Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi kaivstusta?
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
74
4535
Vastaukset
- Anonyymi
En ole keskustellut, kun en kehtaa... On niin törkeää ollut. Jotenkin häpeän hänen ja heidän puolesta tai sitten häpeän, että oli tunteita hänen laiseen. Emt.
- Anonyymi
Lisäys, en ole paljonkaan puhunut kenellekään, edes ennen kaikkea pskaa. Oppinut, että ihastumiset ym. Kannattaa pitää aika pitkälti omana tietona, ettei muut pääse vaikuttamaan. Minun valintahan se ihminen ei kenenkään muun.
- Anonyymi
Mies vai nainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mies vai nainen?
Nainen.
- Anonyymi
Olen väistämättä joutunut ja myös puolustanut häntä ilkeitä pölvästejä vastaan. Ei vaikuta millään tavalla. Tiedän ja tunnen millainen hän on.
- Anonyymi
En jaksa taaskaan olla utelias. Ehkä vähän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En jaksa taaskaan olla utelias. Ehkä vähän.
Väärässä rotsissa viel enemmän. Kuulemma. ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärässä rotsissa viel enemmän. Kuulemma. ;)
-sivustaTarkotatko että joku leikkisi esim pollaria kuten sinä täällä? Vähän liian klisee
- Anonyymi
En ole mutta ei vaikuta
- Anonyymi
Sain tietää jotain mitä en olisi halunnut tietää. Vähän romahdutti minun ajatuksia, mutta ei vaikuttanut tunteisiin mitenkään.
- Anonyymi
Mikä tällainen tieto voisi olla? Että hän on varattu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikäpä muukaan voisi mitään romahduttaa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän ainakin avioliitossa asuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä hän ainakin avioliitossa asuu!
Hienoa että sivusta osaat noin taitavasti lässyttää omia tuntemuksiasi.
- Anonyymi
Enpä juuri lähiaikoina. Esim.tiistaina tapasin ihmisiä, jotka monet varmaan tuntevat/ tietävät hänet, mutta ei ollut hän puheenaiheena.
Ainoastaan yksi yhteinen kaverimme joskus vielä kyselee, mitä miehelle kuuluu. Ikäänkuin minä tietäisin. Kun hän on huomannut vaivaantumiseni kyselyyn, on hänkin nyt lopettanut.
Keskustelut hänestä aikanaan olivat aina positiivisia, joten varmaan ne vaikuttivat positiivisesti. Nykyään kun tunteeni häntä kohtaan ovat ristiriitaiset en viitsi puhua hänestä ollenkaan. Pahaa en ole puhunut / kuullut hänestä koskaan.
M. - Anonyymi
Marraskuussa sisareni kanssa kun tuli puhetta ensirakkauksista. Eipä siinä ihmeellistä.
- Anonyymi
Olet tavannut hänet tosi nuorena?🥰
- Anonyymi
Tykkäävät kovasti kaivatustani.
- Anonyymi
Ai että hekin tykkäsivät,missä hänet esittelit heille?
- Anonyymi
Kertovat, että minäkin ja se ja toikin siellä on käynyt.
- Anonyymi
Aivan varmasti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti
Samoin meinasin kommentoida.
- Anonyymi
Niinhän ne naiset joutuu usein välikappaleeksi katkerien uuvattien keskinäiseen giggelimiekkailuun
- Anonyymi
Lähinnä sitä että ollaan varmaan tarkoitettu toisillemme.. Tämä ulkopuolisten suusta.
- Anonyymi
En ole koskaan keskustellut kaivatustani kenenkään kanssa. Eikä minua edes kiinnostaisi muiden mielipiteet asiasta. Meidän välinen juttu on meidän välinen.
- Anonyymi
Ei me yleensä juurikaan keskustella muiden kanssa vaan harrastetaan sitä itseään. Ihanaa kun on silti joku jota kaivata.
