Hei! Olen lukenut viime aikoina leppoistamisesta eli downshiftauksesta..onko teillä omia kokemuksia kyseisestä asiasta? Mielestäni aatteessa on hyviä puolia ja jotenkin tahtoisin elää mielummin aika niukasti kuin juosta ns. oravanpyörässä. Uskon, että leppoistaminen elämäntapana voi auttaa hellittämään stressiä.
Leppoistaminen
2
305
Vastaukset
- stndis
Mua rupes vtuttaan duuni ja otin loparit. Myin taloni ja muutin vuokralle. Laskin että elän talorahoilla 10 vuotta tekemättä mitään :))
- irtiotto
Mä otin lopputilin rankasta vuorotyöstä ja elin niukasti säästörahoilla pari vuotta tekemättä yhtään mitään ja sen jälkeen opiskelin uuden ammatin ja menin taas töihin. Kyllä kannatti välillä pysähtyä miettimään mikä elämässä ihan oikeasti on tärkeintä ja kuuntelemaan itseä ja omaa jaksamista. Akkujen lataaminen kannattaa pidemmän päälle ja tekee hyvää omalle terveydelle ja hyvinvoinnille. On hyvä miettiä miten haluaa elämänsä viettää, koska milloinkaan ei tiedä milloin onkin elämän viimeinen päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017403
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?784913- 794809
- 1324218
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan83008- 522639
- 402541
- 462186
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102181Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211820