Dooxe remonttipalvelu

Lopensa kyllästynyt

Uskon, että tämä kiinnostaa kaikkia jotka ovat tilanneen mm. remontointia esim .Dooxe palvelun kautta, Palveluhan on loistava ja ammattimaisesti hoidettu, mutta moni urakoitsija on harmi kyllä vailla minkäänlaista ammattitaitoa. Siihen pitäisi tulla jonkinlainen kontrolli, mutta ymmärrän kyllä, että se on mahdotonta! Itselläni on ollut harmillisia ongelmia yrityksestä joka ei omannut minkäänlaista otetta työhön ja jälkikin oli sen mukaista. Yhtiö kehtasim mainostaa yli 20:n vuoden kokemuksesta ja oliko johtaja vielä insinööri tai diploomi sellainen???
Sitten kun työn piti olla valmis alkoikin työn tarkastelu josta blöytyi puutteita vaikka kuinka paljon. Alettiin keskusteleen urakkahinnasta ja sitä pudotettiin niin paljon, että"olin tyytyväinen". Pakko oli olla, sillä en antanut heidän enään jatkaa tohelointiaan. Onneksi sain osaavan kaverin saattamaan loppuun työn, elikkä korjaamaan jäljet.
Edelleen kyseinen yhtiö mainostaa samoin ja valituksiahan ei tule kun ne hoidetaan alennuksilla.
Ihmiset, olkaahan tarkkoina ko. yritysten suhteen ja aina ei mse halpa hinta ole mikään laadun tae.

21

3174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • halpaa ja hyvääääää

      no harvoin halpa hinta on missään laadun tae,eiköhän mee vähän toistepäin. Kyse on siitä kun ihmiset pihistelevät ja ottavat halvimman ja työn jälki on sitten mitä on.
      Noiden tarjouspalveluiden käyttö on aina riskialtista. Kannattaa mielummin tiedustella tuttavapiiristä jos jollain myönteisiä kokemuksia hyvästä lafkasta.
      Toinen samanlainen sivusto "kodinremontit" toimii samalla idealla. Kun firmalle sittedn tulee negatiivista palautetta vaihdetaan käyttäjänimeä niin kukaan ei enää tiedä mitä kaikkea sössitty......

    • pitkään alalla

      sekä dooxessa että kodinremonteissa on tuttuja firmoja ja näiden perusteella voi suositella vain kodinremonttia

    • Entinen typerys

      Annas kun arvaan yrityksen! No nimiä mainitsematta taitaa olla kyse firmasta jonka insinörin kotipaikka on lähtöisin venäjältä ja nykyinen on tuolla 100:n kilometrin päässä itärajan suuntaan... No tuttu yhtiö, kun tuo suomen kieli ei oikein taivu ja piti rautalangasta vääntää kaikki yksinkertaisetkin asiat. Sitten älysin tehdä kaikki kirjallisena ja silloinkin ei ymmärrystä meinannut löytyä, huh huh huh...
      Kyllä pitää kieli hallita edes jotenkin ja sitten aletaan töihin.
      "Kaikki osataan ja kyllä käy ja autan sinua mielelläni" fraasit alkaa jo sapettaan.
      Sitten se työ tuli jotenkin tehtyä kun miehetkin olivat ummikkoja ja johtaja oli jälleen ties missä. Perk........

    • kotimaista.....vai..

      Eikös se mee vähän niin että kunnolisten firmojen ei tarvi koko ajan olla ettimässä keikkaa netistä koska ammattitaitoisilla sitä on muutenkin riittävästi. Eiköhän siellä ole enemmän näitä ehitus liikkeitä sekä nuoria suomi poikii jotka unohtelevat maksella valtiolle veroja.... ja sitä rataa..........

    • eeehhhiituus

      Komppaan täysin edellistä! Sen verran näitä aaaaammattilaisia nähnyt. Joillakin se oma kehu haisee kuten työn jälkikin.

      • Dooxen käyttäjä 1a

        Aina ei voi jokaista asiakasta miellyttää.
        Vaikka lopputulos olisikin todella hyvä, asiakas ei vain ole tyytyväinen mihinkään, tälläisiä asiakkaita löytynee 1-2 vuodessa-.
        Ja vaikkakin yritys on suomalaisen perustama virolais yritys, ja toiminta täysin suomen puolella, ja suomalaiset ammatti tekijät. keikkaa ei vain tule, niin hyvin, kuin 100% suomalainen yritys, firma siis suomen puolella.
        Dooxe on ihan hyvä, samoin kodinx palvelu.
        Jotkut henkilöt vain huviksensa laittavat työurakan hinnoitteluun, ja ei heillä ole aikomustakaan teettää kenelläkään urakoitsijalla ko. työtä, vaan haluavat tietää itse tehdyn työn hinnan,( paljonkos tuli säästöä) Kuinka typerää..tekevät itse työn tai " Sukulaispoika, jne.."
        Katsokaa dooxesta tähdet jos 1-3 tähteä palautteena, ei voi olla kovinkaan hyvää ja ammattitaitoista palvelua.


      • seuraaja2

        Dooxe olisi muuten hyvä yhteystökumppani mutta se ei vain toimi , olen tarjonnut
        Useita keikkoja sen kautta , mutta jokin sielä mättää ainakun olevinaan voitat
        Kilpailun niin jostain syystä tilaaja peruuttaa sen, siitä ei ole hyötyä kuin tilaajalle
        Se saa laskettua oman työnsä muiden kustannuksella , ja hölmöt laskee kaiken A:ta
        Ö:n näin siinä aina käyy.
        Mun puolesta sen voisi lopettaa kokonaan koska se vääristää kilpailua .


    • hyvä mieli

      kysykää novasisustus.fi ni saatte ainaki laatua, ne on kalliimpia vähän mutta huippu siistiä jälkeä!

    • keitti1

      Ei ollut kovin hyvä palvelu kun käytiin toiste ei taideta mennä

    • äimänkäki

      Kertokaa minullekin mikä on se halpa hinta??

      Olen yrittäjä ja kirjautunut tuohon Dooxeenkin.
      Kun yksin tekee kuten minä niin urakan lisähinnaksi tulee vain Dooxen pyytämä välityspalkkio.
      Jos minulla olisi taas vähän isompi yritys ja myyntimiehiä kiertämässä talouksia työn haussa niin toki tuntiveloitus pitäisi olla isompi.
      Jos taas olisin niin iso yritys että olisin vain toimitusjohtajan asemassa niin siinä taas pitäisi tuntiveloitus olla vielä suurempi kuin edellisessä.

      Näissä kahdessa jälkimmäisessä porukkaa pistetään lomalle kun työt vähenee eikä se heilauttele yrityksen tulosta.
      Tässä yksinyrittämisessä on se viehätys että kun työt vähenee niin yksi vaihtoehto on lähteä kilpailemaan hinnalla ja laatu pysyy samana.

      Kun teitä tietäviä täällä on niin kertokaa millä hinnalla ei saa enää laatua??

      • kaikki parempi

        Yrittäjä minäkin ja vähän ihmettelen noita puheita että vain kallis on hyvä yritys.
        Minä lähtisin siitä että se tehokkuus vaikuttaa hyvinkin paljon siihen mitä viivan alle jää eikä se kova tuntitaksa.
        Raskas koneisto ja viestit tekijälle monen välikäden kautta vastaan yksin tekevä yrittäjä niin onhan siinäkin eroa.Tuossa koneistossa on koulutetut kauppamiehet ja varmaan osaavat tuon puhepuolen.Yksin yrittäjä ei niinkään keskity siihen puhumiseen vaan työntekoon.Eikä lähde työmaalta sen kahdeksan tunnin jälkeen jos saa vielä jotain kuivumaan yön ajaksi.


      • yrit

        35 ALV SEN ALLE EI MENNÄ


    • toistaseks hyvin

      No kun kerran kysyt niin

    • Hevosmiehet

      28€/h on aika normaali tuntiveloitus virolaisille firmoile missä kaverien liksat on siinä 12€/h luokassa. Tällä hintaa pääsee isommillekkin työmaille töihin, mihkä ei juuri yli 30€/h veloituksilla ole asiaa.

      Tietysti suomalaisella yrityksellä, missä on suomalaiset työntekijät on aika hankala päästä tällaisiin tuntiveloituksiin kun kaverien liksatkin pyörii 15-20€/h haitarissa niin minimissäänkin pitäisi saada se 35€/h veloitettua ettei tarvitse tappiolla tehdä.

      Toiminimikaverille tietysti riittää joku 28€/h helposti kun ei juurikaan ole kuluja työkalujen lisäksi, mutta isommilla firmoilla tuppaa olemaan työnjohtoa ja toimitiloja mitkä pitäisi kattaa ja jos vielä yrittää sen 5-10% tehdä tulostakin viivan alle niin on syytä jotain muuta kun 28€/h veloitella.

      • Anonyymi

        Ihan vahingossa tuli kommenttisi vastaan, ainakaan tänäpäivänä tuo 28€
        ei sitten riitä enään mihinkään.....

        Kyllä se alkaa minimissään 35€ alv päälle.

        Ja nyt puhutaan sellaisista tekijoistä jotka ovat ammattikavevereita joilla on näyttää toteen että on ammatti (ammattipassi).


    • 1+1=100?

      Aivan järjettömiä tarjoushintoja tuolla kyllä on. Jos työ tosiaan tehtäisiin hyvin, ei se voi kauan jatkua sellaisilla veloituksilla. Sitten on näitä osuuskuntien kautta polkuhintaan työtä tarjovia tekijöitä. On käynyt mielessä, mitenköhän esim. takuukysymykset näissä tapauksissa menevät?

    • Huijatuksi joutunut

      Seassa on todella paljon huijareita! Jos tarjous on alle kustannusarvion niin kyllä pitäisi hälyytyskellojen soida. Tarkistakaa työntekijän taustat! Lisäksi vaatikaa työlle kirjallinen takuutodistus.

    • Renki 18,5€/h

      Tmi rakennus/remonttimiehet ovat apinoita, kaikki jotka veloittavat alle 35€/h alv ovat ennen pitkää pilanneet elämänsä ja terveytensä. Paha vaanii..

      • ähäkutti

        Yrittäjät apinoita? No kait rengit on sit horatsuja :)


    • Ammattimies48

      Ammattiylpeys on kadonnut monelta,johtuen aikatauluista...itse teen niinkuin omaa tekisin joka kerta,töitä riittää ja mukava poistua, kun ei tarvitse palata korjaamaan "susia"

    • kolmio

      kyllä jokaisella alalla löytyy niitä "kusettajia",sille ei voi mitään.Itse kun remontoin ,löysin hyvän kirvesmiehen torista.Asui hieman kauempana pääkaupunkialueelta,mutta oli rehti ja reilu,teki asiansa kunnolla ja vielä kohtuu kustannuksin,yleensä urakkahinnoittelulla.
      Mulla oli ainakin tuuria siinä asiassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1143
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      966
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      860
    4. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      15
      790
    5. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      789
    6. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      774
    7. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      751
    8. Mitä teet mies

      Tälleen vappuaattona? Mietityttää, että onkohan sulla joku nainen, jonka kanssa vietät vapun? 😔
      Ikävä
      20
      750
    9. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      77
      748
    10. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      47
      728
    Aihe