pp151515
Vapaa kuvaus
Aloituksia
35
Kommenttia
30
Mökkitalkkari
Mökkitalkkari hoitaa kiinteistöjen ulkoalueitten hoitotyöt ja pitää kiinteistöt asiaankuuluvassa kunnossa. Tarvittaessa0108Työnsuorittaja.fi
Tässä on mahdollisuus sinulle työtön tai sitten yrittäjä lähteä töihin ilman minkäänlaista riskiä. Hoidamme seuraavat as1105Toimeentulotuki
Tässä olen lukenut näitä kirjoituksia toimeentulotuesta...Itse olen ollut piakkoin 4 kk ilman rahaa viimmein vein hak2169Asunnottomuus Espoossa
Tässä nyt on vuosija puhuttu Espoon asunnottomista.Tämä asia koskee erityisesti nuoria ja vanhempaa vaestöä jotka joutuu0145Risikko
Kyllä sulla Risikko on kanssa jutut.Kyllä niitä töitä tehdäään kun niitä vaan tarjotaan???Ota Risikko huomioon esimerki10142kunnallisvaalit
Päättäjät ketä sitten olettekin jotka istutte Espoon kunnanvaltuustossa seuraavan kauden .Ottakaa tosissanne tämä asunno5108Kunnalisvaalit 2012 Espoo
Kyllä kannattaa käydä äänestämässä . Tulee mieleen tämä Espoon asunnottomuus joka on jatkunut jo vuosia ja jos muutosta5209kunnallisvaalit
Lähestymme vauhdilla kunnallisvaaleja .Sinulla äänestäjä on valinnanvapaus valita oikeat henkilöt kunnallispolitiikkaan.073rukous
Kiitos suuri Pyhäkolmiyhteinen Jumala että sinä näät meidän taakkamme ja toiveemme.Siunaa juuri häntä joka on toivottom3102asunnottomuus
Tulee mieleen nämä lähestyvät kunnallisvaalit ? varmaan on tärkeää ketä sinne valitaan ja millainen tausta valittavalla0115kierrätyskeskus
tiedoksi että kaikki elektronniika materiaalit ja metallit voit tuoda vaikkapa matinkylän kierrätyskeskukseen .Tämä on1180Koti kuntoon
Poikkea matinkylän kierrätyskeskuksessa ja tee löytöjä kaikenlaista rakentamiseen liittyvää materiaalia on saatavilla 600117rakentaminen
Nyt on edullisesti matinkylän kierrätyskeskuksessa rakennusmateriaalia laakaovet laatat lavuaarit listat saranat tiski080tiirikka
Kaikki varmaan tietää mikä tiirikka on ja mihin sellaista käytetään.Minä en usko että suomi poliisi paljon näillä sivuil0102turku
Tuntuu usein nämä keskustelut jotenkin oudoilta kun puhutaan tiirikoista ja jopa syyllistetään kiinteistöhuollon entisiä073Sinkku
Heissan mä olen ammatissani huomannut et kyllä tilapäistä seuraa on riittämiin tosin mua kiinnostaa pitempi suhde erosta090työpaikkaromanssit
Niinpä minä työskentelen palvelualalla espoossa tapaan päivittäin runsaasti upeit neitoja olisko tämä työpaikka etu ehk0303suhde
löytyisköhän tosiaan näitten palstojen kautta se oikea muija jonka kanssa voisi jakaa eämän ja ehkä olla oikeesti avoin1190pesukone-kodinkoneet
Kunnostettuja kodinkoneita kuten jääkaapit pesukoneet sähköhellat ym vempaimet löydät matinkylä kierrätyskeskuksesta3222keittiökalusteet
Vinkkinä sinulle jos remppaat keittiötä tai tarvitset muita keittiötarvikkeita rakentamiseen ota yhteys matinkylän kier4296