Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Anonyymi-ap

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi kaivstusta?

74

4535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole keskustellut, kun en kehtaa... On niin törkeää ollut. Jotenkin häpeän hänen ja heidän puolesta tai sitten häpeän, että oli tunteita hänen laiseen. Emt.

• Anonyymi

Lisäys, en ole paljonkaan puhunut kenellekään, edes ennen kaikkea pskaa. Oppinut, että ihastumiset ym. Kannattaa pitää aika pitkälti omana tietona, ettei muut pääse vaikuttamaan. Minun valintahan se ihminen ei kenenkään muun.

• Anonyymi

Mies vai nainen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mies vai nainen?

Nainen.

• Anonyymi

Olen väistämättä joutunut ja myös puolustanut häntä ilkeitä pölvästejä vastaan. Ei vaikuta millään tavalla. Tiedän ja tunnen millainen hän on.

• Anonyymi

En jaksa taaskaan olla utelias. Ehkä vähän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En jaksa taaskaan olla utelias. Ehkä vähän.

Väärässä rotsissa viel enemmän. Kuulemma. ;)
        -sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärässä rotsissa viel enemmän. Kuulemma. ;)
        -sivusta

Tarkotatko että joku leikkisi esim pollaria kuten sinä täällä? Vähän liian klisee

• Anonyymi

En ole mutta ei vaikuta

• Anonyymi

Sain tietää jotain mitä en olisi halunnut tietää. Vähän romahdutti minun ajatuksia, mutta ei vaikuttanut tunteisiin mitenkään.

• Anonyymi

Mikä tällainen tieto voisi olla? Että hän on varattu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mikäpä muukaan voisi mitään romahduttaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän ainakin avioliitossa asuu!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä hän ainakin avioliitossa asuu!

Hienoa että sivusta osaat noin taitavasti lässyttää omia tuntemuksiasi.

• Anonyymi

Enpä juuri lähiaikoina. Esim.tiistaina tapasin ihmisiä, jotka monet varmaan tuntevat/ tietävät hänet, mutta ei ollut hän puheenaiheena.
      Ainoastaan yksi yhteinen kaverimme joskus vielä kyselee, mitä miehelle kuuluu. Ikäänkuin minä tietäisin. Kun hän on huomannut vaivaantumiseni kyselyyn, on hänkin nyt lopettanut.
      Keskustelut hänestä aikanaan olivat aina positiivisia, joten varmaan ne vaikuttivat positiivisesti. Nykyään kun tunteeni häntä kohtaan ovat ristiriitaiset en viitsi puhua hänestä ollenkaan. Pahaa en ole puhunut / kuullut hänestä koskaan.
      M.

• Anonyymi

Marraskuussa sisareni kanssa kun tuli puhetta ensirakkauksista. Eipä siinä ihmeellistä.

• Anonyymi

Olet tavannut hänet tosi nuorena?🥰

• Anonyymi

Tykkäävät kovasti kaivatustani.

• Anonyymi

Ai että hekin tykkäsivät,missä hänet esittelit heille?

• Anonyymi

Kertovat, että minäkin ja se ja toikin siellä on käynyt.

• Anonyymi

Aivan varmasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti

Samoin meinasin kommentoida.

• Anonyymi

Niinhän ne naiset joutuu usein välikappaleeksi katkerien uuvattien keskinäiseen giggelimiekkailuun

• Anonyymi

Lähinnä sitä että ollaan varmaan tarkoitettu toisillemme.. Tämä ulkopuolisten suusta.

• Anonyymi

En ole koskaan keskustellut kaivatustani kenenkään kanssa. Eikä minua edes kiinnostaisi muiden mielipiteet asiasta. Meidän välinen juttu on meidän välinen.

• Anonyymi

Ei me yleensä juurikaan keskustella muiden kanssa vaan harrastetaan sitä itseään. Ihanaa kun on silti joku jota kaivata.

