Oletteko olleet ja miten on käynyt? Mihin varautua muuta kuin valheisiin? Olen lukenut kyllä alan kirjallisuutta, lähinnä kysyn nyt hlökohtaisia kokemuksia?
Narsistin kanssa oikeudessa
12
1105
Vastaukset
- M.B.
Mihin asiaan olet oikeutta hakemassa? Tai siis hän. Narsistithan ne oikeuteen haastaa joka asiasta kun asiat ei mene niin kuin he tahtoisivat asioitten menevän..
- oikeuden asialla
Sitä vartenhan oikeuslaitos on, että sieltä voi yrittää hakea oikeutta, jos sitä ei muuten koe saavansa ja on taloudelliset mahdollisuudet oikeusprosessiin.
- pahoillanipuolestasi
Tuohon on helppo vastata... voit varautua täyteen helvettiin!
Onko kyseessä huoltajuuskiista?
Jos on, niin oletko jo ollut putkassa?
Jos et, niin se on kohta edessä ja sinua syytetään joko insestistä tai laajennetulla itsemurhalla uhkailusta, sillä niillä saadaan lähestymiskielto lapsia kohtaan.
Jos kyse on muusta kuin huoltajuuskiistasta, niin varaudu törkeisiin valheisiin ja todistajiin, jotka uskovat tekevänsä oikein valehtelemalla narsistin puolesta. Näillä ihmisillä on maaginen kyky pyörittää ihmiset pikkurillinsa ympärille.
Jos yhtään lohduttaa, niin yleensä he saavat vanhoina ansionsa mukaan... ja ei se heidän elämänsä muutenkaan kovin hääppöistä ole. Ajattele itse miltä tuntuisi, jos olisit katkera kaikille ihmisille... Moi vaan! Erosin narsisti vaimostani keväällä. Kymmenen vuotta oli mulle liikaa,
erosta jäi velkaa ja kaikkea. Nyt mennään asioita puimaan lakimiehen kans. Jos ei
päästä sopimukseen niin sit mennään oikeuteen. Juristin mukaan nakki on selvä
jos sopimusta ei synny. Olen valmis menemään vaikka kuinka pitkälle.
Exäni on ihan raivona koska narsisti ei kestä jos häneltä vaatii joku jotain.
Aion voittaa ko. taistelun ja tuun kyl sitten tarvittaessa jakamaan tietoa ja kokemuksia vastaavassa tilanteessa oleville.- Knsa
Voittamaan?
Avioerossa on pelkästään häviäjiä!
Jos kyseessä on oikeasti narsisti ja olet ollut hänen kanssaan kymmenen vuotta, niin mikä mielenterveysongelma sinulla on?
Käytännössä pitkät suhteet narsistin kanssa edellyttää lähes poikkeuksetta sitä, että myös uhri kärsii jostain persoonallisuushäiriöstä/mielenterveysongelmasta.
(Itse sain diagnoosikseni "lähisuhderiippuvainen" ja olen työstänyt sitä terapiassa jo vuoden verran)
Jos kyseessä on oikea narsisti ja itse kärsit "siedettävästä" ongelmasta, niin unohda kaikki muu, paitsi lapset! Raha on rahaa ja tavaraa saa uutta, mutta lapset pitää yrittää saada turvaan.Niin, meidän juttumme on aika erikoinen, enkä ole itse suinkaan seonnut. Meillä on vaan kymmenen vuoden ikäero, minä se vanhempi, ja mulla koulutusta tuonne mielen suuntaan. Kestämistä on ollu mut itse läksin lopulta kiitämään. Eikä se nainen jää suinkaan talooni asumaan! Itse asun nyt vuokralla ja meillä yksi lapsi joka kuuluu myös tähän asiaan.
Tuossa aloittaja aapee kysyy itseltään, eli MB:lta kui käy rosiksessa. Tuolla aikaisemmin joku kirjoittaja sanoi tunnistaneensa BM:n.
Totean kylmänrauhallisesti kuolemaa syvästi halveksien, että yks v v siellä tsekkaa omii mahiksiaan jos...- M.B.
En kyllä laittanut aloitusta, muuten ihan hyvä arvio tuo, että joku kyselee kuin käy rosiksessa.. :D
Kaiken pahimman varaltaha joku on selvästikin varautumassa. Ei kait muuten kyselisi.
Kukas mut taas on tunnistanut? Olen niin helposti tunnistettavissa :)
*terkkuja tutuille*
- Että eikö niin
Varmaan riippuu minkälaiset lakimiehet on jutussa.
Vihjaan lisää kun heikkohappinen viestini ei sinulle v v naapurini auennut.
Puhut narsistin valheista. Taas pökäisit valheen - kuinkas muuten. Muuten tunnistin sinut viikko pari sitten kirjoittaessasi olevasi ateisti.
Minulle vastatessasi kehuit olevasi jehovan todistaja, kun siellä saa paremmat fibrat kuin edustamassasi kd-puolueessa.
Kun valheita valheilla paikataan, siitä ei ole paljon seurakunnalle ilmoitettavaa.
Toivo Lång
Inkeroinen- M.B.
Mikäli tuo kirjoituksesi on minulle, niin kyllä, olen ateisti. En kuulu kirkkoon. Pakana voisi olla toinen nimitys. En tosin ole varma, koska en ihan täysipainoinen luonnonuskontojen harjoittajakaan ole.
Inkeroisesta en tiedä edes, että missä sijaitsee, joten jos siellä asut, en ole naapurisi.
En ole koskaan kenellekään kehunut olevani jehovan todistaja. En täällä, enkä oikeassa elämässä. Koska en ole.
Mutta onhan se taas hauskaa kun on ihan oikeasti hauskaa. Palstahauskaa parhaimmillaan.
"Mistä näitä kirjoituksia oikein sikiää?"
- kokemus vain
Kyllä olin oikeudessa, ex haastoi ja valheita tuli. Onneksi olin saanut ohjeita poliisi ihmiseltä että miten toimia narsun kanssa ja olihan minulla todistajakin joten valheet eivät tuottaneet tulosta.
Jälkeenpäin sain kuulla että oli erittäin pettyny tkun ei voittanut. Mutta eihän valheill a ole voitettu ennenkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374946- 823516
- 302963
- 612935
- 82767
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584