Mitä tämä on?

esikoista odotan

Rv 39 meneillään ja yöllä alkoi supistuksia tulla ja kolmen aikaan yöllä tuli 4min välein. Olin jo soittamassa miehelleni, että tulee hakemaan ja vie minut sairaalaan, mutta supistukset loppuivat ja jäätiin sitten kotiin. Aamulla sama homma, oltiin jo matkalla mutta käännyttiin takaisin. Onko muilla ollut näin?

5

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaan

      Paikat varmaan avautuu. Sinuna kyllä soittaisin synnärille ja kysyisin neuvoja, täällä pastalla kun ihmiset tuntuu olevan ilkeitä toisilleen ja neuvovat miten sattuu.

    • äitix2

      Toisilla kestää parikin päivää tuo synnytyksen kunnollinen käynnistyminen, sinuna odottelisin ihan rauhassa kotona että supistukset käynnistyy uudestaan, kun supistuksia tullut noin 2h TAI olo alkaa kivuilta olemaan tukala, kannattaa sairaalaan lähteä ajelemaan. Tsemppiä loppurutistukseen :)

    • esikoista odotan

      Ei ole vieläkään vauveli tullut ulos, supistukset jatkuneet jonkun aikaa mutta yhtäkkiä vaan loppuvat kesken kaiken.

      Synnärille soitettu eilen ja sieltä sanottiin, että pitää perjantaina soittaa uudelleen jos jatkuvat.

      Pelottavaa nämä tämmöiset, kun ei yhtään tiedä mitä tapahtuu.

    • ykslaps

      Eikös nuo ole sellaisia harjoitussupistuksia?, varsinkin jos ei niihin liity kovin paljon kipuja.

    • 38+3

      Mulla myös nyt rv 39, toinen raskaus, ja on ollut jo tosi monena yönä ihan todella voimakkaita supistuksia 2-5 tuntiin. Ihan yhtä kivuliaita kuin mitä olivat silloin kun esikoinen syntyi. Ja 5 minuutin välein tulleet, tosin kestoltaan vain n. 30-40 sekunttia ja pysyvät samalla kiputasolla eivätkä ala nousemaan rankemmiksi, niin siksi en ole synnärille lähtenyt.. Kipu tosiaan ollut niin kovaa että itkuksi menee. Kuinka kipeitä sulla supistukset olleet? Tuntuuko jaloissa asti?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe