Sharm / Monte

Epykti

Joo ollaan muikkelin kanssa lähössä Sharm el Sheikkiin.

Naama Bayn alue taitaa olla se parempi, ois hiekkarantaa eikä niin isoa hotellikompleksia kuin siellä Coral Bayssä? Eikö?

Entäs sitten Matka-Monte? Ilmeisesti ihan ok toimisto, mutta millä ne lentää? Ei kai millään arabi-yhtiöillä?

Kiitos vastauksista!

4

1063

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Monte lentää Air finlandilla, eli ei hätää.
      Domina Coral Bay on kaukana keskustasta. Itse olisin sitä mieltä, että parempi majailla ehkä Naaman keskustassa, niin näkee muutakin kuin oman hotellin elämää.

      • Nasta

        Coral Bayn ranta on paljon antoisampi kuin Naaman-Coral bayssa elävää korallia lukemattomia ihania ja kauniita fisuja! Päivät kuluivat snorklaamassa ja arskaa ottaen. Naaman rantahan on kuollutta korallikkoa. Coral Baysta ajaa Naamaan syömään/shoppailemaan/bilettämään 5-10min eikä tosiaan ollut kallista!


    • snorkkeli

      Kannattaa valita hotelli sen mukaan mitä aikoo matkalla tehdä. Eli jos pääasiallinen toimintanne on uiminen ja snorklailu/sukeltaminen niin Coralbay on viisas vaihtoehto, ranta suorastaan kuhisee kaloja. Alue on todella suuri ja tiedän ihmisiä jotka eivät ole alueelta edes poistuneet, siellä on kaikki tarvittava, jopa oma pieni basaari, monta erilaista ravintolaa jne. tosin kalliit hinnat. Naama Bayhin on n 6 kilometriä ja taksi sinne ajaa 20 egypunnan hintaan hetkessä joten shoppailu ja iltaelämä on kyllä ihan lähellä, ainakin kun näin pääkaupunkiseutulaisena ajatelee matkoja niin sama matka kuin menisi esim. itähelsingistä keskustaan, ei sen mutkikkaampaa. Tosin jos haluaa että se shoppailu ja iltaelämä on kokoajan kädenulottuvilla niin ehkä sitten hotelli Naamasta ja käy snorklailemassa vaikka pidemmällä merellä (erilaisa veneretkiä löytyy lukuisia)

    • snorkkeli

      R-kioskeilta saa Monten uutta talviesitettä ja siinä on koko coral bayn kartta, josta voi vähä hahmottaa asiaa.
      Muutenkin ihan siisti esite vaikka valitsisis matkanjärjestäjäksi jonkun muun.
      Jos haet sen esitteen siin kartal on sellanen iso vesistö keskellä. Se on sellanen tekojärvi merivedellä???!!! ja käytössä vain Prestige luokan hotellissa asuville, mut mä en kyllä nähnyt mitään järkeä edes pyrkiä moiseen lätäkköön. Muuten koko alue on lähestulkoon kaikkien käytössä Wadi ravintolan kohdalla on pieni rantaalue vain prestigessä asuville.
      laiturit vedessä= isompi on aika iso ponttooni jossa 2 pohjallista merivesiallasta syvyys n. 130 cm
      Se pienenmpi laituri jossa sininen ruutu= sukelluslaituri, eli "altaassa" ei ole pohjaa
      Ison harmaan pläntin alta löytyy basaari ja kauppa.
      Alue on rannasta portaittaisesti nouseva ja kävellä ei tarvi jos ei haluu, ilmaset taftaf bussi ajelee ympyrää alueella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe