Caravaani hiljenee

ei räkyttäjille

ja talven jälkeen taas pyörät pyörii, mutta yhden seikan voitte ottaa sitten huomioon, älkää tuoko niitä räkyttäviä piskejänne meidän muiden harmiksi.
Sitä räkytystä on kuultu ihan riittämiin.

7

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yx tympääntynyt

      Koiran räkytyksen lisäksi on harmillista kuunnella tunnista toiseen kun naapuri mölisee päissään karaokea .Maasydänjärvellä tänä viikonloppuna oli hieno ilma,ois tarennu istuskella ulkona mutta kun yksi karavaanariporukka oli tullut karaokevehkeitten känssa mölyämään,eipä siinä ulkoilusta voinut nauttia.Kyllä omien laitteitten tuonti leirintäalueelle pitää kieltää,onhan siellä paikanpäällä karaokea,että pääsee esittämään taitojaan.Mitä siitä tulis jos jokanen tois omat mölyvehkeet alueelle! Tässä tapauksessa oli nämä mölisijät keski-iän ylittäneitä papparaisia,luulis jo heijän iässä osaavan ajatella muutakin kuin omia mieltymyksiään.

    • räkyräkyräikää

      Meilläpäin niitä on ympäri vuoden, on se kumma kun ei itse ymmärrä miten se räkytys häiritsee ja ottaa pattiin.

    • Kasvattakaa rakit

      Voiko joku koiran omistaja ihan oikeesti nauttia sellaiseta koirasta joka vittu räksyttää 24 tuntia vuorokaudessa.

      Ajelen polkupyörällä aika paljon, mua ärsyttä jo ne rakit jotka omistaja on laittanyt ns. koiratarhaan räksyttämään, räksyttää siellä joka päivä kun ohi kulkee. Luulis olevan ihan omalle hyvinvoinnille mukavampi, jos kasvattaisi koiran alusta asti käyttäytymään. Ehkä laiskuus voittaa siinäkin, makaa itse sohvalla ja antaa koiran kasvaa itekseen. Meiltä lähtisi sellainen koira kyllä alta aika yksikön taivaaseen, en siirtäisi riesaa toisten kuunneltavaksi.

      Samaan sarjaa kuuluu sellainen koira joka hyppii koko ajan ja sotkee ihmisten vaatteet, sekään ei kuulu asiaan.

      Kasvattakaa ne koiranne kun niitä otatte. Koira ei ole mikään lasten lelu, vaikka moni aikuinen niin luuleekin.

      Tuolla kun kesäisin kulkee niin näkee koiria kuumissa autoissa liian paljon. Ottakaa ne kasvattamanne koirat mukaan, itse olette ne kasvattaneet. Kulkekaa sitten sellaisen koiran kanssa joka nykii / pätkii koko ajan ja räksyttää omaa varjoonsakin.

    • Mäen Annakaa

      Juu kylläpä nyt taas on päästy hyvään aiheeseen.Mitenkäs nämä huonostikasvatetut tai ei ollenkaan kasvatetut juopot vaanarit saataisiin myös hiljaisiksi? Ja ne jotka eivät osaa pitää lapsistaan huolta siltä tissuttelulta? Häh?

      • Kylmäsen Uskon

        Nämä äänekkäät vaanarit kyllä hiljenee kun vain käy sanomassa, muutenhan olisi pian lähtö tienpäälle edessä. Toisin on just nämä räkyttävät piskit , jotka jätetään vielä yksikseen uikuttaan. Lapsetkin nuita pelkää ja joutuvat kierteleen. Tosin koira on vain koira ja omistajalleen nämäkin terveiset per....stä kuuluisivat.


    • kasvattakaa pennut

      Äänekkäitä karavaanareita ei ole kenenkään pakko kuunnella, se on oma valinta jos tunkee itsensä paikkoihin jossa he parveilevat. Räksyttävästä koirasta naapurissa ei pääse eroon millään, ainoa kun heittää koiralle myrkytetyn makkaran postiluukusta.

      Olen asunut aikoinani kerrostalossa jossa asui äänekäs vaanari, mutta sekin oli vaan toisaikaista ja painottui lauantailtaan. Samassa talossa oli kaksi räksyttävää rakkia kun toinen hetkeksi hiljeni niin toinen jatkoi. Kummankaan koiran omistajat eivät räksytystä myöntäneet, ehkä eivät olleet itse kotona kuin hetken jolloin kävi heittämässä koiralle ruokaa. Saattaa olla etteivät jaksaneet itsekkään kuunnella.

      Kasvattamattomat lapset on ihan sama juttu, miksi pitää tuoda kasvattamattomia lapsia tilaisuuksiin jossa toiset haluaisi kuunnella. Vanhemmat saisi käyttää järkeään, puuhamaa on oikea paikka sellaisille.

      Nähtävyydet jossa opas koittaa puhua mukuloiden huutamisen yli saa minut häpeämään kyseisten pentujen vanhempien puolesta. Luulisi tuntevan omat lapsensa niin, että tietäisi mihin voi mennä ja mihin ei heidän kanssaan. Tietysti jos ei ole lasten kanssa kuin kesälomalla pakollisen kahden(2) päivän reissun, niin saattaa siinä tietysti olla vaikea etukäteen arvioida käyttäytymistä.

      Valitettavan usein molemmat vanhemmat käyttävät aikansa ihan muuhun kuin siihen oleelliseen eli lastenkasvattamiseen, Viikonloput sujuu "tärkeiden" menojen parissa, joihin kasvattamattomat lapset ei voi osallistua, sillä ne häiritsisi vanhempien "rentoutumista" ja taas seuraavan viikon jaksamista "kiireen" keskellä.

      Entisenä ovimiehenä ja juottolan omistajan läheltä seurannut.

    • Mäen Annakaa

      Et sitten päässyt pidemmälle noilla tiedoillasi? Ja et tainnut tipotella koskaan kun noin hyvin kasvatat pennutkin siis koiratko? Ja lapsiakaan et omista vai jäikö ex-älle.Olis hyvä kyllä jo ilmoitella etukäteen missä nämä niisanotut hyväkäytöksiset juopot saavat toteuttaa itseensä ja olla huutamassa kilpaa aamuyöhön.Vois nimittäin alkaa kiertää näitä paikkoja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      376
      1436
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1180
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1062
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      930
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      876
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      786
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe