Hei. Meille kaivataan viisi vuotiaalle pojalle satunnaisesti reipasta ja oma-aloitteista hoitajaa. Lähinnä viikonloppuisin jotta äitikin pääsee vähän rentoutumaan arjen kiireistä ja mahdollisesti myös arki-iltoina. Jos kiinnostuit niin laittaisitko myös yhteystietosi.
Vastaukset 2
- Annukka85
Hei!
Täällä yksi kiinnostunut. Olen 27-vuotias sosionomi lastentarhanopettaja ja etsin lastenhoitotyötä. Olen reipas ja iloinen ihminen, tykkään leikkiä ja lukea lasten kanssa. Minulla on yksivuotias tyttö ja olen tällä hetkellä kotiäitinä. Voisin tässä samalla hoitaa myös poikaasi, joko ihan satunnaisesti tai sitten säännöllisemminkin. Mieluiten voisit tuoda poikasi kotiimme Oulun Hönttämäkeen, mutta tarvittaessa onnistuu hoito myös teillä kotona. Jos vielä tarvitset luotettavaa hoitajaa lapsellesi, ota yhteyttä sähköpostiini ([email protected]), niin kerron lisää itsestäni. T:Annukka - oululastenvahti
Hei!
Olen 20-vuotias nuori nainen ja etsin satunnaisia lastenhoitokeikkoja Oulusta. Minulla on paljon kokemusta lapsista, kerron lisää sähköpostissa. Laitathan lisäinformaatiota sähköpostiini: oululastenvahti(at)luukku.com :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901338
- 45697
- 20639
- 53598
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit45577- 46569
- 76556
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o132538- 41512
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan177496