Jeesus sanoi näin:
Joh. 14:23
Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän PITÄÄ MINUN SANANI, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.
Eli ihmisen täytyy pitää Jeesuksen sanat. Mitä mieltä olette siitä, kuinka tarkasti Jeesuksen sanaa täytyy pitää. Otetaan esimerkki:
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: AIKA ON LÄHELLÄ'. Mutta ÄLKÄÄ MENKÖ heidän perässään.
Mikäli ihminen tekee täsmälleen Jeesuksen sanan mukaan, niin pitääkö hänen jättää uskomatta Johanneksen ilmestykseen?
Ilm. 1:3
Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne, jotka kuulevat tämän profetian sanat ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on; sillä AIKA ON LÄHELLÄ!
Ilm. 22:10
Ja hän sanoi minulle: "Älä lukitse tämän kirjan profetian sanoja; sillä AIKA ON LÄHELLÄ.
Jeesushan juuri varoitti heistä, jotka ennustavat että "aika on lähellä", kuten Johannes.
" Aika on lähellä"
30
102
Vastaukset
- Jochanan Buchanan
AAMEN!
AIKA OLN LÄHELLÄ!
HYVÄ!
:O)- Jochanan Buchanan
Meinas tulla "olen...", mutta nyt ei puhutakaan MINUSTA.
HYVÄ!
:O)
- body
Uskon ei tarvitse työtila, ei tarvitse, kun usko on olotila, siitä nauttii, se on lepoa ja se antaa voimia.
Siksi hiihdän yksin, sillä aina joku on vaatimassa jotain tekoa, jotain mikä vaatijaa kiinnostaa, mutta en suostu, en ole kenenkään vietävissä, eikä yksinäisyyskään paina.
Uskon että huominen tulee ja ellei tule, en voi siihen mitenkään vaikuttaa, sillä homma ei ole minun, eikä minusta kiinni.
Ottakaa pojat easisty. Aika on aina lähellä. Se on edessä, takana ja tässä.
- joko nyt? :D
Aika on taas lähellä? :D
Ollut jo pari tuhatta vuotta lähellä.- Nyt aika tuli
Aika on lähellä kohta pitää mennä saunaan. Nyt on aika lähteä sinne saunaan, aika on tullut.
Pitääkö Jeesuksen sanaan uskova hylätä ne profeetat ja heidän ennustuksensa, joissa ilmoitetaan että " aika on lähellä" ?
- body
Me elämme ajassa, ei lähellä , vaan ajassa ja muu on jossittelua.
Heh, olipa lappixsella esimerkkinä hyvä huomio. Pidetään Jeesuksen opetukset ja hylätään lihan mukaiset sukuluettelot, aikalaskelmat ja lihan mukaan tunteminen sekä selittäminen.
- aikamoista.
Aika on suhteellista.
- lukihärö?
Väärin meni lappix.
Sisälukutaidosta voisi olla apua:
hän ei varoittanut niistä jotka sanovat "aika on lähellä",
vaan niistä jotka sanovat sekä "Minä se Olen" ja "aika on lähellä".- koko lause
Jumalan sanaa vääristellään jatkuvasti, mutta ne eivät koskaan häviä!
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', JA: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässä
Ei mikään lukihäiriö, sillä välissä on JA sana. Siis joka ilmoittaa " aika on lähellä" tai sanoo Minä olen se.- logiikkaa
lappix kirjoitti:
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', JA: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässä
Ei mikään lukihäiriö, sillä välissä on JA sana. Siis joka ilmoittaa " aika on lähellä" tai sanoo Minä olen se.TAI ei ole sama kuin JA
TAI tarkoittaa vaihtoehtoisesti jompaa kumpaa,
mutta JA tarkoittaa molempia yhdessä.
"Mikäli ihminen tekee täsmälleen Jeesuksen sanan mukaan, niin pitääkö hänen jättää uskomatta Johanneksen ilmestykseen? "
Pitää. Ehdottomasti.
Kirja kumoaa täydellisesti kaiken sen hyvän mitä esim. evankeliumeissa elämisestä on sanottu.
Jeesus laitetaan sarvipäisen hevosen selkään liitelemään pilvissä johtaen ilmasotajoukkoja. Jeesus (auktoriteetti) laitetaan ylivoimaisen aseistuksen avulla joukkomurhaamaan ei vähempää kuin enemmistön ihmiskunnasta. Lisänä jäljelle jääneiden asuinympäristö lentopommitetaan lähes täysin asuinkelvottomaksi.
Mielestäni Jeesus joukkomurhaajana ylittää "jumalanpilkan" tunnusmerkit.. Rahvas ei voi pitää verenhimoista Jeesusta missään arvossa.
Sitäpaitsi edes hellarit eivät usko Ilmestyskirjaan, ei ainakaan 21 luvun 8 jakeeseen.
Kuinka monelle lapselle uskova uskaltaa kertoa Jeesuksen veristen käsien tarinan?- helppoo!!
Mä oon hellari ja uskon koko Raamatun ilmoituksen sellaisenaan!
Se johtuu uskostani, sillä ilman uskoa en voisi sitä uskoa!
Uskovat uskovatkin koko Raamatun, eli Jumalan Sanan todeksi.
Ne jotka eivät usko, eivät olekaan uskovia!
Näin yksinkertaista.
- 898
Uskosta on tullut showmiesten temmellyskenttä ja kukaan ei saa olla vapaa ja itsenäinen.
Me emme tarvitse vanhoja risuaitoja, sillä kyllä ihminen tietää miten elää ja toimia, eikä siihen tarvita vuosituhansia vanhoja malleja.
Leipuritkin tekevät nykyaikaisia piirakoita, eikä siihen tarvita jatkuvasti raamattua sotkea.
Mutta hengellisyys on jähmettynyt Paavaliin ja nykyuskis on menneisyyden orja, menneisyyden, sillä mitään uutta ei saisi ajatella tai tehdä.
Tosi kolloa toimintaa ja itsenäisyys myyty Paavalille.- ent. orja
Vasta uskova on vapaa, koska ei ole enää synnin ja perkeleen orja!
ent. orja kirjoitti:
Vasta uskova on vapaa, koska ei ole enää synnin ja perkeleen orja!
Vapaus riippuu myös hyvin pitkälti siitä, mihin uskova uskoo. Onko hän sitten uskonnon orja?
- religion kills
lappix kirjoitti:
Vapaus riippuu myös hyvin pitkälti siitä, mihin uskova uskoo. Onko hän sitten uskonnon orja?
Mihin uskontoa tarvitaan jos on uskossa?
Nehän ovat toistensa vastakohtia! - body
religion kills kirjoitti:
Mihin uskontoa tarvitaan jos on uskossa?
Nehän ovat toistensa vastakohtia!religion kills
uskontoa ei tarvita mihinkään, se on ihmisten vääntämä orjaleiri, mutta ihminen haluaa aina hallita, aina hallita toisia siihen kyllä keinot keksitään.
Yksi tapa on uskonto.
Jeesus halusi että ihmiset ovat vapaita, siksi hän ei kirjoitta orjakirjoja.
Kyllä hän tiesi että ihmisellä on järki / ymmärrys ja se on sitä varten että sitä käytetään.
Mutta kun uskovaisista on tehty lapsuksia joilla ei saisi olla omaa tahtoa, vain Paavalin ja uskonnon tahto.
Ei uskontoja tarvita, mutta useat uskovat siihen, mitä uskonto on heille opettanut. Se on uskonnon uskoa ja uskomista siihen.
- opetuksessa oleva lapsi
Ei uskonto opeta uskovaa, vaan Pyhä Henki:
"Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut."
Uskonto opettaa uskonnollisia ihmisiä, jotka luulevat uskovansa. opetuksessa oleva lapsi kirjoitti:
Ei uskonto opeta uskovaa, vaan Pyhä Henki:
"Mutta Puolustaja, Pyhä Henki, jonka Isä on lähettävä minun nimessäni, hän opettaa teille kaikki ja muistuttaa teitä kaikesta, minkä minä olen teille sanonut."
Uskonto opettaa uskonnollisia ihmisiä, jotka luulevat uskovansa.Sellaisessa ihmisessä, joka uskoo uskontonsa oppia ei ole Pyhää Henkeä. Ihminen vain luulee, että kun uskon esimerkiksi 7 vuoden vaivanaikaan ja mongerran jotakin epäselvää, niin minulla on Pyhä Henki.
En tarkottanut eilisessä viestissäni, etteikö uskova saisi uskoa jumalaansa (jumaliinsa) kukin omaansa.
Mutta Ilmestyskirjan Jeesus - täysin mahdoton yhtälö muuhun Uuteen Testamenttiin nähden.
Kirjan luonne paljastaa kirjoittajan karmean näkemyksyn tulevaisuuteen. Kirjoittaja/kirjoittajat ovat keränneet siihen kaiken antiikin taantumuksellisen moskan. Kirjan luonne on täydellistä epäuskoa tulevaisuuteen.
Tulevaisuudessa olisi vain yksi näkökanta - tuho, julma ihmiskunnan tuho, "rakastavan ihmisystävän Jeesuksen" toimesta.
En karmeimmissakaan muissa opeissa ole nähnyt vastaavaa epäuskoa elämän eteenpäinmenoonja kauneuteen.
Sitten nuo aikamääreet. Kirja on kirjoitettu 200 luvulla. Siitä saakka kristityt ovat eri aikoina kiihottaneet mieltään sanoin "pian rytisee ja aidot uskovat nousevat valtaan".
Mieltä vailla oleva kirja.Jeesus puhuu tässä eksymisestä ja eksyttäjistä. Heitähän on aina ollut ja tulee olemaan, myös tässä ajassa. Jeesusta itseään ja Hänen valtuuttamiaan nämä Jeesuksen sanat eivät luonnollisesti koske.
