Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tullut.
Olit ihan
39
4198
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin arvattu
- Anonyymi
Uuhhh
- Anonyymi
👍🥰
- Anonyymi
hetken huuma voiton tuo
- Anonyymi
Jaahh
- Anonyymi
Enää en ole. Kaikki kiihko haihtui.
- Anonyymi
Eikö ole irl kontaktia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ole irl kontaktia
On jos haluaisin. En halua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haihtui? Itsepä kerroit muille.. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi haihtui? Itsepä kerroit muille.. :(
En kertonut kellekään
- Anonyymi
🤗🤗🤗
- Anonyymi
Olisin vaain kokeillut oleetko niin vahva jo luonnostaan vaiko et? Että jaksaasitko ottaa mut syliin vaiko et...
- Anonyymi
Sä taidat olla vaan sellanen tyhjäpää tiiseri muija
Hyvää yötä😴
- Anonyymi
Osut oikeaan. Huomasin että huomasit eikä se haitannut.
- Anonyymi
Mikä vetosi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä vetosi?
Käymme keskustelun hänen kanssa netin ulkopuolella jos niin tulee tapahtumaan. Olemme jo jutelleet asioista.
- Anonyymi
Todella. Halusinkin, että näet ja tunnet sen.
- Anonyymi
Jälkikäteen ajateltuna, molemmat taisivat olla aika puulla päähän lyötyjä. Mutta jotenkin se jäi silloin ymmärtämättä, ehkä siinä sekavassa tilassa on vaikea tajuta, mitä oman itsen ulkopuolella tapahtuu.
- Anonyymi
Näin on
- Anonyymi
Kai se haihtuu kun saa toisen kyyneliin.
- Anonyymi
Oliko ihan syystä?
- Anonyymi
Herätät minussa syvää intohimoa. Nukkumassa... odottamassa... ja vaikka se on ei-toivottu, kutsumaton, se liikkuu... avaa leukansa ja ulvoo. Seurassasi. En pysty hillitsemään tätä. Enkä edes halua. Vaikka se on kestämätöntä se saa tuntemaan itseni eläväksi.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Meidän molempien pitää pystyä pitämään näppimme kurissa yhdessä ollessamme. Ja käyttäytymään ihan normaalisti. Monet silmäparit seuraavat meitä. Piirit on pienet.. :( Siksi yritänkin taas pitää vähän etäisyyttä sinuun, vaikka se vaikeaa onkin
- Anonyymi
Mitkä ihmeen piirit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitkä ihmeen piirit?
mikropiirit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikropiirit
just joo
- Anonyymi
Ai sä huomasit lantion liikkeetkö paljasti.
- Anonyymi
Eteen päin sanoi mummo
https://www.facebook.com/reel/1443677457372209?locale=fi_FI - Anonyymi
Minä se olin, olin niin kiihkona että laukesin lahkeeseen, valtavat satsit, olen pahoillani siitä ja sen tähden jäi se numero antamatta.
- Anonyymi
Et edes tajua miten paljon ajattelen liiaksikin. Ole järkevää milläkään mittapuulla. Älä edes katso mua jatkossa.
- Anonyymi
Voi edes olla katsomatta...
- Anonyymi
Sama vika. En pysty kuitenkaan olemaan katsomatta. Jos maailma tuo eteeni jotain noin ihanaa, niin miten voin olla katsomatta?
- Anonyymi
Ei ollut kaukans ei, oikeassa oot 😘
- Anonyymi
On taas adventti aika ja kaamos alkanut. Ja sen huomaa. Häiriköt ja mielenterveyspotilaat aktivoituvat tekemään ilkivaltaa, sotkemaan ja häiriköimään eri tavoin. Joulun alus stressaa eritoten monia höpöjä kunnes tilanne laukeaa "hyvään tahtoon" jouluviikolla....tsemppiä!
- Anonyymi
En usko enää mihinkään hyvään. Kaikki on pelkkää pskaa. Parempi olisi kun ei olisi edes olemassa.
- Anonyymi
Niin oli ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724274Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003720Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363409- 512980
- 402468
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182409Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222162- 231816
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141607Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331592