Tulee mieleen nämä lähestyvät kunnallisvaalit ? varmaan on tärkeää ketä sinne valitaan ja millainen tausta valittavalla on.Paljon on asunnottomuutta ja syrjäytymistä tässä yhteiskunnassa .Espoota mainostetaan vauraana kaupunkina mutta asunnottomuus kiusaa meitä kurjia ja hyljeksyttyjä mierolaisia. Ei auta vaikka on työkin ja jonkinmoinen palkkakin asuntojonot ovat jopa 7v pituiset ei ole vuokrarästejä eikä häätöjä. Olen lukenut kaupunkin sivuilta että täytyy olla päihderiippuvuus ja sekin kuulemma pitää todistaa lisäksi jos tukiasunnon meinaa saada joutuu asumaan märkäpuolella josta asteittainen tukiasuminen kenties järjestyy ? Momenlaista tirehtööriä tarvitaan tälläisen organisaation pyörittämiseen ja hyvä sekin onhan sillä työllistävä vaikutus. Tälläiset umpirehelliset kuten edesmennyt edutaja veikko vennamo näitä ei ole .Rehellisyys on myytti tänäpäivänä ja samaa koskee yrittjiä jos olet rehellinen verottaja vie sinulta tuhkatkin pesästä ..Onneksi pitelöö lämmintä et vielä tarkenoo .
asunnottomuus
0
151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?954298- 272325
- 2002146
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell1102058PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w4081802- 1481383
Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale1001259Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.321055Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72966Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?78825