tiedoksi että kaikki elektronniika materiaalit ja metallit voit tuoda vaikkapa matinkylän kierrätyskeskukseen .Tämä on täysin maksutonta.Lisäksi löytyy rakentamiseen liittyvää materiaalia ovet ikkunat kaakelit lavuaarit laminaatit saranat keittiökaapistot ym pesukoneet jääkaapit soittimet telkkarit vahvistimet kirjat ilmaisjakelutuotteet .Lisäksi todella hyväkuntoisia huonekaluja laidasta laitaan myös antiikkia.Tämä on oikeaa kierrätystä materiaalit kiertoon näin säästetään luonnonvaroja ja hyvät tuotteet saa uuden kodin.
kierrätyskeskus
1
212
Vastaukset
- F & S
Ja sieltä elektroniikkaromu matkaa aivan muualle kuin kierrätykseen. Että hyvät ihmiset myykää eleltroniikkaromunne tarvitsijoille - älkääkä antako toimivia elehtroniikkalaitteita romutettavaksi. Kerrätyskeskukset kun tuohoavat täysin toimivia laitteita ja tietaanvat maltaita romulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997770- 1075587
- 2754851
- 494773
- 743527
- 502818
- 582497
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222448Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264