Olen ajatellut vaihtaa autoa. Olen asian suhteen hieman kahden vaiheilla, ostaako 1,8 litraisella koneella oleva 4-ovinen sedan Avensis keskitason varustein ja maksaa siitä se 30 000 euroa vai käyttääkö vajaa 20 000 euroa 5-oviseen Fiestaan, johon sillä rahalla saa huippuvarusteet. Olen kuullut, että Toyotan ajettavuus on kehno ja Fordia puolestaan kehutaan kovasti. Kumpi on oikeasti leppoisampi ajaa maantieajossa? Myöskin Fiestan imago ja ulkomuoto on paljon nuorekkaampi. Toisaalta Toyotan hyvästä kestävyydestä puhutaan paljon. Fiestan värit kylläkin kivemmat...
Ford Fiesta vai Toyota Avensis?
nimim. Unelma
1
221
Vastaukset
- Fordi
Riippuu, mitä autoltasi haet/odotat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694871Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii883344- 423178
- 472553
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451817- 971620
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971418- 101048
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441025- 701017