- Anonyymi
Hyvä asenne. Tuohon pitää itsekin pyrkiä.
n>m - Anonyymi
Harvoin otan näyttökuvia täältä, mutta nyt otan tästä itselleni ikään kuin muistutuksena. Kiitos❣️On hyvä muistaa tosiasiat ja miehen oikea luonne ja toimia jatkossa sen mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin otan näyttökuvia täältä, mutta nyt otan tästä itselleni ikään kuin muistutuksena. Kiitos❣️On hyvä muistaa tosiasiat ja miehen oikea luonne ja toimia jatkossa sen mukaan.
Oleppa hyvä vaan! Tuli hyvä mieli, kun sain taas olla avuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi hän suuttua ja viedä oikeuteen tuollaisesta sydänkuvasta
- Anonyymi
Täälläpäin "sitä itseään" tarkoittaa pskaa...
- Anonyymi
Tänään viimeksi äidille hänestä puhuin.
- Anonyymi
On aina tuntunut pahalta kun lähipiiri kommentoi epäarvostavasti heitä joista olen kiinnostunut. Jos ihastun niin teen omat päätelmäni. En lähde siihen mukaan ja siihen hetkeen loppuu se vähäinenkin tiedonjako ihastuksestani.
En ole sellainen joka käy kahdenkeskiset keskustelut läpi kaverien kanssa. Arvostan ihastukseni tunteita ja ajatuksia.- Anonyymi
"En ole sellainen joka käy kahdenkeskiset keskustelut läpi kaverien kanssa. Arvostan ihastukseni tunteita ja ajatuksia."
Tämä!, jotkut käy kaiken, jopa sen läheisyydenkin läpi mielummin toisen kanssa, kuin sen kenet haluaisi.
- Anonyymi
En ole pitkään aikaan jutellut kenenkään kanssa hänestä.
- Anonyymi
Puhutaan vasta, kun ollaan naimisissa :D
- Anonyymi
Kyllä olen kuullut ja ajatellut, mutta mitä sillä on väliä ennen yhdessäoloa mitä toinen on puuhaillut. Ei ole kumpikaan tilivelvollinen suhteistaan toiselle osapuolelle menneisyydestään. Varmaan solmut aukeaa molemmin puolin jossain vaiheessa. Suhde kun on sormustasolla silloin asiat on tiedostettava ja rehelliselle ja luottamuspohjalle perustettava. Sen sormustasonhan voi purkaa jos aitojen yli hypitään m>n
- Anonyymi
Puhut palturia koko ajan!
- Anonyymi
En ole puhunut viime aikoina. Puhuin yhdessä vaiheessa siitä kivusta, kun on ikävä ja ei voi olla hänen kanssaan. Kyllä se keskustelu omalta osaltaan vaikutti, että minun piti päästä yli. Lisäksi läheiseni halusivat minulle hyvää ja he eivät halunneet että suren pitkään mennyttä suhdetta.
- Anonyymi
Kaikki vihaavat häntä :)
- Anonyymi
Paha poika?
- Anonyymi
Tiedän sen, että kaikki vihaavat mua.
- Anonyymi
Enemmän ne sinua valehtelijaa vihaavat,ennenkuin tulit tälle paikkakunnalle,minua ei vihannut kukaan!ei kukaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paha poika?
Tai paha tyttö?
- Anonyymi
En eikä mun mielipiteisiini vaikuta muiden mielipiteet jostain jostakusta
- Anonyymi
En tosiaan. Molemmat varattuja, ei puhuta edes keskenämme, kaikki on hyvin hys-hys.
- Anonyymi
Ei tässä vaikuta mikään muu (hullulta) kuin omat päänsisäiset keskustelut.
- Anonyymi
Olen puhunut psykiatriselle sairaanhoitajalleni ja sisarilleni. Sairaanhoitaja ymmärsi kaipauksen, siskot vain tylysti totesivat että unohda se.
- Anonyymi
Psykiatrisen sairaanhoitajan tehtävä on ymmärtää. Siitä sille maksetaan palkkaa. Siskot kertovat totuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrisen sairaanhoitajan tehtävä on ymmärtää. Siitä sille maksetaan palkkaa. Siskot kertovat totuuden.
