Mitäs tälle pro Kuusniemelle eiku Pettilälle kuuluu joko on miljoonat kerätty salaperäisiltä rahamiehiltä ja maat ostettu ja kaiken se tekee päässyt jo alkamaan tanssilavan tekoa vai mitä sinne nyt tuleekaan ihan tässä odottaa mielenkiinnolla milloin moinen paikka aukeaa huippuartistein...
joko paalutettu
Villekalle
3
193
Vastaukset
- ruhtinas rutinof
Elä sie hättäile, kato siihe närreikköö rakennettaa mini vormularata, kisolois sitte Kyllöse Matti häärii mikrohvooniesa kanssa haastattellui tekemäs.
- p.aaluttaja
kyllä meillä paalutettiin eilen niin maan perusteellisesti että sänky hajos ja uusi tilattiin ja väliaikasesti paalutetaan nyt sohva vaihtoon...
- hankauskulumaa
joo kyllä tuli yöllä semmosta parrua ja paalutusta että oksat pois ja aidat kaatu oih aahh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848