- Jegiel
Eikö koske Kristuksen omia opetuslapsia?Vai koskeeko sittenkin?
Niin kenellehän Jeesus puheensa osoitti ? Hän sanoi puheessaan "... Mutta ennen tätä kaikkea he käyvät teihin käsiksi ja vainoavat teitä ja vetävät teidät synagoogiin ja heittävät vankiloihin ja vievät teidät kuningasten ja maaherrain eteen minun nimeni tähden.."
( Luuk.)".. Ja kun muutamat puhuivat pyhäköstä, kuinka se oli kauniilla kivillä ja temppelilahjoilla kaunistettu, sanoi hän: "Päivät tulevat, jolloin tästä, mitä katselette, ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta." Niin he kysyivät häneltä sanoen: "Opettaja, milloin tämä sitten tapahtuu? Ja mikä on oleva merkki tämän tulemisesta?"
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä.' Mutta älkää menkö heidän perässään. Ja kun kuulette sotien ja kapinain melskettä, älkää peljästykö. Sillä näitten täytyy ensin tapahtua, mutta loppu ei tule vielä heti." Sitten hän sanoi heille: "Kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja tulee suuria maanjäristyksiä, tulee ruttoa ja nälänhätää monin paikoin, ja taivaalla on oleva peljättäviä näkyjä ja suuria merkkejä. Mutta ennen tätä kaikkea he käyvät teihin käsiksi ja vainoavat teitä ja vetävät teidät synagoogiin ja heittävät vankiloihin ja vievät teidät kuningasten ja maaherrain eteen minun nimeni tähden. Ja näin te joudutte todistamaan. Pankaa siis sydämellenne, ettette edeltäpäin huolehdi, miten te vastaatte puolestanne. Sillä minä annan teille suun ja viisauden, jota vastaan eivät ketkään teidän vastustajanne kykene asettumaan tai väittämään. Omat vanhemmatkin ja veljet ja sukulaiset ja ystävät antavat teidät alttiiksi; ja muutamia teistä tapetaan, ja te joudutte kaikkien vihattaviksi minun nimeni tähden. Mutta ei hiuskarvaakaan teidän päästänne katoa. Kestäväisyydellänne te voitatte omaksenne elämän.
Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä. Silloin ne, jotka Juudeassa ovat, paetkoot vuorille, ja jotka ovat kaupungissa, lähtekööt sieltä pois, ja jotka maalla ovat, älkööt sinne menkö. Sillä ne ovat koston päiviä, että kaikki täyttyisi, mikä kirjoitettu on. Voi raskaita ja imettäväisiä niinä päivinä! Sillä suuri hätä on oleva maan päällä ja viha tätä kansaa vastaan; ja he kaatuvat miekan terään, heidät viedään vangeiksi kaikkien kansojen sekaan, ja Jerusalem on oleva pakanain tallattavana, kunnes pakanain ajat täyttyvät. Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat. Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät. Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella. Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."..."- Jegiel
Jatkoa....
Ulkoiset merkit ilmentävät (ilmensivät) mikä tapahtuma on (oli) lähellä.
( Luuk.)".. Ja kun muutamat puhuivat pyhäköstä, kuinka se oli kauniilla kivillä ja temppelilahjoilla kaunistettu, sanoi hän: "Päivät tulevat, jolloin tästä, mitä katselette, ei ole jäävä kiveä kiven päälle, maahan jaottamatta." Niin he kysyivät häneltä sanoen: "Opettaja, milloin tämä sitten tapahtuu? Ja mikä on oleva merkki tämän tulemisesta?"
"...Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä.' Mutta älkää menkö heidän perässään...."
"...Mutta kun te näette Jerusalemin sotajoukkojen ympäröimänä, silloin tietäkää, että sen hävitys on lähellä..."
"Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat. Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.......Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä."..."
JK.Ettei kukaan "väärään rauhaan" turvaa ,kun ei vielä näe taivaalla "merkkejä", niin on tarpeellista muistaa ihmisen oma katoavaisuus "huomisesta emme tiedä" ,siis tänään on parannuksen teon ja asioiden kuntoon laittamisen aika vaikka mitään ulkoisia "merkkejä" ei näkyisikään.
- pakis.
Kuinka monta ihmistä tunsi Jeesuksen silloin kun Hän eli. Kuinka monta ihmistä kirjoitti Hänen kuullut puheensa paperille?
"Vasta uskova on vapaa, koska ei ole enää synnin ja perkeleen orja!"
Ehkä se on näin. Ihminen joka ei koskaan ole ollut kristitty tai on luopunut uskostaan, on vapaa myös synnistä ja perkeleestä, koska hän ei usko mainttuihin henkiolentoihin.
Ilmestyskirjan sisältö ja sen Jeesus on tuhat kertaa julmempi oppi natsiaate ja Hitler. Siitä ei päästä mihinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,1234619Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu293357- 203265
Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt472969Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka502876Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222809Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod182580Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132305MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142125- 92079