Olen kaivannut 20 vuotta. Siskot pääsivät omistaan yli vuodessa korkeintaan kahdessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kaivannut 20 vuotta. Siskot pääsivät omistaan yli vuodessa korkeintaan kahdessa.
Juu. Helppo sanoa että unohda.
- Anonyymi
En ole. Ei vaikuta.
- Anonyymi
Olen kyllä, "olet toisen naisen oma!"
- Anonyymi
Näitähän nämä kiusaajat kyselee,eiköhän jokainen tiedä,ketä kaipaa,vaikka miljoonaa!!"9
- Anonyymi
Äitini ja isäni kanssa. He tietävät voimakkaat tunteeni P- miestä kohtaan. P tuli hakemaan minua vanhempieni luota pientä matkaa varten joten ovat pikaisesti "tavanneetkin" ja positiivinen on ajatus hänestä. Harmi kun hän ei ole vierelläni juuri nyt. Ikävä on kuitenkin ääretön koko ajan ❤️🙏.
- Anonyymi
Vanhemmat on kuolleet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanhemmat on kuolleet.
Ei minun. Hänen isänsä tiedän menehtyneen -23. Äidistä en tiedä kun ei ole koko miehestä kuulunut enää aikoihin vaikka aistin hänet energioissani päivittäin.
- Anonyymi
Hänen mielikuvitusperhe on yleinen aihe ja mietitään mitä toimenpiteitä voidaan tehdä lain puitteissa
- Anonyymi
Kyllä häntä on ihmetelty että tekeekö moinen minulle hyvää, olen hänen myötään enemmän oma itseni. Kaikkia ei voi miellyttää.
- Anonyymi
Entä mitä puhumisen puute on vaikuttanut? Meidän piirissä välien rakoilemista, tärkeintä näköjään, että suut pysyy supussa. Auttavat innokkaasti sitä joka kiusaa.
- Anonyymi
En tiedä onko hän kaivattu, tästä on aikaa reilusti yli 30v, kun hän tuli ja sanoi asian hyvin selvästi. Oli vielä sanonut asiasta omalle naispuoliselle kaverilleen joka yritti myös saada asiaa eteen päin. Mutta aina on asioita jotka kannattaa pitää omana tietonaan.
- Anonyymi
Juokse guppe mutkia. Iskikö syyllisyys juoruamisestasi niin kyseltävä täällä?
- Anonyymi
Ei ole mahdollisuutta, tykkäsin sen maalauksesta
- Anonyymi
En pitkään aikaan. Ei mulla ole enää sellaisia ystäviä, joille puhua. Eikä meillä ole oikeastaan yhteisiä tuttuja melkein ollenkaan, vaikka sehän olisi vain hyvä, jos haluaisi puhua jollekin. Kun ne muut vain sotkee aina asiat. En luota enää keneenkään niin, että kertoisin salaisuuksia.
Muiden mielipiteet eivät ole ikinä vaikuttaneet. Vain hän itse. - Anonyymi
Läheiseni eivät ymmärrä ja hyväksy kaipaustani ollenkaan.
- Anonyymi
Mitä he ajattelevat kaivatustasi? Onko hän mies vai nainen?
- Anonyymi
Pitävätkö he kaivattua liian huonona sinulle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä he ajattelevat kaivatustasi? Onko hän mies vai nainen?
Hän on nainen, jota eivät ole kuvan lisäksi nähneet. On tullut selväksi, ettei pitäisi kaivata sellaista mitä ei voi saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitävätkö he kaivattua liian huonona sinulle?
Mahdollisesti epäilevät kaivittuni aikeita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdollisesti epäilevät kaivittuni aikeita.
Nitä epäilyttäviä aikeita kaivatulla sitten voisi olla sinun suhteesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nitä epäilyttäviä aikeita kaivatulla sitten voisi olla sinun suhteesi?
Vietteli ja jätti kaipaamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vietteli ja jätti kaipaamaan.
Mitäpä sellaisissa aikeissa olisi järkeä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäpä sellaisissa aikeissa olisi järkeä?
En halua päästää irti siitä tunteesta vaikka tässä ei ole mitään järkeä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984842Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143962Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113870Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202265Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371344
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1701333En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851259- 531145