Hei! Ostin juuri tuossa pari päivää sitten Huuto.netistä Nikonin D3100:n, ja minulla on ongelma kameran videokuvauksen kanssa. En saa millään sitä toimimaan. Se ei ota videota ollenkaan, vaikka olen tehnyt kaiken niin kuin ohjekirjassa on käsketty. Vaikka laitan kameran liveviewiin ja painan videonaloitusnappia, niin mitään ei tapahdu.
Kun hetken päästä menen katsomaan kuviani, niin siellä on vaan ''tiedostoja, joita ei voida näyttää''. Kun laitan kuvat koneelle, niin siellä näkyisi olevan videoita, mutta kaikkien koko on 0 tavua ja ne eivät toimi.
Olen kokeillut räpeltää joka ikistä videoon liittyvää asetusta mutta en vain tajua, mikä voisi olla ongelmana?
Nikon D3100:n videokuvaus?
misselleeen
1
607
Vastaukset
- twee5y5u46u46
apuaaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362789Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs192605100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432288Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo381654Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511575- 381493
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 341271
- 261171