• Anonyymi

Hyvä asenne. Tuohon pitää itsekin pyrkiä.
        n>m

• Anonyymi

Harvoin otan näyttökuvia täältä, mutta nyt otan tästä itselleni ikään kuin muistutuksena. Kiitos❣️On hyvä muistaa tosiasiat ja miehen oikea luonne ja toimia jatkossa sen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoin otan näyttökuvia täältä, mutta nyt otan tästä itselleni ikään kuin muistutuksena. Kiitos❣️On hyvä muistaa tosiasiat ja miehen oikea luonne ja toimia jatkossa sen mukaan.

Oleppa hyvä vaan! Tuli hyvä mieli, kun sain taas olla avuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hän suuttua ja viedä oikeuteen tuollaisesta sydänkuvasta

• Anonyymi

Täälläpäin "sitä itseään" tarkoittaa pskaa...

• Anonyymi

Tänään viimeksi äidille hänestä puhuin.

• Anonyymi

On aina tuntunut pahalta kun lähipiiri kommentoi epäarvostavasti heitä joista olen kiinnostunut. Jos ihastun niin teen omat päätelmäni. En lähde siihen mukaan ja siihen hetkeen loppuu se vähäinenkin tiedonjako ihastuksestani.
      En ole sellainen joka käy kahdenkeskiset keskustelut läpi kaverien kanssa. Arvostan ihastukseni tunteita ja ajatuksia.

• Anonyymi

"En ole sellainen joka käy kahdenkeskiset keskustelut läpi kaverien kanssa. Arvostan ihastukseni tunteita ja ajatuksia."
        Tämä!, jotkut käy kaiken, jopa sen läheisyydenkin läpi mielummin toisen kanssa, kuin sen kenet haluaisi.

• Anonyymi

En ole pitkään aikaan jutellut kenenkään kanssa hänestä.

• Anonyymi

Puhutaan vasta, kun ollaan naimisissa :D

• Anonyymi

Kyllä olen kuullut ja ajatellut, mutta mitä sillä on väliä ennen yhdessäoloa mitä toinen on puuhaillut. Ei ole kumpikaan tilivelvollinen suhteistaan toiselle osapuolelle menneisyydestään. Varmaan solmut aukeaa molemmin puolin jossain vaiheessa. Suhde kun on sormustasolla silloin asiat on tiedostettava ja rehelliselle ja luottamuspohjalle perustettava. Sen sormustasonhan voi purkaa jos aitojen yli hypitään m>n

• Anonyymi

Puhut palturia koko ajan!

• Anonyymi

En ole puhunut viime aikoina. Puhuin yhdessä vaiheessa siitä kivusta, kun on ikävä ja ei voi olla hänen kanssaan. Kyllä se keskustelu omalta osaltaan vaikutti, että minun piti päästä yli. Lisäksi läheiseni halusivat minulle hyvää ja he eivät halunneet että suren pitkään mennyttä suhdetta.

• Anonyymi

Kaikki vihaavat häntä :)

• Anonyymi

Paha poika?

• Anonyymi

Tiedän sen, että kaikki vihaavat mua.

• Anonyymi

Enemmän ne sinua valehtelijaa vihaavat,ennenkuin tulit tälle paikkakunnalle,minua ei vihannut kukaan!ei kukaan!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paha poika?

Tai paha tyttö?

• Anonyymi

En eikä mun mielipiteisiini vaikuta muiden mielipiteet jostain jostakusta

• Anonyymi

En tosiaan. Molemmat varattuja, ei puhuta edes keskenämme, kaikki on hyvin hys-hys.

• Anonyymi

Ei tässä vaikuta mikään muu (hullulta) kuin omat päänsisäiset keskustelut.

• Anonyymi

Olen puhunut psykiatriselle sairaanhoitajalleni ja sisarilleni. Sairaanhoitaja ymmärsi kaipauksen, siskot vain tylysti totesivat että unohda se.

• Anonyymi

Psykiatrisen sairaanhoitajan tehtävä on ymmärtää. Siitä sille maksetaan palkkaa. Siskot kertovat totuuden.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Psykiatrisen sairaanhoitajan tehtävä on ymmärtää. Siitä sille maksetaan palkkaa. Siskot kertovat totuuden.

Olen kaivannut 20 vuotta. Siskot pääsivät omistaan yli vuodessa korkeintaan kahdessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kaivannut 20 vuotta. Siskot pääsivät omistaan yli vuodessa korkeintaan kahdessa.

