Vapaa kuvaus

Aloituksia

35

Kommenttia

30

  1. Mökkitalkkari

    Mökkitalkkari hoitaa kiinteistöjen ulkoalueitten hoitotyöt ja pitää kiinteistöt asiaankuuluvassa kunnossa. Tarvittaessa
    Työpaikkailmoitukset
    0
    78
  2. Työnsuorittaja.fi

    Tässä on mahdollisuus sinulle työtön tai sitten yrittäjä lähteä töihin ilman minkäänlaista riskiä. Hoidamme seuraavat as
    Työelämä
    1
    69
  3. Toimeentulotuki

    Tässä olen lukenut näitä kirjoituksia toimeentulotuesta...Itse olen ollut piakkoin 4 kk ilman rahaa viimmein vein hak
    Espoo
    2
    147
  4. Asunnottomuus Espoossa

    Tässä nyt on vuosija puhuttu Espoon asunnottomista.Tämä asia koskee erityisesti nuoria ja vanhempaa vaestöä jotka joutuu
    Espoo
    0
    120
  5. Risikko

    Kyllä sulla Risikko on kanssa jutut.Kyllä niitä töitä tehdäään kun niitä vaan tarjotaan???Ota Risikko huomioon esimerki
    10
    114
  6. kunnallisvaalit

    Päättäjät ketä sitten olettekin jotka istutte Espoon kunnanvaltuustossa seuraavan kauden .Ottakaa tosissanne tämä asunno
    Espoo
    5
    77
  7. Kunnalisvaalit 2012 Espoo

    Kyllä kannattaa käydä äänestämässä . Tulee mieleen tämä Espoon asunnottomuus joka on jatkunut jo vuosia ja jos muutosta
    Espoo
    5
    184
  8. kunnallisvaalit

    Lähestymme vauhdilla kunnallisvaaleja .Sinulla äänestäjä on valinnanvapaus valita oikeat henkilöt kunnallispolitiikkaan.
    0
    49
  9. rukous

    Kiitos suuri Pyhäkolmiyhteinen Jumala että sinä näät meidän taakkamme ja toiveemme.Siunaa juuri häntä joka on toivottom
    Rukoukset
    3
    58
  10. asunnottomuus

    Tulee mieleen nämä lähestyvät kunnallisvaalit ? varmaan on tärkeää ketä sinne valitaan ja millainen tausta valittavalla
    0
    87
  11. kierrätyskeskus

    tiedoksi että kaikki elektronniika materiaalit ja metallit voit tuoda vaikkapa matinkylän kierrätyskeskukseen .Tämä on
    1
    125
  12. Koti kuntoon

    Poikkea matinkylän kierrätyskeskuksessa ja tee löytöjä kaikenlaista rakentamiseen liittyvää materiaalia on saatavilla 60
    Yleistä asumisesta
    0
    89
  13. rakentaminen

    Nyt on edullisesti matinkylän kierrätyskeskuksessa rakennusmateriaalia laakaovet laatat lavuaarit listat saranat tiski
    0
    54
  14. tiirikka

    Kaikki varmaan tietää mikä tiirikka on ja mihin sellaista käytetään.Minä en usko että suomi poliisi paljon näillä sivuil
    Turku
    0
    74
  15. turku

    Tuntuu usein nämä keskustelut jotenkin oudoilta kun puhutaan tiirikoista ja jopa syyllistetään kiinteistöhuollon entisiä
    Turku
    0
    52
  16. Sinkku

    Heissan mä olen ammatissani huomannut et kyllä tilapäistä seuraa on riittämiin tosin mua kiinnostaa pitempi suhde erosta
    Sinkut
    0
    59
  17. työpaikkaromanssit

    Niinpä minä työskentelen palvelualalla espoossa tapaan päivittäin runsaasti upeit neitoja olisko tämä työpaikka etu ehk
    Työpaikkaromanssit
    0
    273
  18. suhde

    löytyisköhän tosiaan näitten palstojen kautta se oikea muija jonka kanssa voisi jakaa eämän ja ehkä olla oikeesti avoin
    Kirkkonummi
    1
    154
  19. pesukone-kodinkoneet

    Kunnostettuja kodinkoneita kuten jääkaapit pesukoneet sähköhellat ym vempaimet löydät matinkylä kierrätyskeskuksesta
    Kodinkoneet
    3
    156
  20. keittiökalusteet

    Vinkkinä sinulle jos remppaat keittiötä tai tarvitset muita keittiötarvikkeita rakentamiseen ota yhteys matinkylän kier
    Keittiö
    4
    258