Poikaystäväni ex saa lapsen mitä tehdä?

auttakaa

Elikkäs poikaystäväni exä saa lapsen, mutta poikaystäväni sanoo ettei halua lasta tai tätä tahdo edes nähdä, mutta nyt tämä exä Ada(nimi muutettu) aiko siis pitää lapsen ja nyt kohta hänen pitäisi jo synnyttää mitä tehdä?? mitä jos poikakaverini haluukin olla lapsen kanssa miten minun pitäisi suhtautua. En halua olla äitipuoli 17-vuotiaana. Ja tämä adakin on vasta 17v. hän pilaa minun elämäään!!!!!!!!

14

406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -.-

      hohhoijjaa vaaditte poikaystäväsi kanssa lapsen huoltajuutta niin et ole äitipuoli

    • -.-

      kauan olet seurustellut tämän poikaystäväsi kanssa?

    • !!!!!!

      en halua mitään huoltajuutta kun en halua mitään lasta mun elämään!!
      ja miks kysyt kauan olen seurustellu poikaystäväni kanssa ? tarpeeks kauan että tiedän ja tunnen hänet eikä me haluta lapsia viellä ja sitten kun halutaan tehdään ne ite eikä mitään exän lapsia!! ja hän viellä vihaa exäänsä koska piti lapsen ilman hänen lupaa ja pilasi meidän elämän ja tulevaisuuden.. nyt sit joudutaa jotain rääkymist kuuntelee aina ku lapsi on isällään..

      • -------------

        Poikaystäväsi antoi luvan lapselle silloin kun on sellaisen mennyt siittämään. Ei siihen enää sen jälkeen mitään erityisiä lupia tarvita!


    • ååo

      :D voi sinua. Ne seurusteli ennen sinua ja häntä! ja et voi syyttää tätä tyttöä siitä että hän muka pilasi sinun ja poikaystäväsi elämän :D ihan yhtälailla poikaystäväsikin on vastuussa siitä että he saavat lapsen!!!!!!!!!!!!!!! ja ikää teillä kaikilla on??

    • ?!!?

      Miksi lapsi olisi muuten isälllään jos poikaystäväsi on sanonut ettei halua olla lapsenkanssa???

    • --.-.-.-.

      Hahaha oot nolo ja itsekäs.

    • !!!!!!!!

      just teijän kommenttei! asutaa kuulkaa niin pienel paikkakunnal et tääl kaikki tuntee kaikki joten jos lapsi tulee isälleen ni sillon mua pidetää sen äitipuolena halus oikee äiti sitä tai ei...... ja sanoin ettei isä tahdo sitä mut mitäs jos syntymän jälkee tahtooki.. ja he ehk seurusteli enne mua mut ei seurustele enää ja minä en toisten vauvoja halua yms..........

    • itsekäs!

      No valitsit sitte väärän poikaystävän ittelles ! lopeta toi itses ajattelu vaa niile on syntymässä pieni vauva ja sä vaan ajattelet ittees ja et sun elämä menee pilalle ku muut saa lapsen! hei huhhu , ja kaikki tuntee kaikki voi voi sellasta elämä on. Se on VAUVA joka on viatonkaikkeen saatanan itsekäs ihminen oot. Sit sua pidetään äitipuolena mut sitä sä et kyl oo , piti jotku sua sellane tai ei :D

    • ??

      muakin kiinnostais et paljo teillä on ikää?

      • ???

        17v näyttää ikää aloitusviestin perusteella olevan.. Minä tahtoisin tietää paljon on teidän luetunymmärtäminen.....


    • Tsihhih

      Iteppä jätkä on lapsen hommannu, turhapa siitä on exää syyttää. Muutenkin kirjoituksesi on niin sekavaa että veikkaan tätä trolliksi (:

    • Minä nostaisin

      tollasen äijän ulkoruokintaa jos kerran pil-tavara kelpaa niin kyllä silloin myös täytyy kantaa vastuu tekemisistään.Lopettaisin seurustelun tollaisen jätkän kanssa.

    • sellast

      joo erottiin eilein illalla katotaa sitte ku vauva on syntyny mitä tehdään

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1443
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe