olen katsellut erilaisia riistakameroita.
minkälaisia käyttökokemuksia teillä on esim leuopoldin riistakamerasta?
vaikuttaisi hyvältä ja sen liiketunnistin ottaa selvästi pitemmältä matkalta riistan kiinni. etua pellonlaitojen skannauksessa??
hyvä riistakamera
5
609
Vastaukset
- Olli ~
USA:n eniten myyty on Primos (Made in USA).
Paras riistakamera on Reconyx (Made in USA).
En tiedä ketä näitä myy suomessa.- Metsästystarkoituksessa
Jos riistakameraa käytetään metsästyksessä hyväksi mielestäni on laitonta. Jos muuten vain luonnon tarkkailuun ja havaintojen tekoon asia on ok. Aseeseen liitettävät esim.piippukamerat hyväksyn koska metsästäjä tallentaa metsästys tilannetta jossa on konkreettisesti itse tilanteessa mukana.
- Tarkkailija
Voisitko perustella tuota laittomuutta? Riistakameraahan ei käytetä metsästystilanteessa, vaan sillähän nimenomaan tarkkaillaan mitä eläimiä siinä paikassa käy. Sen perusteella voidaan suunnitella tulevaa metsästystä.
- Laillisuus hämärtyy
Sitähän minä justiin meinasin että valmistaudutaan metsästykseen eli käytetään elektronisia laitteita hyväksi. Kyllä riista on haettava kun metsälle lähdetään eikä ennen lähtöä.
- jussiz
ostin riistakameran kauriin ruokintapaikan tarkkailuun. Harrastan kyllä metsästystä, mutten metsästä kauriita. saahan sitä seurata kuka käy "valmiiksi katetussa pöydässä" syömässä porkkananpätkiä ja kauraa talven sydännä henkensä pitimiksi
tuo riistakameran käyttö metsästyksen suunnittelussa on laillinen (lakikirja ei kiellä)
eikä mitään "mielestäni laitoin"
ps ostin primos-merkkisen kameran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917375- 373917
- 453490
- 2332663
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402413
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202125- 451932