Olen ajatellut vaihtaa autoa. Olen asian suhteen hieman kahden vaiheilla, ostaako 1,8 litraisella koneella oleva 4-ovinen sedan Avensis keskitason varustein ja maksaa siitä se 30 000 euroa vai käyttääkö vajaa 20 000 euroa 5-oviseen Fiestaan, johon sillä rahalla saa huippuvarusteet. Olen kuullut, että Toyotan ajettavuus on kehno ja Fordia puolestaan kehutaan kovasti. Kumpi on oikeasti leppoisampi ajaa maantieajossa? Myöskin Fiestan imago ja ulkomuoto on paljon nuorekkaampi. Toisaalta Toyotan hyvästä kestävyydestä puhutaan paljon. Fiestan värit kylläkin kivemmat...
Ford Fiesta vai Toyota Avensis?
nimim. Unelma
1
217
Vastaukset
- Fordi
Riippuu, mitä autoltasi haet/odotat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898593
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504228
- 593772
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432481
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382193Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362167