Juu. Helppo sanoa että unohda.

• Anonyymi

En ole. Ei vaikuta.

• Anonyymi

Olen kyllä, "olet toisen naisen oma!"

• Anonyymi

Näitähän nämä kiusaajat kyselee,eiköhän jokainen tiedä,ketä kaipaa,vaikka miljoonaa!!"9

• Anonyymi

Äitini ja isäni kanssa. He tietävät voimakkaat tunteeni P- miestä kohtaan. P tuli hakemaan minua vanhempieni luota pientä matkaa varten joten ovat pikaisesti "tavanneetkin" ja positiivinen on ajatus hänestä. Harmi kun hän ei ole vierelläni juuri nyt. Ikävä on kuitenkin ääretön koko ajan ❤️🙏.

• Anonyymi

Vanhemmat on kuolleet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhemmat on kuolleet.

Ei minun. Hänen isänsä tiedän menehtyneen -23. Äidistä en tiedä kun ei ole koko miehestä kuulunut enää aikoihin vaikka aistin hänet energioissani päivittäin.

• Anonyymi

Hänen mielikuvitusperhe on yleinen aihe ja mietitään mitä toimenpiteitä voidaan tehdä lain puitteissa

• Anonyymi

Kyllä häntä on ihmetelty että tekeekö moinen minulle hyvää, olen hänen myötään enemmän oma itseni. Kaikkia ei voi miellyttää.

• Anonyymi

Entä mitä puhumisen puute on vaikuttanut? Meidän piirissä välien rakoilemista, tärkeintä näköjään, että suut pysyy supussa. Auttavat innokkaasti sitä joka kiusaa.

• Anonyymi

En tiedä onko hän kaivattu, tästä on aikaa reilusti yli 30v, kun hän tuli ja sanoi asian hyvin selvästi. Oli vielä sanonut asiasta omalle naispuoliselle kaverilleen joka yritti myös saada asiaa eteen päin. Mutta aina on asioita jotka kannattaa pitää omana tietonaan.

• Anonyymi

Juokse guppe mutkia. Iskikö syyllisyys juoruamisestasi niin kyseltävä täällä?

• Anonyymi

Ei ole mahdollisuutta, tykkäsin sen maalauksesta

• Anonyymi

En pitkään aikaan. Ei mulla ole enää sellaisia ystäviä, joille puhua. Eikä meillä ole oikeastaan yhteisiä tuttuja melkein ollenkaan, vaikka sehän olisi vain hyvä, jos haluaisi puhua jollekin. Kun ne muut vain sotkee aina asiat. En luota enää keneenkään niin, että kertoisin salaisuuksia.

Muiden mielipiteet eivät ole ikinä vaikuttaneet. Vain hän itse.

• Anonyymi

Läheiseni eivät ymmärrä ja hyväksy kaipaustani ollenkaan.

• Anonyymi

Mitä he ajattelevat kaivatustasi? Onko hän mies vai nainen?

• Anonyymi

Pitävätkö he kaivattua liian huonona sinulle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä he ajattelevat kaivatustasi? Onko hän mies vai nainen?

Hän on nainen, jota eivät ole kuvan lisäksi nähneet. On tullut selväksi, ettei pitäisi kaivata sellaista mitä ei voi saada.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pitävätkö he kaivattua liian huonona sinulle?

Mahdollisesti epäilevät kaivittuni aikeita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdollisesti epäilevät kaivittuni aikeita.

Nitä epäilyttäviä aikeita kaivatulla sitten voisi olla sinun suhteesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nitä epäilyttäviä aikeita kaivatulla sitten voisi olla sinun suhteesi?

Vietteli ja jätti kaipaamaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vietteli ja jätti kaipaamaan.

Mitäpä sellaisissa aikeissa olisi järkeä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä sellaisissa aikeissa olisi järkeä?

En halua päästää irti siitä tunteesta vaikka tässä ei ole mitään järkeä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      98
      4842
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      114
      3962
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      211
      3870
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2265
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      80
      1987
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1386
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1344
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      170
      1333
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1259
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1145
    Aihe