Onko kokemuksia tuosta makuupussista? Pitääkö, mitä lupaa, onko jalkatila riittävän leveä, mitä muuta? Meneekö tuo jalkatila niin kapeaksi, ettei mahdu toista (untuva)pussia sisään? Lisälämpöä tosin saisi lakanalla ja pukeutumisellakin.
Muita ehdotuksia talvimakuupussiksi?
Plussaa tässä on ehdottomasti hinta ja positiiviset kommentit, mitä olen netistä lukenut.
Miinusta ehdottomasti paino. Voi olla, että ostaminen tyssää tähän.
Haglöfs Zensor Nordic Winter-makuupussi?
jiw
1
680
Vastaukset
- huliuli
Hiiren verran tulee vastaus myöhässä mutta itselläni on tuo pussukka ja toimii vallan mainiosti.
Toki se painaa enemmän kuin vastaava untuvapussi mutta hintakin on kolmanneksen vastaavasta untuvapussista.
Parhaillaan ollut -22 kun olen nukkumaan mennyt kyseisen pussin kanssa, välikerrastolla ja villasukilla pärjäsi vallan mainiosti, mainittakoon nyt viellä että nukuin tuossa pihalla taivasalla ja pussin päällä oli goretex bivy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395