedän olenhan...normi mutta...no ei pahalla,en osaa auttaa velhoa :(- AKAnerdist
no et sä oo normi koska näät tän vviestin
- oon normi
lol oon normi lololololololololololololololololololol
- AKAnerdist
mutsis oli normi kun sua teki ja faijas oli puol velho joka meni strippi klubille ja näytti mutsilles vähän velho temppui
mun kaverit teki mulle kirahvin läikkii ja ne ei menny pois viikkoo! vittu mä vihaan niit läskei kalalt haisevii läikkii:P sit mä kostin ja sit ne kosti jnetajuuttex ja sit mä rikoin yhen niitten pleikan hahaha! ja nyt se hautoo kostoo mitä mun pitäs tehä ja täl kertaa apuu ennen ku se kostaa:D
meen nyt kattoo the originals uuden jaxon netist ja sit mä käytän velho juttui mil saan sen dubattuu suomexvittu mun kawerit on ihan homja:D kannattaa olla welho jos en ois welho oisin homoXD
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792372Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1411526- 1331462
- 1581234
- 1091023
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten377950Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683
